RedOrchestra.pl

Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 => Między nami żołnierzami => Topic started by: newbie on 29 October 2006, 13:56:17

Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: newbie on 29 October 2006, 13:56:17
Niektorzy mnie moze znaja z servow, tak jestem lama :p ale nie o to tu chodzi,  jak sami widzicie scena jest bardzo malutka w porownaniu chociazby z CoD. Kiedys kiedys jak ET bylo gra bardzo na topie, istniał taki fajny servis, od jakiegos roku nie widzialem w innej grze nic tak ciekawego jak owy servis. Byly na nim umieszczone jakies demka meczy, opis map broni itp niby standardzik ale ogloszeni na srodku strony typu:
- szuzkam klany cos tam cos ta blelelel
-Klan Xy szuka graczy wymagania itp


i dopiero na samym koncu jakies art...:)
Oraz zajebiste artykuly np ze spozywanie napojow podczas grania poprawia szybkosc reakcji itp :P
heh albo np o cl'owani tak sie najaralem ze po miesiacu grania zalozylem klan, i to byl warzywo klan ale po pol roku bylismy rozpoznawalni a skil med -/+, i wydaje mi sie ze tego tu brakuje kazdy chce byc pro a potem myslec o klanie, jak dla mnie to bledne podejscie bowiem celem klanu nie jest tylko wygrywanie, wg mnie klan powinien rozwijac i doskonalic. Tak, wiecej sie nauczylem grajac w klanie niz ffa coz moze ja mam tylko takie podejscie... mam nadzieje ze niedlugo  scena bedzie pikna i wspaniala min 30 klanow low+
A i tak mowicie ze stawiacie na jakosc a nie ilosc, moje zdanie  na ten temat jest inne, warzywniackie klany tez sa potrzebne nie kazdy ma skila mozliwosci grania codziennie itp dlatego warzywniaki tez sa potrzebne  

Jedni spojrza na tego posta : wogule o co mu biega
Drudzy : wlasnie moze pora zaczac cos robic zeby RO stalo sie bardziej popularne itp
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: Eric on 29 October 2006, 14:18:24
Quote
newbie :




Jedni spojrza na tego posta : wogule o co mu biega
Drudzy : wlasnie moze pora zaczac cos robic zeby RO stalo sie bardziej popularne itp


O co ci biega? :D Nic nie rozumiem z twojego posta :]
Po drugie, np: co można zrobić żeby RO było bardziej popularne?
...
I co to jest kurde warzywniacki klan :P :O_o
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: Zdzira on 29 October 2006, 14:26:36
Moim skromnym zdaniem scena wiele sie juz nie zmieni....
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: ciocia|Ola on 29 October 2006, 14:33:14
Ja go chyba rozumiem – ma swoje podejście, hm... i troszeczkę  naleciałości z przeszłości :)
Newbie – masz jakiś ciekawy materiał odnośnie RO zgłoś się do administratorów :) przyczynisz się do tego, co sam napisałeś ==> ...żeby RO stało się bardziej popularne...
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: newbie on 29 October 2006, 15:24:57
a nie dostane bana ?:P jak powiem ze troszke inaczej widze strone :P bo obecny design jest bardzo standardowy niemal kazdy servis czy to cs czy DoD to ten sam schemat:( moze takie trendy teraz albo sie starzeje i sentymentalizm ^^
Przydaly by sie mneijsze mapy do rozgrywek np 5v5 bo po 8 to ciezko sie zebrac na lan:(
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: Goral on 29 October 2006, 15:29:02
newbie, to jest RO, albo się do tego przyzwyczaj albo nie męcz siebie i gry.
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: newbie on 29 October 2006, 15:35:34
gra mi sprawia duzo radochy:P i coz kalecze rzemioslo jak narazie ale kiedys moze uda mi sie kogos zabic xD
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: YankeSmgn on 29 October 2006, 16:08:36
Moim zdaniem RO sie dopiero rozkreci za jakis czas. Jest to swiezak w porownaniu do cs, moh, cod, AA i wiele wiele innch gier.
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: asn on 29 October 2006, 17:00:12
????? nie czaje??????
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: Zdzira on 29 October 2006, 17:09:21
Quote
YankeSmgn :
Moim zdaniem RO sie dopiero rozkreci za jakis czas. Jest to swiezak w porownaniu do cs, moh, cod, AA i wiele wiele innch gier.


