RedOrchestra.pl

Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 => Między nami żołnierzami => Topic started by: _KaszpiR_ on 30 September 2006, 00:23:04

Title: OpenGL bug - widzenie przez ściany
Post by: _KaszpiR_ on 30 September 2006, 00:23:04
dobra, po przemysleniu, zdejmuje posta.
Title: OpenGL bug - widzenie przez ściany
Post by: PrezesOi on 30 September 2006, 08:37:31
Quote from: http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=5949
If you find a map exploit in RO, please send a PM to one of the testers/devs/etc and don't post either a description or screenshots of the exploit on the forums.
This helps to minimise the number of people exploiting things. If they don't know them, they can't abuse them, so preventing exploits becoming common knowledge is good for everyone.

to chyba brzmi sensownie?
Title: OpenGL bug - widzenie przez ściany
Post by: Bathin on 30 September 2006, 11:13:58
KaszpiR, wspomniałeś o efekcie "dyskoteki", u mnie występuje coś takiego, w pierwszych dniach grania niektóre elementy mapy miały jaskrawe kolory - fiolet, róż, zieleń itp. Teraz ten efekt jest mniejszy, tu i tam pojawiają się niewielkie jaskrawe plamki, ale nie zawsze.
Pzdr
Title: OpenGL bug - widzenie przez ściany
Post by: _KaszpiR_ on 30 September 2006, 12:01:28
Quote
PrezesOi :
Quote from: http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=5949
If you find a map exploit in RO, please send a PM to one of the testers/devs/etc and don't post either a description or screenshots of the exploit on the forums.
This helps to minimise the number of people exploiting things. If they don't know them, they can't abuse them, so preventing exploits becoming common knowledge is good for everyone.

to chyba brzmi sensownie?


dlatego dlaem na forum a nie na jako art i news :)
poza tym nie wiem czy wogole sie tym zajma jesli OpenGL jest nie supportowany.
Tak czy siack napisze priv do deweloperów.
Title: OpenGL bug - widzenie przez ściany
Post by: ciocia|Ola on 30 September 2006, 12:09:06
Czuję się zobowiązana uzupełnić wypowiedz Kaszpira. Efekt widzenia dotyczy mostu na RO-Barashka - i dotyczy to tylko snajperki. Most po lewej stronie ma murek - i w zależności od ustawienia i ewentualnego poruszani się Niemców na moście widać ich <mrugające postacie>. Jak dopiero poznawałam mapę to nie mogłam zrozumieć, dlaczego po wymierzeniu w potencjalnego wroga był widoczny dymek strzału w ścianę :( Dopiero później spostrzegłam ze tam jest murek i niemożliwe jest zabić tego Niemca, bo leży za murkiem, że to jakiś problem w grze. <jak będę miała możliwość zrobię screena>
A tak przy okazji - na RO-Kaukasus mam na cmentarzu denerwujące czarne pasy - nic nie widać :( czarno i ponuro - chyba, dlatego że to cmentarz.
Title: OpenGL bug - widzenie przez ściany
Post by: _KaszpiR_ on 30 September 2006, 12:38:13
screenshoty moga nie wyjść - u siebie robiłem i nic na nich nie było widać - jedyne co było to ściany mapy (bez graczy)
Title: OpenGL bug - widzenie przez ściany
Post by: Vesp3r on 01 October 2006, 10:49:10
Więcej jest takich miejsc szczerze mówiąc.
Na Odessie, znikają wraki pojazdw gdy się celuje ze snajperki :/
Title: OpenGL bug - widzenie przez ściany
Post by: Bathin on 02 October 2006, 14:13:37
Widzenie przez ścianę mi się nie przytrafiło ale zawsze widzę przez ścianę cień zbliżającego się wroga ! Czy u Was też występuje to zjawisko ?
Pzdr
Title: OpenGL bug - widzenie przez ściany
Post by: mikeLL on 02 October 2006, 16:05:58
Quote
Vesp3r :
Więcej jest takich miejsc szczerze mówiąc.
Na Odessie, znikają wraki pojazdw gdy się celuje ze snajperki :/


Zgadzam sie w pelni, w calej grze jest duzo takich obiektow, gdzie patrzac przez scope'a ich nie widac, a strzelajac trafiasz w nie, co wiecej - czesto mi sie zdarza pomimo trafienia, ze przez ulamek sekundy po ponownym wlaczeniu scope'a widze raznego umarlaka - macie tak moze ?
Title: OpenGL bug - widzenie przez ściany
Post by: _KaszpiR_ on 03 October 2006, 18:04:35
polecam zobaczyc filmy z gry
Title: OpenGL bug - widzenie przez ściany
Post by: menajev on 26 November 2006, 09:22:58
Możecie rzucić okiem na to (http://www.menajev.yoyo.pl/shot.jpg)
to (http://www.menajev.yoyo.pl/shot1.jpg) i
to (http://www.menajev.yoyo.pl/shot2.jpg)?
Da się z tym coś zrobić?
Title: OpenGL bug - widzenie przez ściany
Post by: _KaszpiR_ on 28 November 2006, 19:08:02
niewidzialne czolgi sa znanym problemem ktory pojawia sie w chwilach jak masz packet loss - lacze nie wyrabia
a ten niemec za murkiem to jzu za niskie detale w grze albo ustawienia grafiki, tez tak mialem ale jak cofnalem zmmany w ustawieniach to widze normalnie