Różności > Hyde Park

Pantera i jej dyskusyjna odpornosc w RO.

<< < (3/3)

viatrova:
n/c

Yab_PL:

--- Quote ---daj5zl :
Powala? Niby jaka gre powala jesli chodzi o parametry czolgow? Tobie to oczywiscie wszystko jedno czy T34 stojac pod katem wytrzymuje 10 pociskow bo Ty jestes jednym z tych graczy dla ktorych wazniejsze jest to ze kręcą sie kółeczka i zaloze sie ze wczesniej grales w jakies call of duty, day of defeat wogole nie majac glebszego pojecia o IIWŚ a potem ludzie sie dziwia czemu nie moga zniszczyc czolgu z rusznicy. Powiem ci cos gra Combat Mission ktora pierwsza czesc wyszla jakies 10 lat temu do tej pory nikt nie zrobil bardziej realistycznego systemu penetracji pancerzu, zakopywanie sie, jakosc pancerza itd. Wiec czemu po tylu latach nikt nie zrobil tak realistycznej gry? Bo dla developerow najwazniejsza jest kasa a oni wiedza ze najwiecej jest takich dzieciaczkow dla ktorych najwazniejsze sa krecace sie koleczka i ladna grafika. Napisali se na pudelku od RO  "Balistyka uzbrojenia pojazdow, przyrzady celownicze, i modele uszkodzen oparto na niedawno odtajnionych materialach wywiadu". Jak to przeczytalem to myslalem ze szlag mnie trafi ale oczywiscie dla takich jak Ty gra jest w porzadku bo przeciez pociski sie odbijaja od czolgow. Ale tak naprawde czolgi w zwyklym RO to jedna wielka bzdura. W Darkest Hour prawdopodobnie bedzie dodany kod z AB takze jest szansa ze bedzie mozna se pograc czolgami bo bylo by super pograc na takiej mapie czolgowej jak orel z tym ze na froncie zachodnim. Oczywiscie wiecej drzew, krzakow itd. bo tam troche inaczej teren wygladal...

--- End quote ---

 :D :O_o Gdyby nie pozna godzina pewnie napisalbym cos ironicznego. Skrobne tylko, ze z Twoim podejsciem, daj5zl, proponuje zalozyc zbrojna organizacje Front Walki O Realizm Walk Czolgowych W Grach

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version