z tą różnicą, że RO z każdym dniem w cale nie zyskuje sobie coraz to większej popularności.... mnie się nawet wydaje, że moment kulminacyjny już był. Może inaczej by to wyglądało gdyby za RO było odpowiedzialne EA które ma b.dużo kaski i zrobiło by Red Orchestrze reklame na jaką zasługuje ;)

Stan polskich klanów na scenie międzynaradowej nie jest zły a jest nas patrząc na inne gry śmiesznie mało....
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: _KaszpiR_ on 29 October 2006, 17:15:06
Jemu chodzi o to zeby scena sie bardziej rozlosla poprzez zachecanie ludzi do tworzenia klanow.
Ma to swoje plusy poniewaz nie wprowadzeni szybko naucza sie grac, a ci co juz graja podniosa swoj poziom z powodu rozegranych meczy, taktyk itd.

Zapomina on o jednym ze ta gra to nie CS gdzie, przynajmy sobie szczerze, skilla nie trzeba miec aby zaczac w to grac, a druga sprawa nie trzeba zbytnio myslec :D


Nie oznacza to ze CS jest do bani, czy jest debilna gra (no dobra niektorzy uwazaja ze to najlepsza gra, z tym sie nie zgodze). Ale RO jest zupelnie inne, podobnie jak kazda gra FPP ma swoj specyficzny klimat.
Oczywiscie o ile np przesiadajac sie z Q3 na ET COD, MOH mozna sie dosc szybko przywyczaic, to z RO chyba tak nie jest - trzeba sie do niej najpierw przywyczaic, poznac zasady jak sie ruszac, strzealc aby potem aktywnie poprawiac swoje umiejetnosci.

Mnie martwi jedno, na aktualna chwile jak patrze na serwery to z jakichs 8 jest zapełnionych 1, albo dwa. Mogloby byc lepiej, ale to jest spowodwane tym ze ludzie nie znaja gry, albo im nie odpowiada.

Ja sie wywodze ze srodowiska gdzie gralo sie w Q1, Q2, Q3, CS 1.6 i 1.6, DOD ( z mniejsyzm stopniu), UT, Ghost Recon czy Rainbow Six. Jednakze, pierwsze dwa i ostatnie dwa tytuly sa zupelnie do siebie niepodobne.

Wiele zalezy od tego kogo zaintersujesz gra, najwieksze szanse sa przy namawianiu ludzi z ktorymi masz bliski kontakt, bo czesto macie podobne zainteresowania i idace za tym wymagania co do gier.

