Author Topic: INSURGENCY - mega wypas MOD dla HL2  (Read 19463 times)

Offline BartBear_[PL]

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 3135
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
INSURGENCY - mega wypas MOD dla HL2
« Reply #15 on: 07 July 2007, 16:22:58 »
Gra i wciąga i irytuje... A to np. dlatego że NIE słychać kroków oprócz własnych, nie muszę mówić jak to jest kiedy masz rozłożony RKM i wpatrujesz się w aleję w poszukiwaniu wroga a tutaj zachodzi Cię gostek z pistolecikiem na 3 kroki od tyłu:)
...gra chyłkiem i zakosami czyli tzw. strafeing nie jest do uzyskania jak np. w RO, bo postać biegnąca "po skosie" w rzeczywistości zbacza z linii prostej bardziej jak pijany a nie żołnierz postępujący taktycznie, samo poruszanie dla wprawionego RO-owca też jest udziwnione, jakoś tak miękko, większy bezwład...
Poza tym (niestety) dużo jest bugów jak np. podczas bandażowania jest duża szansa że unieruchomimy swoją postać i może sobie wtedy co najwyżej poskakać do góry, albo jeszcze bardziej wkurzający bug dla żywcem przełożonego dowódcy z RO - bieg (sprint) z odbezpieczonym granatem powoduje zablokowanie animacji rzutu i tym samym już sobie nie postrzelamy aż do śmierci...
Czekam na łaty i to niecierpliwie, może w końcu pogramy na INEII :)
Quote from: Wawer
[/b]
Generalnie podział na klasy jest podobny do R.O. - jeden dowódca i żołnierze innych klas. Jak wyglądają proporcje wyboru profesji nie mam pojęcia.

Mamy podział na drużyny, ilość drużyn prawdopodobnie ograniczona jest przez twórców mapki albo serwera, skład jednej drużyny uzależniony jest od mapki. Ponieważ jest to beta to przydział broni jest ustalony odgórnie, ale na planszy wczytywania widnieje pole "zbrojownia", więc może będzie możliwość jakiegoś wyboru.

Wawer

  • Guest
INSURGENCY - mega wypas MOD dla HL2
« Reply #16 on: 07 July 2007, 17:22:37 »
Mnie najbardziej wkurzają granaty. Przyzwyczajony do ich dużej skuteczności w RO tutaj przypominają petardy.

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
INSURGENCY - mega wypas MOD dla HL2
« Reply #17 on: 07 July 2007, 18:06:42 »
pozwolilem sobie na zmiane tytulu topika na prawidlowa nazwe moda
oraz dodalem link w pierwszym poscie do oficjalnej strony.

wawera spotkalem na serwerze ;)

do gry trzeba sie przywyczaic, ponizej lista charakterystycznych rzeczy:

- brak celownika, jest walenie z biodra i iron sights
- jak robimy sprint to nie mozna strafeowac na boki oraz czulosc myszki sie zmniejsza, wiec trzeba wieksze wymachy zrobic aby zakrecic, co wiecej opuszczamy bron i nie mozna strzelac.
- gra zespolowa
- przewaznie 1 kula i jestes trupem
- wychylanie sie na boki
- kilka trybow rozgrywki, ogolnie trzeba przejac punkty na mapie aby zwiekszyc swoja ilosc kolejnych respawnow, przejmowanie w zaleznosci ilosci graczy na serwerze -czyli przy malej ilosci osob sami przejmiemy, a jak jest bardzo duzo to trzeba np we 3 osoby.
- moim zdaniem gra wyglada naprawde rewelacyjnie, nie umywa sie do cs:s - te modele begaja naturalnie, a nie jak geje-baletnice w cs:s, animacje sa plynniejsze, mniej dretwe niz w RO.
- duze wymagania sprzetowe, wieksze niz RO, ale nastpny patch ma poprawic ilosc FPS.
- przebijalne sciany i obiekty oraz rykoszety

Bugi jakie znalazlem jak dotad:
- sprint przy rzucie granatem  = nie masz szansy na zmiane broni ani rzut granatem, wiec tylko sie idzie zabic
- wychylanie sie na boki niestety nie dziala podczas strafe - prostuje do pionu, pzoa tym uwazam ze jest za slabe.
- granaty trzeba rzucac bardzo wysoko - wtedy leca daleko, sa dymne i odlamkowe
- smieszne dzwieki irakijczykow, "frrrraaaaag auuut" ;)
- dziwny efekt rozmycia po wybuchu granatu, szczerze, powinen byc jak w RO, ale jest nalozenie sie kilku obrazow jeden na drugim - troche brakuej tu do efektu z css
- mozna sie zaciac na mapie, na respie czasem ludzie wlaza jeden na drugiego
- koszmarny spawn raping (czyli idziesz na respa wroga i masakrujesz jak sie pojawia) oraz spawn killing - czyli byle buc z naszego teamu pociagnie seria i caly team lezy
- czasem jst bug ze scope - wygiecie obrazu
- bugi na mapach,  np czasem jest przenikalna skrzynia i mozna w nia wlezc, czyli taki noclip
- ubogie radio menu
- brak opisow klas przy wyborze
- serwery linuksowe sa niekompatybile z klientami = wszystkie sa puste bo nie mozna na nie wejsc
- serwery na windows czesto zdychaja, np czasem raz na 10 min, ale czasem i pare godzin dziala bez problemu

wrzucam filmik z gry na ftp RO ;D

Wawer

  • Guest
INSURGENCY - mega wypas MOD dla HL2
« Reply #18 on: 07 July 2007, 18:27:39 »
Quote
_KaszpiR_ :

wawera spotkalem na serwerze ;)

