Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ufo_has_landed_!

Pages: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 55
661
Socom, nie poddawaj się ! Kto będzie robił mapki do nowego RoTa ??!!

662
Lol Anonim, jeśli grasz na najniższych ustawieniach to owszem mapa jest ładna. Ustaw sobie na najwyższe i popatrz na przykład na las dookoła mapy - żal. Lepiej wyglądał las na arad real forest niż ten.
Mapa  ma dobry zamysł i usytuowanie pasków, zmuszające do atakowania, graficznie jest zlepkiem innych map, a to co dorabiał autor samodzielnie (może za wyjątkiem trawy która jest bardzo fajna) jest mocno przeciętne. Jeśli potraktujemy to jako punkt wyjścia jest ok, ale do oficjalnych jej daleko.

663
Grałem wczoraj w Butowo i potwierdzam zdanie Kollera- mapa jest mierna, mocno odstaje od pozostałych map, sporo rzeczy graficznie jest słabych, na poziomie ro1. A najgorsze jest to, że wygląda to jak - nowy teren + kościół i płoty ze Spartanowki + domy z Ampartamentów/Danzigu...taki składak.
Mapa jak powiedział Koller " sprawia wrażenie zrobionej na odp...ol" , po najmniejszej linii oporu. Mam nadzieję, że człowiek się nie podda i następną zrobi od podstaw samodzielnie...

Dobre jest to, co widać w linkach od Ryszki - wydanie SDK ruszyło z kopyta scenę i już widać efekty. Ten czołg to chyba bt-5 ?

664
Cezary, nie słusznie z góry zakładasz najgorszy wariant. Zrozum, gra klanowa polega na rywalizacji z innymi klanami. Czy to w lidze, czy w sparingach czy też rożnego rodzaju turniejach. Taki jest zasadniczy cel istnienia klanu. Wspólna gra przeciwko innym klanom. Przeciwko jakim klanom chcesz grać w RO1 ??

Oczywiście możesz stworzyć klan for-fun którego działalność będzie polegała na wspólnym graniu twojej ekipy na jednym serwerze,ale właściwie po co CI wtedy klan ?? Myślę, że powinieneś odpowiedzieć sobie na te pytania zanim za miesiąc założysz 3 Dywizje Piechoty [3thID]  ....

665









666
a może po prostu kliknij PLAY i się samo ściągnie.. ??

667
Między nami żołnierzami / Odp: Garść informacji z TWI
« on: 14 January 2012, 22:43:03 »
osobiście z tego nie korzystam, ale powiem szczerze, że nie wierzyłem za bardzo w to, że SDK jest faktycznie skończona ... no i masz..

668
Między nami żołnierzami / Garść informacji z TWI
« on: 14 January 2012, 19:13:13 »
wczoraj Yoshiro rozpoczął nowy wątek w którym pisze :

Witam wszystkich

Zaczęliśmy ten tydzień z grubej rury, dając wam często wspominane, trochę spóźnione SDK dostępne dla każdego gracza. Wraz z naprawionym przekierowaniem serwerów oznacza to, że gracze mogą tworzyć samodzielnie nowe mapy a administratorzy serwerów umieszczać je na swoich serwerach.Graliśmy już trochę w dwie świetne customowe mapki które już powstały - Butowo i Ogędow.

Pamiętajcie, że jest to pełna wersja SDK. Oznacza to, że możecie wykonać wszystko począwszy od map, broni, pojazdów, małych mutatorów które zmieniają grę w jakiś sposób, a skończywszy na kompletnej konwersji zmieniającej wszystko !
Aby pobrać własną kopię, zajrzyjcie do listy Narzędzi w Steamie i pobierzcie ją już dzisiaj ! Jeśli chciałbyś pomóc innym w ich pracy przy rozbudowie gry, zaglądaj często na sekcje modów i mappingu na forum TWI aby dawać twórcom konwersji, modów i map konstruktywne wsparcie w ich pracy!

Niektórzy z Was na pewno zauważyli, że rozsyłamy przez steam informacje o tym, że prowadzimy testy na naszych serwerach, aby sprawdzać najróżniejsze informacje przesyłane nam przez graczy odnośnie problemów z pingiem przy dużej ilości graczy na serwerach. Testy te będziemy powtarzać
jeszcze w najbliższym czasie, a na razie bierzemy się do pracy na podstawie tego co do tej pory udało nam się ustalić.

Co do przyszłości. Mamy zaplanowany bardzo duży update zawartości do RO2. Będziemy informować na bieżąco o postępach prac przy tym pakiecie oraz opublikujemy datę jego wypuszczenia kiedy uznamy, że jest ona dla nas realna do dotrzymania.

Zakończyliśmy też testy mapy do Rising Storm i wygląda to bardzo dobrze. Przypuszczam, że ekipa pracująca przy RS będzie was o wszystkim informować w najbliższej przyszłości.

Organizujemy tez bardzo wiele spotkań wewnętrznych odnośnie zmian w grze w kierunku "RO klasycznego" . Dotyczy to zarówno zmian zasadniczej części gry (game core), update-u UI oraz innych ulepszeń zgodnie z tym o co prosi społeczność RO2. Wydaje nam się, że wiemy jakich zmian społeczność jako całość oczekuje, wiemy jednak również, że każdy ma inne zdanie na ten temat (u nas w biurze debaty są bardzo burzliwe !!).