Aktualnie powiedzialbym ze RO est gatunkiem niszowym, zainteresowana jest grupa ludzi,a  reszta po rpostu nie wie ze cos takiego istnieje.
Fakt, prosta zasada marketnigu, walkowac reklame na calym froncie tak aby kazdy to usyszal choc raz i z ciekawsci sprawdzic co to jest. W efekcie z czasme pojawia sie gracze, szczegolnie ze ta gra jest taka tania.
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: maniu on 29 October 2006, 17:51:58
hee jak by nie free trail i news o nim na jakims servisie nigdy bym nie wiedział,że jest taka gra jak red orchestra :D straszne ale prawdziwe :blush
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: AC| AdRain on 29 October 2006, 18:23:17
dstru... można.. naprzykład poprosić o jakieś mini banerki na serwisach z innymi grami? to by chyba nie było głupie a mogło by pomóc ;D
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: maniu on 29 October 2006, 19:07:29
ja sobie skopiowałem logo strony i umieściłem na innym forum www.dvhk.pl  pasuje do layoutu jak ulał może kogos to zainteresuje :D  i odwiedzi tego saita i zakupi ro :))
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: newbie on 29 October 2006, 20:24:49
W grupie moich kumpli wyglada to tak, powiedzialem kumplom ze mam fajna gierka praktycznie za free, przyszli do mnie pograli chwile i powiedzieli zebym zamowil, wiec 3 RO powinny niedlugo do nich dotrzec, zreszta ja glownie poznaje na tej zasadzie gry, ktos powie oblookam i kupuje bo nie wierze w reklamy ...:P moze ktos kto zna sie na tej Ro dosc dobrze chcialby zostac jakims redaktorem w esports.pl bo tam to chyba nie wiedza ze istnieje RO ;/
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: kTOTotaki on 29 October 2006, 20:41:13
oj wiedza wiedza :P byly newsy na temat teampoland ;)
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: newbie on 29 October 2006, 21:25:31
mialem przerwe w esporcie na jakies pol roku wiec jestem do tylu i korzystam z aktualnych newsow:P ale na szzcescie RO wyrwalo mnie z rak Lineage2 heh,  dobra ja juz nic nie pisze niech inni tez cos od siebie dodadza:)
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: coval on 30 October 2006, 08:13:16
moi koledzy tak jak ja pasjonuja sei grami o II WŚ typu CoD,MoH,BF2,DoD....tak jak ja z niecierpliwoscia czekali na premierę RO.specjalnie razem poszlismy do Empiku żeby kupic ja w dniu premiery...ja odrazu po zainstalowaniu polubiałem ta gre a im dluzej gralem tym bardziej mnei wciagala swym klimatem i sposobem rozgrywki....im ta gra sie nie podoba bo (tu beda cytaty) :
"mam red orchhestrę, grałem całe 3 razy.... ktoś kupi ? za 20 zl, z kontem steam ? xD
takie gry powinno się publicznie biczować..."
"A. Orhestra nie jest niczym nadzyczajnym
B. Ma lichą grafike
C. Kolejna gra o drugiej wojnie!! "
"E. Długo się wczytuje
F. Hu*owe modele i tekstury
G. PO*EbANE sterowanie "
"Aha zapomniałem jeszcze że to nie jest nawet gra!!!
I.To tylko mod do Unreala. Powstała na jego silniku,
J. jej twórcy nawet nie mają studia developerskiego.
k. Nie widziałem jeszcze dobrej gry której cena PODSTAWOWA miała niezałe 30 PLN"
noi powiedzcie mi jak tu zrobic scene w RO skoro istnieja ludzie którzy kupuja gry po cenie a ni po jakosci...?????????:con:con:con:con:con:con:con:con:con:con:con
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: newbie on 30 October 2006, 15:25:42
szkoda ze nie powiedzieli ze nie ma celownika:P
albo ze bija ich na servie :P
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: ciocia|Ola on 30 October 2006, 15:54:33
newbie, ciekawe czy powiedzieli, że to babska gra ;)
coval masz troszeczkę racji – mnie też nie udało się jak do tej pory przekonać kogokolwiek do gry w RO – może z ciekawości zakupili i zagrali tak jak mówisz 2-3 razy i cisza :(
Są przy swojej „grze” – a ja mówię, że są niereformowalni ;)
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: newbie on 30 October 2006, 23:28:36
bo ludzie oceniaja RO po okladce niestey :(
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: Wawer on 31 October 2006, 00:48:21
A ja myślę że okładka nie gra tu roli. Po prostu mało ludzi wie o tej grze. A jeśli już to kojarzą to jako mod jakiejś innej co raczej ich nie zachęca. No i ta cena...niebezpiecznie niska:)
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: YankeSmgn on 31 October 2006, 01:27:54
Dokladnie. Kumple mi sie pytaja w co ja teraz gram, odpowiadam "w Red Orchestra!", a oni na to "w co?". Dziwne jest to, ze oni maniacza w fpp'ki, a nie wiedza, ze taka gra istnieje...przykre, ale prawdziwe. Poza tym bardzo duzo ludzi gra w cod,moh i et, a tam jest zupelnie inna dynamika gry i pewnie ciezko im by bylo sie przyzwyczaic, i jak juz ktos wczesniej napisal brak celownika i te kilka zlotych za gre odrzucaja ich od RO. Wiadomo sa gusty i gusciki ;] Jak juz wczesniej pisalem, mam nadzieje, ze na RO jeszcze przyjdzie czas, ale to tylko moje zdanie.
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: Yab_PL on 31 October 2006, 01:58:19
nie chce uchodzic za pesymiste, ale duzo lepiej nie bedzie w temacie sceny moim zdaniem. Jakby mialy sie potworzyc klany podworkowe to juz by sie to stalo. Gra jest naprawde dobra i szkoda by bylo zeby przeszla bez echa. Troche za maly marketing, powinna gra sie pojawic na jakims wieksyzm evencie, chocby na PGA. Z reszta gra nie jest zrobiona na dzisiejsza modle USA-hollywodzko-filmowo-plastik-fantastik, gdzie gracz robi za 'US superhero', brytole maja 90% sprzetu amerykanskiego a ruscy mowia po angielsku (a w zasadzie amerykansku) tylko z ankcentem rosyjskim. W sumie tez cena ma tutaj znaczenie, bo od pewnego czasu w takich cenach ukazuja sie jedynie powtorki i tanie, masowe gnioty pokroju maluch racer. Ehh, to boli, ze dobre, tanie i szczere (jesli tak mozna nazwac) gry przechodza bez echa na rzecz drogich, plytkich superprodukcji ze lsniacym plastikiem zamiast grafiki
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: maniu on 07 November 2006, 22:00:26
ok pogralem troszke czasu w ta gre zakumalem ja i mozna powiedziec,ze mam podstawowe pojecie o niej i zasadach jakimi sie rzadzi


