RedOrchestra.pl
Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 => Potrzebna pomoc techniczna! => Topic started by: jaco239 on 10 July 2007, 12:52:29
-
Witam, klikam na ikone to nic sie niedzieje...
"Sposób 1:
1) Zweryfikuj pliki cache - steam://validate/1200
Sposób 2:
1) Zamknij wszystkie procesy "RedOrchestra.exe" w menedżerze zadań (Ctrl+Alt+Del). 2) Usuń plik Steam.dll z folderu Steam\SteamApps\Common\Red Orchestra\System i zrestartuj Steam"
Gdzie mam to "steam://validate/1200" wpisać?
Gdzie jest ten folder: Steam\SteamApps\Common\Red Orchestra\System?
Właśnie ściągnołem Steama, zarejestrowałem sie ale niewiem co mam teraz zrobić
Tylko bez zgriźliwych komentarzy prosze bo jestem nevbie w tych sprawach
P.S gre ściągnołem z neta, chce popykać z botami najpierw, potem kumpel mi wyśle zaproszenie na 10-dniowy trial
-
folder steam jest tam gdzie go zainstalowales, ale jesli nie masz reda to nie znajdziesz i tego pliku dll :P
-
A wiem sciąga mi sie update ale taki jakis mega wielki i mam tego triala chyba bedzie działać :D
Wyskoczył mi błąd, zastosowałem sie do instrukcji:
"Sposób:
1) Usuń System folder znajdujący się w folderze z zainstalowaną grą.
2) Zweryfikuj pliki cache, zrestartuj Steama i odpal RO."
Szkoda że niewspomnieliście że są 2 foldery o nazwie system!