Jeśli będzie serwer ze ilością slotów powyżej 32 to powinien mieć tylko mapy, które będą grywalne przy takiej obsadzie. Klika standardów się do tego ewidentnie nie nadaje a niektóre od biedy. Twórcy gry powinni dołaczyć kilka map specjalnie przystosowanych do tej ilości graczy, a w silniku powinna być opcja dynamicznej regulacji ilości slotów w zależności od rodzaju mapy i jej ustawieniem w polu min i max players.
Po pierwsze maperzy w końcu by te wartości wstawiali adekwatnie do swojej mapy. Po drugie silnik (opcjonalnie) mógłby dostosowywać serwer do danej mapy.
Poza tym przydałoby się dynamiczne zarządzanie zasobami w zależności od ilości graczy na serwerze
Ustalane wzorcowo przez mapera w pliku konfiguracyjnym mapy możliwe do edycji przez administratora serwera. Wtedy np. przy walce 2 na 2, przy właczonej opcji nie pojawiałby się np. snajper. Czy też nie można by było obsadzić tylko załogi czołgów jeśli nie byłoby obsady piechoty. I takie tam pierdółki...