moi koledzy tak jak ja pasjonuja sei grami o II WŚ typu CoD,MoH,BF2,DoD....tak jak ja z niecierpliwoscia czekali na premierę RO.specjalnie razem poszlismy do Empiku żeby kupic ja w dniu premiery...ja odrazu po zainstalowaniu polubiałem ta gre a im dluzej gralem tym bardziej mnei wciagala swym klimatem i sposobem rozgrywki....im ta gra sie nie podoba bo (tu beda cytaty) :
"mam red orchhestrę, grałem całe 3 razy.... ktoś kupi ? za 20 zl, z kontem steam ? xD
takie gry powinno się publicznie biczować..."--------Raczej ich autorow
"A. Orhestra nie jest niczym nadzyczajnym ---------PRAWDA
B. Ma lichą grafike-----------------------PRAWDA
C. Kolejna gra o drugiej wojnie!! "-------------------GRAM TYLKO W TAKIE
"E. Długo się wczytuje--------------NIE PRAWDA
F. Hu*owe modele i tekstury---------PRAWDA
G. PO*EbANE sterowanie "----------------------------PRAWDA
"Aha zapomniałem jeszcze że to nie jest nawet gra!!!------------------PRAWDA
I.To tylko mod do Unreala. Powstała na jego silniku,------------NIE OBCHODZI MNIE TO
J. jej twórcy nawet nie mają studia developerskiego.----------------------NIE OBCHODZI MNIE TO
k. Nie widziałem jeszcze dobrej gry której cena PODSTAWOWA miała niezałe 30 PLN"-------------------PRAWDA
noi powiedzcie mi jak tu zrobic scene w RO skoro istnieja ludzie którzy kupuja gry po cenie a ni po jakosci...?????????


powiem tak ta gra jest kompletnie drentwa,sztywna (choc ma fajnego raddolla :D) nudna monotonna i ogolnie odstrasza swoja prostota ehh czego mialem sie spodziewac po 30zl ? zreszta gralem w free traila (naiwniak) mam nadzieje,ze sprzedam w szkole ta gre jakiemus kumplowi za paczke fajek

powracajac do tematu to nie wiem czy nie widzicie tego czy niechcecie zobaczyc ale ta gra umarla smiercia naturalna przynajmniej ja odnosze takie wrazenie jest TYLKO 230-240 serverow z czego granych  jest (w godz wieczornych 20-30 z nich)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to daje  ogolne pojecie o popularnosci tego tytulu

jak narazie najlepszym najbardziej grywalniejszym fps w historii jest i bedzie CALL OF DUTY (pierwsza czesc)
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: Goral on 07 November 2006, 22:29:44
Będzie nam Ciebie maniu brakować, ale rozumiem Cię, po co się męczyć, jest tyle innych gier na rynku :)
A my dziwacy będziemy sobie pogrywać w tą prostą (nie mylić z prostacką) grę, która daje tyle frajdy za 30 zł.
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: Zdzira on 07 November 2006, 22:37:00
BF2 ? Jak ta gra jest w realiach II WW to ja jestem z marsa.

