Wydaje mi się, że czołgi i ich parametry są odzwierciedlone całkiem realnie. poza tym pamiętam, że jeszcze na etapie powstawania gry mr John Gibson wspominał, że chcą aby w nowym RO czołgi były taki postrachem jak w rzeczywistości były. Czołg miał być pośród piechoty postrzegany jako siejący ogniem na lewo i prawo stalowy diabeł. I tak według mnie jest. Kiedyś w RO1 czołgi nie robiły na mnie większego wrażenia, kiedy grałem jako piechota. W RO2 kiedy widzę czołg zwiewam gdzie pieprz rośnie
![Mister grin :D](http://www.red.orchestra.pl/forum/Smileys/default/icon_biggrin.gif)
Jedna rzecz wymaga koniecznie poprawy a jest to osławiona już celność radiotelegrafisty na obsłudze KM-u. Wystarczyłoby mu wydłużyć nieco czas reakcji i uniemożliwić widzenie przez dym. W tej chwili reakcja AI na obecność wroga w polu strzału jest moim zdaniem mocno przesadzona, dlatego niektóre servery bojkotują czołgi i mapy są grane bez ich udziału. Mam nadzieję, że TWI coś z tym zrobi bo jest to dość drażliwa sprawa w społeczności RO2.