W zawiązku z powyższym chcielibyśmy zobaczyć sensowną i kulturalną dyskusję społeczości RO2 na temat tego co "Tryb Klasycznego RO" dla Was znaczy. Wiemy, że jest to temat kótry dla wielu z was jest bardzo emocjonujący, ale bardzo prosimy o zachowanie poziomu dyskusju lub będziemy narwańców wypraszać z forum (po tym zdaniu umieszczono dwa czołgi)

Na końcu było parę mało istotnych informacji.

Zapraszam każdego z Was Pani i Panowie do wypowiadania się na forum TWI jakich zmian oczekujecie od twórców gry. W tej chwili już jest tam sporo postów z propozycjami. Pamiętajcie, że tylko my jako gracze możemy licznymi postami pokazać co nas gniecie w nowym RO. A jeśli TWI jest chętne do zmian pokażmy im co powinni zmienić.

Adres do wątku:

http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=74436

669
popieram postawę ! następnym razem wypróbuję procedurę :) dzięki

670
Mówisz masz :


Ogólne:

Naprawiono bugi w Ustawieniach (m.in. zmiana ustawień Vsync wymagają restartu)
   
Zmiana roli/teamu podczas gry czołgiem powinna działać od teraz prawidłowo

Usprawniono system detekcji walki wręcz, między innymi można zabić leżącego bagnetem stojąc  (NARESZCIE !!! kom. wł.)

Marker/znacznik rozkazów dowódcy znika prawidłowo jeśli zaznaczyło się go na niebie zamiast zablokować się na stałe w pewnych lokalizacjach map

Mapy w trybie CountDown nie będą już pokazywać niewłaściwej liczby ludzi kiedy nowy gracz dołączy do gry podczas jej trwania

Stabilność/ wydajność

Naprawiono kilka przyczyn crashy bazując na plikach dmp dostarczonych przez graczy (sam wysłałem ze 20-scia :)

Naprawiono zdarzające się od czasu do czasu chwilowe zatrzymanie gry podczas respawnu

Update Punkbustera

Ogólna optymalizacja wydajności gry (zapewne po ostatnich masowych testach na serwerze TWI)

BTW jak widać warto wysyłać do TWI pliki DMP z napotkanych crashy jak również publikować na ich forum wszelkie problemy z grą...

671
Między nami żołnierzami / Odp: !JUŻ JEST!
« on: 12 January 2012, 20:22:10 »
true, Mr Shock

672
TWI oficjalnie wydało ukończoną (?) SDK. Ponadto przegotowali też mały paczyk:

General

    Settings menu bug fixes (e.g. Changing Vsync setting now requires a restart)
    Switching roles/teams while in a tank should now work properly
    Melee hit detection improvements. For example, it is now possible to hit a prone player with a bayonet while standing.
    The commanders order marker will now disappear properly when aimed at the sky instead of getting stuck at some location in the map
    Countdown maps will no longer show the improper amount of manpower when a new player joins during a match in progress


Performance / Stability

    Crash fixes based on .dmp files provided by players
    Fixed occasional freezing when spawning
    Updated Punkbuster to address framerate spike
    Overall performance optimization


------------------------------------------------

SDK: How to use redirects to download custom maps (Modders)

    Publish your custom map using the publish button in the editor. This will 'cook' twice because the server needs a different version.
    Grab the files from Published/CookedPCServer/ and give those to your server admins. Remember to clearly label these as server files.
    Grab the files from Published/CookedPC/ and give those to your server admins clearly labelled as client files. You must rename the published map files from .roe to .upk.


SDK: How to use redirects to download custom maps (Server Admins)

    Place the server content into ROGame/CookedPCServer
    Place the client content, removing any sub directories, at an http address. If the client content contains any .roe map they must be renamed to .upk.
    Add the following to ROEngine.ini:

        [IpDrv.HTTPDownload]
        RedirectToURL=http://pathtoyourredirect/

    Clients will now automatically download the custom content when connecting to your server

Możesz to wyrzucić Barcie, nie zauważyłem, że juz ADAMFR w innym wątku wrzucił to samo info...

673
Między nami żołnierzami / Odp: !JUŻ JEST!
« on: 10 January 2012, 17:12:20 »
Ark - szczerze powiedziawszy to nie patrzyłem specjalnie co tam ludzie wypisywali, bo ciągle ktoś pytał co i kiedy naprawią. Kątem oka zauważyłem, że Yoshiro napisał " sdk will be released in a week ". Chyba nic więcej nie było na ten temat z jego strony. ludzie zaczęli grejtować itp...

674
Między nami żołnierzami / Odp: !JUŻ JEST!
« on: 10 January 2012, 08:11:08 »
Byłem tam, ale po 5-cu minutach grain elevator przy komplecie graczy serwer sie rozłożył :P czekałem chwilę ale już się nie pojawił, może chwila trwała dłużej. Najlepsze było to, że ten test to de facto okazał się spotkaniem "sto pytań do". Było tam kilku ludzi z TWI i cała reszta zasypywała ich pytaniami i prośbami. Jeden klan chciał nawet zagrać pcw z TWI ale ich spławiono. Ogólnie było śmiesznie, a mam nadzieje że dla TWI produktywnie... jeszcze jedno - Yoshiro pisał podczas gdy, że do tygodnia wypuszczą skończone SDK dla wszystkich..

675
Potrzebna pomoc techniczna! / Odp: Problem z chatem w grze.
« on: 09 January 2012, 19:46:03 »
też mnie to wkurza... kolejna rzecz która jest na liście ale pewnie na jej szarym końcu..

Pages: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 55