F. Hu*owe modele i tekstury---------PRAWDA

Jak na high detalach masz lepsze w DoDzie czy MoH to gz dla Ciebie.

k. Nie widziałem jeszcze dobrej gry której cena PODSTAWOWA miała niezałe 30 PLN"-------------------PRAWDA

Gów^o.Prawda. Światowym hitem okazał się produkt People Can Fly - PainKiller który w Polsce kosztował IMHO 19.99zl

C. Kolejna gra o drugiej wojnie!! - eee to plus czy minus ? skoro ktoś decyduje się na taki produkt to wiadomo nie wymaga Star warsów omfg.

Popularność gry jest mała bo gra jest trudna to nie arcade w stylu bfa i coda w którym zamiast grać ludzie uprawiają bunnyhoping i inne shity. Jak będę chciał pograć w coś takiego to kupie sobie PS3.

F. Hu*owe modele i tekstury---------PRAWDA - niby dlaczego. Bo nie wygląda jak World of Warcraft gdzie wszystko jest pedalsko plastyczne ?

I.To tylko mod do Unreala. Powstała na jego silniku - Jest to osobna gra wykorzystująca silnik UT. To tak jakby Cricys (czy jak to tam) był modem FarCry.

Nie bronie tej gry ale cytaty ludzi którzy albo nie grali albo nie zfragowali nikogo....

Gra na FreePlayu faktycznie jest nudna ale za to koloru nabiera podczas meczy/sparingów Adrenalinka/teamplay/masafragów/xxxKur^a na TS i jest GiT :)
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: piter306 on 07 November 2006, 22:52:46
W tyłku mam taką popularność jak BF, kangurki , zjawy i h... wie co jeszcze.W RO to jest prawie wojna. Przed chwilą na FKs3 mapa Orel naparzaliśmy się z Pantherą. Ona jedna powstrzymywała z 8 ruskich złomexów. W końcu któryś z naszych zaszedł ją profesjonalnie z boku ale zdjąłem go pierwszym strzałem :D. ( z daleka jakoś tak ten T34 wyglądał jakPz4). Na Discovery jakiś Niemiecki czołgista mówił, że choć zdarzało mu się rozwalać 9 Shermanów, to zawsze gdzieś z krzaków wyjeżdzał dziesiąty i kończył sprawę. Mnie starczy pora serwerów z fanami RO, dzieciarnia niech się bawi w co innego .
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: Wawer on 08 November 2006, 01:37:23
Jeśli chodzi o modele i tekstury to rzeczywiście nie robia wrażenia, w Dod S wygląda to jednak lepiej w najwyższych ustawieniach. Jednak nie same tekstury czy wygląd postaci świadczy o grze. Większość map ma naprawdę niezły klimat, a niektóre są naprawdę ładnie zrobione, biorąc pod uwagę że silnik gry do najnowszych nie należy.
Jeśli chodzi o sterowanie...ocb? Bo ja nie rozumiem...

Maniu napisał ze gra jest nudna i monotonna...No cóż, pograłem trochę w tzw dynamiczne gry min. Css a ostatnio DoDs... jednak to własnie tempo rozgrywki w Red Orchestra spowodowało, że przestałem myślec o innych grach. Gra się tu spokojniej, choć szybkich "akcji" na pewno nie brakuje... Brak celownika po tygodniu grania w ogóle nie ma znaczenia...Nie maja równiez większego znaczenia fragi co powoduje, że ludzie staraja się ze sobą współpracować. W tej grze mniej ważna jest sprawna ręka a bardziej sprawna głowa, co ma niebagatelne znaczenie dla takiego "dziadka" jak ja:wink
Wielu osobom przeszkadza także fakt, że podczas gry nie ma tzw. gadek o niczym. Tacy gracze są raczej niemile widziani...Jak dla mnie duzy PLUS!
Nie ma tez bluzgających dzieciaków a gracze starają sie raczej sobie pomagać... choć jak w życiu zdarzaja sie wyjątki.
Mnie ta gra sprawia naprawde wiele satysfakcji, rzadko zdarzaja się naprawę kiepskie rozgrywki. Nie ma to jak uczucie ulgi, gdy zamotam się z przeładowaniem riffla, wróg już ma mnie na celowniku a towarzysz broni w ostatniej chwili ratuje mnie z opresji...

