RedOrchestra.pl
Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 => Potrzebna pomoc techniczna! => Topic started by: Jaskul on 04 August 2006, 18:20:45
-
dobra czy ta gra pojdzie na sprzecie: GeForce 2MX procek ADM Athlon 1,2 256 RAM, i transferze 128 Kb/s?
-
Co do procka nie wiem, ramu zdecydowanie za malo a grafika da rade (wiem bo taka mam).
Gra sama w sobie powinna chodzic nawet znosnie tyle ze bedzie Ci sie straaasznie dlugo ladowala.
-
Mam podobne pytanie. Mój komp:
GeForce 5900XT 128MB
AMD Athlon 2600+
512 RAM
O ile wiem, graficznie da radę spokojnie, ale słyszałem, że RO żre masakrycznie dużo ramu, więc się pytam, 512 wystarczy?
-
A ja mam takiego kompa i czy da rade grac ? Nie musza byc extra detale ale zeby byla rozdzielczosc na 1024 na 768 ;) I zeby gra sie nie ciela
Intel Pentium 4 Prescott 2.93GHz (64 bit)
512 Good RAM
GALAXY GeForce 5500 256mb/128bit
Net: 512 kb/s
-
http://www.red.orchestra.pl/plug.php?e=redorchestra&sel=require
-
heh czytac to ja potrafie ale chodzi mi o te ramy czy ktos juz gral na 256 ram?? i jak bardzo lagowalo oczywiscie na minimalnych...i w ilu maksymalnie da sie grac na takim "sprzecie"
-
Jaja sobie chyba robicie. Sciagnijcie i sprawdzcie jak wam bedzie chodzilo, tymbardziej ze mozna to zrobic za darmo (do 7go sierpnia wlacznie)!
-
co sie denerwujesz...pytam sie tylko...
-
ja sie nie musze martwic chyba :p
licze na to ze na p4 3.2 ghz , 2gb ddr i radeonie 9550pro pojdzie conajmniej na standardowych detalach przy rozdzialce 1024x768 i bede mial te 40~50 fps. byloby miło :wink
-
Moj komp: Procek AMD Athlon 64 bit 2800+ 1.80 GHz
Pamiec RAM: 512 MB DDR
K.Grafiki: Gigabyte 9200 SE Series 128 MB Shader Model 1.4 (lub 1.6 pewny nie jestem)
I wlasnie moje pytanie dotyczy shaderow. Czy RO wymaga shader 2.0 czy na moim 1.4 pojdzie?
P.S. Co do konfiguracji ogolnej mysle ze na najnizszych ustawieniach RO pojdzie bez problemow. Ah, mialby jeszcze jedno pytanko - czy ktos probowal grac na szybkosci neta 128 Kb/s? Bo ja wlsnie taka opcje neostrady posiadam i nie wiem czy duze lagi beda. Dla porownania w ET mam ping 48. Dziekuje za pomoc.
-
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest (http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest) <---sprawdzie sobie na tej stronce czy wam ruszy:).nawet dobra przyznam:)
a ja rozwieje watpliwosci co do mojego ustawienia:
Procek:Intel Celeron 2,4 GHz
Pamiec RAM:1,00 GB DDR
Grafa:GeForce 6600 256 MB
"Ultra Shadow II
HPDR Technology
IntelliSample HCT 3.0 Technology
128-bit High Precision Graphics
nView
Digital Vibrance Control (DVC) 3.0
Vertex Shader 3.0
Pixel Shader 3.0+"
na Tym dziala bez lipy na full detalach chodz procek jest akuratny ale sobie radzi:)
-
Właśnie grałem na Free Trial. Bez 1GB Ramu nie mowy o sensownej grze. Do tego cholernie długie wczytywanie map, które podobno jest winą samej gry. Czasami było tak, że mapa się dłużej wczytywała niż trwała sama rozgrywka na niej. Trudno, nie ma co.
:Edit:
Właśnie byłem na oficjalnym forum. Okazuje się, że ludzie mający nawet 2GB Ramu i GF6600GT mają ogromne problemy. Rzeczywiście jest to wina źle zoptymalizowanej gry. Szkoda, bo ma potencjał.
-
Szkoda, że nie widziałeś oficjalnego forum. Poszukaj to przestaniesz się śmiać.
-
Niestety to prawda, RO sprawia bardzo wiele problemow. To wszystko dlatego ze gra nie jest w 100% kompatybilna ze Steam'em oraz UT2K4 tez niebyl zbyt dobrym silnikiem.
-
Hmm... ale mam nadzieje, że tą kompatybilność da się poprawić ?
-
No to sobie pogralem... :/ A nie ma szansy na jakiegos patcha albo czegos co naprawi ten problem? Bo mam 512 DDR, a niektorzy na tym forum maja nawet 256 ramu. Czekalem na te gre od czasu az pojawila sie reklama ze RO kosztowac bedzie 29 zl :( A juz pieniazki leza na polecce odlazone od miesiaca ;( P.S. Sprawdzilem czy RO mi pojdzie na stronce podanej przez Remix'a22 i wyszlo mi ze na minimalnych (tak jak sie spodziewalem) powinien pojsc.
-
Spokojnie... Ja mam 512 ramu i ogólnie za dobrego kompa a ładuje się na mapy jako jeden z pierwszych. Wystarczy drobna korekta w pliki RedOrchestra.ini. Mi to pomogło... Tutaj (http://www.red.orchestra.pl/forums.php?m=posts&p=403#403) jest to opisane. Wystarczy tylko poszukać ;)
-
Ze złości wykasowałem swojego preloada, ale znów go ściągam :) Po prostu gra mi się cholernie podoba i spróbuję wszystko, aby mogła chodzić chociaż yako-tako.
-
Ja mam procesor Athlon 2600 ale mam ustawiony na 2100 512 ram krta graficzna 128 MB i zawsze na samym początku prze jakieś 2-3 minuty gra mi sie tnie a póżniej jest wszystko dobrze. Jak można podkręcić Procesor ????
-
Ja mam 1Gb 2x512 Geila , AMD 64 3400+ , x800gt OC 560/560. Wszystko dalem na High i On tylko HDR wylaczylem.
Dodatkowo wlaczylem 4xaa i 4xanizo i gra smiga az milo (rozdzielczosc 1024x768), srednio 80-50 FPS. Mapki wczytuja sie w cos kolo 10-20s. Sama gra swietna, grono graczy RO moze wpisac mnie na liste stalego bywalca :) Czekam na 11.
-
Właśnie skorzystałem z tweaków na oficjalnym forum. Powyłączałem PreCaching itd, i zmniejszyłem ustawienia Ramożernych tekstur. Gra chodzi o wiele szybciej, a i wczytywanie z dwóch minut zmniejszyło się do ok. 30-40 sek. Nareszcie mogę pograć!
-
czyli na pIV 3.2 ghz , 2gb ram i radku 9550 powinno mi pojsc ladnie na 1024x768 i standardowych detalach? :)
-
Grałem i grałem, gierka fajna, ale nadal dość często się przycinała. Powinni zoptymalizować kod. Dopóki tego nie zrobią(jeśli w ogóle zrobią) nie kupię gry, bo nie ma sensu się użerać z takim "lagiem".
-
doz :
czyli na pIV 3.2 ghz , 2gb ram i radku 9550 powinno mi pojsc ladnie na 1024x768 i standardowych detalach? :)
Mam dokładnie taki sam zestaw, chodzi bez zadnych problemów.... spokojnie testowałem/grałem ogólnie około 20 godzin na róznych serwerach i ani razu nie było przyciec, opóznien itp.