RedOrchestra.pl

Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 => Potrzebna pomoc techniczna! => Topic started by: Celthuz on 01 August 2008, 15:27:53

Title: pytanie..
Post by: Celthuz on 01 August 2008, 15:27:53
wiem ze temat juz byl 3 razy jak przegladalem 4 strony forum..
lecz nie widzialem na nim sensownej odpowiedzi..
FAQ tez przegladalem

chodzi mi o wolne wczytywanie map.
zmienialem wszystko wg FAQ lecz znalazlem tylko
- Pod [ALAudio.ALAudioSubsystem] zmień
UsePrecache=True na UsePrecache=False

- Pod [Engine.LevelInfo] zmień
bNeverPrecache=false na bNeverPrecache=true


a nie mialem


- Pod [Engine.NullRenderDevice] zmień
UsePrecaching=True na UsePrecaching=False

- Pod [D3DDrv.D3DRenderDevice] zmień
UsePrecaching=True na UsePrecaching=False

- Pod [D3D9Drv.D3D9RenderDevice] zmień
UsePrecaching=True na UsePrecaching=False

- Pod [OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice] zmień
UsePrecaching=True na UsePrecaching=False

- Pod [PixoDrv.PixoRenderDevice] zmień
UsePrecaching=True na UsePrecaching=False


wiec zabralem sie za pierwsza mozliwosc..
zmienilem tak jak trzeba do 512 ram


- Jeżeli masz 512 MB RAM
CacheSizeMegs=64

ale i tak mapy dlugo sie wczytuja
moze roznica 10 sec..



mam kompa
2600+
1,61 GHz 512 ram..
geforce 7300 GT
512mb


i tu mam do was pytanko..
wiecie czemu brakuje mi plikow do rozwiazania numer 2?

i czy znacie jakies inne sposoby aby przyspieszyc wczytywanie map?
gra chodzi mi plynnie na wysokich ustawieniach
i nie wiem czy niska konfiguracja ma spory wplyw na czas wczytujacych sie map?
Title: pytanie..
Post by: kazmirzk on 01 August 2008, 16:03:40
Mi tez pojawiały się podobne komunikaty.. U mnie wystarczylo ze zapisalem plik po tym gdy reszty rezultatow nie znalazlo, nastepnie otwarlem go ponownie i wpisalem kolejny raz to czego przed tem nie znalazlo i bylo OK..
Title: pytanie..
Post by: AdikPL on 01 August 2008, 16:21:17
masz 512 Mb wiec sie nie dziw ze wolno , ludzie maja tu po 2-3 Gb  Ram
Title: pytanie..
Post by: Heniu on 01 August 2008, 18:14:46
Quote
czy niska konfiguracja ma spory wplyw na czas wczytujacych sie map


Ma spory wplyw.
Generalnie chcesz szybciej to stawiaj na:
Dysk + procesor + pamiec + czestotliwosc FSB + pamiec na karcie grafiki.
Title: pytanie..
Post by: Celthuz on 01 August 2008, 19:34:28
Quote
AdikPL :
masz 512 Mb wiec sie nie dziw ze wolno , ludzie maja tu po 2-3 Gb  Ram

ludzie widocznie maja tu tez po 13-14 lat skoro nie potrafia czytac ze zrozumieniem...
Title: pytanie..
Post by: AdikPL on 02 August 2008, 10:28:02
Quote
Celthuz :
Quote
AdikPL :
masz 512 Mb wiec sie nie dziw ze wolno , ludzie maja tu po 2-3 Gb  Ram

ludzie widocznie maja tu tez po 13-14 lat skoro nie potrafia czytac ze zrozumieniem...



mam kompa
2600+
1,61 GHz 512 ram..
geforce 7300 GT
512mb

to chyba twoje ?
Title: pytanie..
Post by: Celthuz on 03 August 2008, 11:28:03
ale ty dalej nie rozumiesz :D
o kuzwa jaki wy poziom soba reprezentujecie...
momentami jestem za ludobojstwem
Title: pytanie..
Post by: kazmirzk on 03 August 2008, 12:22:07
Celthuz skoro masz takie problemy egzystencjonalne moze pomysl o skoku z okna.. Btw to czy mam wywnioskować z tego co o swoim sprzecie napisales ze na twym procesorze AMD Sempron 2600+ 1,61 GHz masz 512 ram ^^ ?
Bo domyslalm sie ze karta graficzna to geforce 7300 GT 512mb DDR2.. Zanim zaczniesz obrazac i pisac o ludobojstwie postaraj sie dane dotyczace 1 podzespolu umieszczac w 1 linijce, bo dzielac w ten sposob ja tez nie mam pojecia czy te 512 mb na dole tyczy sie RAM czy wielkosci pamieci na karcie graficznej.. Mysl zanim cos napiszesz..

W obecnej formie wygląda to jakbys napisał ze masz:

Procesor ADM 2600+
512 mb RAM odrobine podkręcone z 400 MHz do bagatela 1,61 GHz
Karte graficzną 7300 GT
i dysk 512 mb

Quote from: Celthuz
a nie mialem


- Pod [Engine.NullRenderDevice] zmień
UsePrecaching=True na UsePrecaching=False

- Pod [D3DDrv.D3DRenderDevice] zmień
UsePrecaching=True na UsePrecaching=False

- Pod [D3D9Drv.D3D9RenderDevice] zmień
UsePrecaching=True na UsePrecaching=False

- Pod [OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice] zmień
UsePrecaching=True na UsePrecaching=False

- Pod [PixoDrv.PixoRenderDevice] zmień
UsePrecaching=True na UsePrecaching=False


wiec zabralem sie za pierwsza mozliwosc..
zmienilem tak jak trzeba do 512 ram


Po 1: musisz wykonać OBA sposoby na raz

Po 2: Tak jak już ci napisałem.. Po tym jak znajdzie ci powiedzmy te 2 pliki i następnych nie widzi zapisz zmiany. Po czym otworz zmieniony plik ponownie i wyszukaj nastepne linijki tekstu(te ktorych wczesniej niby nie bylo).. Mi to pomoglo.. Ja zmiany zapisywalem w miedzyczasie z 2, 3 razy zanim znalazlo mi wszystkie potrzebne linijki..
Title: pytanie..
Post by: Mati on 03 August 2008, 12:33:38
Jeżeli pomysł kazmirzka nie pomoże to spróbowałbym usunąć RedOrchestra.ini i zweryfikować pliki cache. Uwaga, po tym posunięciu stracisz ustawienia w grze. Uprzedzam, żebym nie musiał harakiri sobie walnąć... :D