W RO najcześciej gram z moim kumplem( jedynym jakiego udało mi sie wyciągnąć z Ceesa:wink). O tym jak bardzo przypasowała nam gra może świadczyć fakt, że gdy zdarza nam się grać osobno, to później opowiadamy sobie co ciekawsze "akcje".
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: PrezesOi on 08 November 2006, 06:18:52
RO w tej postaci jak teraz na pewno nie bedzie takim "wiecznym hitem" jak Quake czy CS. po prostu, zbyt pozno sie ukazala. ale jako ze sporo czytalem wywiadow z tworcami i innych informacji, mysle ze pocieszy was fakt ze autorzy RO prawdopodobnie w przyszlym roku zrobia cos calkiem nowego. autorzy doskonale zdaja sobie sprawe z tego ze:
- obecne RO wyglada jak przedwczorajsza gra
- istnieje popyt na tego typu półrealistyczną gre o II wojnie swiatowej
i na pewno nie spoczeli na laurach.

btw-zywot gier jest coraz krotszy (z wyjatkiem oczywiscie kur znoszacych zlote jajka typu WoW)
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: viatrova on 08 November 2006, 09:55:42
No racja - kicha z tej ro jak ... Nie da rady skakac po 3 metry w góre strasznie ciężko odwrócic sie na tyle szybko żeby zgarnąc gościa co w plecy strzela, i jaka nuda jak sie leży snajperem na dachu całe 15 min żeby dziesięc fragów zaliczyc (a ile myślec trzeba - nie da sie odprężyc normalnie)...... :D  Nie to co inne produkcje!!! Grafa też jakby z pegasusa (już cs 1.6 ma o niebo lepszą (lol) - na szczęście są ludzie których te niedociągnięcia nie zrażają... RO ma sie jak na razie b.dobrze i będzie coraz lepiej, liga roladder jest b.aktywna, rozruszanie cb - to tylko kwestia czasu, powstaje masa map customowych, wychodzą zdaje się 4 mody, twórcy rozpieszczają posiadaczy gry za 20/30 zł (to akurat w Polsce) uaktualnieniami... Na zakończenie powiem tyle, że wbrew pozorom mniejsza scena = mniej debilstwa, wielka scena = masa dzieciarni zakładających teamy żeby rozwiązac je przed pierwszym meczem (ale fakt liczba 1000 klanów na papierze robi wrażenie) ... Za kilka miesięcy pewnie wyjdzie coś lepszego w tych klimatach ale na dzień dzisiejszy ta gra w swojej niszy nie ma sobie równych.
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: Yab_PL on 08 November 2006, 10:16:01
Quote
PrezesOi :
btw-zywot gier jest coraz krotszy (z wyjatkiem oczywiscie kur znoszacych zlote jajka typu WoW)