- smieszne dzwieki irakijczykow, "frrrraaaaag auuut" ;)
 


Rzeczywiście spotkaliśmy się zupełnie przypadkowo. Jak już będzie się można wbijać na Ineę to będziemy się częściej widywać:p
Wczoraj za to na jakiś ang serwer wbiło się kilku graczy czołowego europejskiego klanu w R.O. ''Fullmj". Widać koledzy też sprawdzają czy coś z tego będzie.

Co do dźwięków, ten fraagaaaaaut irakijczyków jest prześmieszny. :D

Yab_PL

  • Guest
INSURGENCY - mega wypas MOD dla HL2
« Reply #19 on: 07 July 2007, 19:08:28 »
nagrajcie jak to brzmi :p Tak btw jest rozmycie przy strzalach, jak w RO? Mozna podeprzec kazda bron (znowu jak w RO)? Sa smg (np. MP5, Skorpion, UZI)? Jak wyglada strzleanie ze snajpy?

AC| AdRain

  • Guest
INSURGENCY - mega wypas MOD dla HL2
« Reply #20 on: 07 July 2007, 21:03:43 »
ile gra zajmuje miejsca na dysku? nie wiem czy opłaca mi sie instalować bete

Wawer

  • Guest
INSURGENCY - mega wypas MOD dla HL2
« Reply #21 on: 07 July 2007, 23:37:43 »
1.25 gb.

Heh sprawdziłem ile zajmują mi wszystkie gry od steama co je mam na kompie.
13.5 gb robi wrażenie:p

AC| AdRain

  • Guest
INSURGENCY - mega wypas MOD dla HL2
« Reply #22 on: 08 July 2007, 09:12:50 »
Jeszcze jedno noob pytanie ;) do bety? nei potrzebuje HL2?

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
INSURGENCY - mega wypas MOD dla HL2
« Reply #23 on: 08 July 2007, 09:24:35 »
O Insurgency tutaj wiecej
na samym dole film z gry ktory wczoraj nagralem.

Wawer

  • Guest
INSURGENCY - mega wypas MOD dla HL2
« Reply #24 on: 08 July 2007, 15:59:11 »
Wyszedł patch. Zassysać: http://www.insmod.net/downloads

trawiator

  • Guest
INSURGENCY - mega wypas MOD dla HL2
« Reply #25 on: 08 July 2007, 17:13:04 »
- Po spatchowaniu gry jest faktycznie więcej fps.
- Do dupy ten patch bo nie dali plików linuxowych pod serwery.

PS. Na wczorajszym spotkaniu społeczności Insurgency z twórcami dowiedzieliśmy się że część osób tworzących ten mod tworzyło także naszą RedOrchestrę :)

Plazma

  • Guest
INSURGENCY - mega wypas MOD dla HL2
« Reply #26 on: 08 July 2007, 19:53:47 »
To wystarczy tylko sciagnac i zainstalowac czy jeszcze cos trzeba miec ?

wwr

  • Guest
INSURGENCY - mega wypas MOD dla HL2
« Reply #27 on: 09 July 2007, 08:11:32 »
Quote
Only Source SDK Base is needed to play INS. I keep seeing everyone asking.

The following include Source SDK
Half-Life 2: $20
Counter-Strike: Source: $20
Day of Defeat: Source: $20
Half-Life 2: Deathmatch: $10
Half-Life 2: Episode One: $10

i wszystko jasne:wink

AC| AdRain

  • Guest
INSURGENCY - mega wypas MOD dla HL2
« Reply #28 on: 09 July 2007, 08:32:18 »
sciągnełem gre - zainstalowałem i steam jej nie widzi co teraz?

Plazma

  • Guest
INSURGENCY - mega wypas MOD dla HL2
« Reply #29 on: 09 July 2007, 10:07:25 »
Quote
wwr :
Quote
Only Source SDK Base is needed to play INS. I keep seeing everyone asking.

The following include Source SDK
Half-Life 2: $20
Counter-Strike: Source: $20
Day of Defeat: Source: $20
Half-Life 2: Deathmatch: $10
Half-Life 2: Episode One: $10

i wszystko jasne:wink


Czyli wystarczy miec jedna z tych gier czy trzeba miec te wszystkie wyzej wymienione ?

Btw. 100 post :D