Author Topic: Serwer za NAT'em  (Read 7590 times)

marek

  • Guest
Serwer za NAT'em
« on: 10 August 2006, 14:03:27 »
Tez mam ten problem jak ten nie kulturalny MasterBlaster. Proszę o pomoc! Bo jak zakładam serw'a to go widać tylko po LAN'ie. BTW używam plików serwera dedykowanego (HldsUpdateTool).

Macias1973

  • Guest
Serwer za NAT'em
« Reply #1 on: 10 August 2006, 14:34:39 »
Mam nadzieje ze nie ewoluowałeś z MasterBlastera na marek?
Korzystasz z jakiegoś routera?

marek

  • Guest
Serwer za NAT'em
« Reply #2 on: 10 August 2006, 14:41:41 »
nie. Komputer podczony do sieci lokalnej

Macias1973

  • Guest
Serwer za NAT'em
« Reply #3 on: 10 August 2006, 14:51:30 »
Siec lokalna, a znasz publiczny adres (IP zew) i chyba trzeba wiedziec na jakim porcie ma działac serwer gier...

marek

  • Guest
Serwer za NAT'em
« Reply #4 on: 10 August 2006, 17:50:21 »
Napisz mi krok po kroku co i jak trzeba zrobic by serwer byl widoczny. Bo ze znalezieniem zew. IP nie powinno byc problemu.

trawiator

  • Guest
Serwer za NAT'em
« Reply #5 on: 12 August 2006, 23:45:21 »
Mam chwilke czasu moge wyjasniac.

Jezeli jest w sieci LAN i nie masz zewnetrznego IP musisz poprosic admina sieci aby przekierowal nastepujace poty na twoj komputer:
Quote
7757 UDP/IP (Game Port)
7758 UDP/IP (Query Port)
7767 UDP/IP (GameSpy Query Port)
28902 TCP/IP (Allows your Server to Connect to the Master Server Browser)
8075 TCP/IP (Port set via ListenPort that your WebAdmin will run on)
20610 UDP/IP (Steam Port)


W przypadku gdy sam sobie dzielsz internet musisz te porty przekierowac samemu, jak to zrobic powinno byc w instrukcji od routera. Zazwyczaj wystarczy w przegladarce wpisac http://<adres ip routera> , wprowadzic haslo i za pomoca interfejsu opartego na www rzekierowac porty.