Ja raczej tutaj zwalilbym wine na autorow gier, ktorzy wydaja gry coraz szybciej, bez sprawdzania czy nie zabugowane, itd... Moim zdaniem sprowadza sie do tego zeby zrobic jakas lsniaca plastikowa grafike, bez optymalizacji, ale za to z obsluga shaderow 3.0 zeby sie nawet gf 7950GX2 zadlawil, a gra ma na poczatku (w roznej postaci) wielkie jebut, ktore ma zostawic dobra wrazenia do konca (czyli max 4 dni intensywnego grania)
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: Zdzira on 08 November 2006, 11:19:08
Quote
viatrova :
No racja - kicha z tej ro jak ... Nie da rady skakac po 3 metry w góre strasznie ciężko odwrócic sie na tyle szybko żeby zgarnąc gościa co w plecy strzela, i jaka nuda jak sie leży snajperem na dachu całe 15 min żeby dziesięc fragów zaliczyc (a ile myślec trzeba - nie da sie odprężyc normalnie)...... :D  Nie to co inne produkcje!!! Grafa też jakby z pegasusa (już cs 1.6 ma o niebo lepszą (lol) - na szczęście są ludzie których te niedociągnięcia nie zrażają... RO ma sie jak na razie b.dobrze i będzie coraz lepiej, liga roladder jest b.aktywna, rozruszanie cb - to tylko kwestia czasu, powstaje masa map customowych, wychodzą zdaje się 4 mody, twórcy rozpieszczają posiadaczy gry za 20/30 zł (to akurat w Polsce) uaktualnieniami... Na zakończenie powiem tyle, że wbrew pozorom mniejsza scena = mniej debilstwa, wielka scena = masa dzieciarni zakładających teamy żeby rozwiązac je przed pierwszym meczem (ale fakt liczba 1000 klanów na papierze robi wrażenie) ... Za kilka miesięcy pewnie wyjdzie coś lepszego w tych klimatach ale na dzień dzisiejszy ta gra w swojej niszy nie ma sobie równych.


I ot co jest cały sens.

@ Yab_PL - Czesław Niemen - Dziwny jest ten świat... :)
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: MataDor on 08 November 2006, 12:16:37
Niestety ze scena RO lepiej już nie będzie. Gra ma słabą grafikę co dla większości ludzi jest nie do przyjęcia nawet jeśli grywalność jest wysoka. A w RO jak dla mnie grywalność jest ogromna. Nawet na ffa. O meczach nie wspominam bo to sam miód :P
Gra nie była wystarczająco dobrze zareklamowana tak że większość ludzi nawet nie kojarzy tytułu jak im się coś mówi o RO. Taka seria battlefielda na przykład (grałem tam przeszło 2 lata) jest zbagowana tak że nie daj boże, ale marketing ma gigantyczny, wiec grają tam tysiace ludzi niezależnie od niedoróbek w grze.

Najbardziej mi brakuje właśnie tego żeby była masa klanów jak w battlefieldzie, gdzie codziennie wieczorem można było wejść na IRCa, spytać czy ktoś chce grać spara i zaraz było kilka odpowiedzi. Tu jest to nie realne.....   i czesto trzeba meczyć ffa, choć ma się ekipę na meczyk na TSie.

Obym sie mylił i przybyła nam masa klanów w europie, ale raczej nie postawił bym na to złamanego grosza ;)

Podsumowujac RO to najlepsza aktualnie gra teamplayowa w realiach II WŚ - jak dla mnie wypas :P
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: NiKuTa on 08 November 2006, 13:21:56
No to ja wtrące swoje 5 groszy. Jestem maniakiem IIWŚ. Interesuje mnie wszystko z tego okresu. No i oczywiście szukam gier, które jak najbardziej odzwierciedlają ten okres. Powiem tak. RO jak na razie jest najlepszą grą „strzelaną” osadzoną w realiach IIWŚ. Następną grą która jest po niej to Forgotten Hope (mod na BF1942). Takie gry jak COD, COD2 i cała seria Metal of Honor to tylko Quake osadzony w klimacie drugiej wojny. TO co mnie najbardziej denerwuje w tych grach to ze skaczesz jak ktoś wspomniał „3 metry”, a  w czasie skoku zabijasz 50. Walki wyglądają jak walki strzelających do siebie kangurów. Śmieszne było jak wszyscy biegają „spirntują” i do siebie walą, a najśmieszniejsze to jak powiedzą kamper gdy się zaczaisz na kogoś.  Dla mnie wszystkie CODy to porażka. COD2 strasznie nie trawie, singla szybko se odpuściłem, a multiplyera  pograłem może tydzień dłużej. Nie zniosłem widoku skaczących naprzeciwko siebie Niemców i Amerykańców, którzy w tym czasie do siebie strzelają. Quake jak nic. Gre skasowałem, sprzedałem i mam święty spokój.
W grze RO czuć klimat IIWŚ. Gra się świetnie. Są dwie strony które muszą ze sobą współpracować inaczej się przegra. Nie ma gościa Rambo, który wyrżnie wszystkich na mapie.

