RedOrchestra.pl
Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 => Potrzebna pomoc techniczna! => Topic started by: Wojtas on 28 July 2006, 19:02:21
-
Niech mi ktos wytłumaczy o co chodzi tej grze bo ja juz nie wiem :
Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1835 MHz with 2046MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 6800 GT (9131)
General protection fault!
History: RenderLevel <- RO-Basovka.myLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- Level Basovka: L'vov, 2nd July 1941 <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 4C576C61 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free
Wyskakuje mi bład krytyczny i mnie wywala...zaznaczam ze mam oryginał od marca...
-
Głównie przyczyną w takich wywałkach jest zbyt słaby zasilacz. Sprawdź czy Ci się napięcia nie rozjechały.
Pogooglaj sobie na "General protection fault! History: RenderLevel" jest sporo pozycji do poczytania.
-
hmm ja tak mialem w aao!!
musialem wywalic i sciagnac jeszcze raz! moze to zadziala!
-
Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1824 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 6800 GS (8421)
General protection fault!
History: ProcessLeaf <- RenderLevel <- RO-StalingradKessel.myLevel <- FLevelSceneNode::Render <- RenderLevel <- RO-StalingradKessel.myLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- Level Stalingrad, 26th December 1942: Stalingrad Kessel <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 4C576C61 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free
Ja mam taki problem. Hmm zasilacz mam 400 W wiec to nie w tym problem chyba. Pomocy : P
-
Coz nie mam pojecia, jest tylko jedno wyjscie przeszukac forum www.Redorchestragame.com
Zaraz tam zajze moze uda mi sie cos o tym znalezc....
a i jeszcze zapytam dlaczego zmienia Ci się ilosc pamieci?
i zajzyj na Validate RO files http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=7282
tam w pierwszym poscie masz linka do tego calego Validate
juz mam kliknij na to tylko chyba trzeba miec odpalonego steama steam://validate/1200
Podobno pomaga....odpisz jak Ci idzie, moze wspolnie z Forumowiczami cos zdzialamy....
-
Ok wszystko dziala jak odpalam przez steam!
Dzisiaj gram i caly czas wywala mi. Juz nie wiem co zrobic.
-
Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1542 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce FX 5200 (8187)
History: UGameEngine::Init <- InitEngine <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Free
....
nawet menu nie zobaczylem
zalowo z odpaleniem tej gry, kasa w bloto
-
Kur... szukalem na oficjalnym forum tworcow i nic tam nie pisze o tym bledzie. Tylko znalazlem temat z nim, ale nikt nie odpowiedzial na niego. Jednym slowem zal....
-
witam wszystkim ... napisze moj problem w tym miejcu bo nie chce zakladac nowego tematu ... ok wiec tak mam problem z ta gra i wlasciwie nie wiem jak go rozwiazac ... mam dosc dobrego kompa ale i tak za kazdym razem czy gram czy jestem w menu to tnie sie tak ze sie nie da nic robic ... probowalem juz wszystkich ustawien i tych wyzszych i tych mniejszych ... odziwo na nizszych gra jeszcze bardzie zacina ...nie mam juz pomyslow jak to rozwiazac moze wy cos poradzicie ... moj komputer to
amd athlon 64 3000 + , 512 mb ramu , radeon x800 gt 256/DDR3 .... POZDRAWIAM !!