Ktoś zapodał cytaty wypowiedzi innych osób. Widać ze ci ludzie nastawieni są na strzelani typu Quake ze śliczną grafiką. Powiem tak Grafa w RO podoba mi się starowanie jest takie same jak w innych grach. Przytocze je i powiem swoje zdanie

"mam red orchhestrę, grałem całe 3 razy.... ktoś kupi ? za 20 zl, z kontem steam ? xD
takie gry powinno się publicznie biczować..."
– sam się biczuj :]
"A. Orhestra nie jest niczym nadzwyczajnym – ma klimat IIWŚ, czuć ze jestes na polu walki.
B. Ma lichą grafike – mnie Grafa w RO odpowiada i podoba się. Nie gram tylko dla grafy.
C. Kolejna gra o drugiej wojnie!! " – no i świetnie bo dobrych gier o IIWŚ jest bardzo mało.
"E. Długo się wczytuje – gówno prawda.
F. Hu*owe modele i tekstury – gówno prawda.
G. PO*EbANE sterowanie " – takie same jak w innych grach. Ale złej baletnicy nawet rąbek przeszkadza.
"Aha zapomniałem jeszcze że to nie jest nawet gra!!! – a niby co ?
I.To tylko mod do Unreala. Powstała na jego silniku, - już nie jedna gra powstała na jakimś silniku, przykładów jest mnóstwo.
J. jej twórcy nawet nie mają studia developerskiego. – nie ma to dla mnie znaczenia.
k. Nie widziałem jeszcze dobrej gry której cena PODSTAWOWA miała niezałe 30 PLN" – no i dobrze ze tyle kosztuje. Ostatnio Cenega ma ceny, które są dobre na polskim rynku. Wszystkie nowe gry od nich są teraz tanie. Dobra metoda na walkę z piractwem.

Tak więc kończąc napisze nie podoba się to spadajcie. Potem na forum piszą ze gra jest trudna, proszą o poprawienie tego czy owego bo nie mogą skakać, strzelać, obracać się i zabijać 50 przeciwników. Przez cos takiego gra Il2 sturmovik w nowej odsłonie jaką jest FB i dodatki, stała się powietrzna strzelaną a nie symulatorem IIWŚ.
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: Yab_PL on 08 November 2006, 16:06:11
a co do grafiki i animacji to np jak dal mnie bardziej sie podoba niz BF2, jakos tak bardziej naturalna jest
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: Equilibrium on 08 November 2006, 19:37:08
A co to jest CS?:wink

Animacja...  no troche kuleje :dozingoff
Grafika - jeśli już ją porównywać do BF2, to RO > BF2 na very high
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: PrezesOi on 08 November 2006, 20:04:33
ludzie badzcie troche krytyczni... ja  kupilem ro za 30$ a nie za 30zl i bardzo duzo w nia gram... ale potrafie dostrzec jej wady i realna pozycje na rynku. dla wielu ludzi obiektywne spojrzenie na gry jest niemozliwe ze wzgledu na wymagania sprzetowe (lubia to-co u nich pojdzie).
jezeli ktos twierdzi ze ro bedzie sie rozwijac bo ligii bo ladery itp... niech spojrzy na to ile zycia jest w tych ligach. to pod katem gry klanowej. a freeplay? ktos wspomnial o tym ze na calym swiecie jest kilkadziesiat serwerow na ktorych ktoskolwiek gra. a jezeli gra malo ludzi i maly jest doplyw nowych-to gra umiera.

dalej uwazam ze RO to jedna z najlepszych gier jakie gralem, a gram od '86 (tak wiem ze to dawno, niektorzy kumple z ts sa 2 x mlodsi). ale jezeli ktos twierdzi ze RO podbije rynek w tej wersji to jest zaslepiony.
Title: Popularnosc RO-rozwoj sceny
Post by: mikeLL on 08 November 2006, 20:40:37
RO to gra dla koneserów gatunku, aby wyłuskac to "coś" trzeba wiedziec, czego sie naprawde chce - czesto jest tak, ze produkt w ladnym opakowaniu, oceniany jest wyzej....