Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ufo_has_landed_!

Pages: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 55
706
In Country: Vietnam / Odp: In Country: Vietnam - Hughes OH-6 Cayuse
« on: 22 December 2011, 14:27:26 »
Nie wiem czy w przypadku któregokolwiek moda ba nawet w przypadku ro1 można powiedzieć, że jest skończony. Bo czym według Ciebie jest skończona gra tego typu? ro1 przez cały okres swego istnienia była rozbudowywana o nowy sprzęt czy mapy i ciągle ma jakieś błędy, czy to oznacza że nigdy nie została skończona ? nie wiem... według mnie te gry nigdy nie będą jako tako skończone (ro1 i 2).
to samo tyczy się modów. Żaden z nich nie jest skończony jako tako, a najdalej do skończenia wg mnie ma właśnie DH który jest potężny ale jednocześnie mocno zbugowany.

707
ja siedzę na Powerbits 48 slotów. kultura i bardzo dobry ping.

708
Potrzebna pomoc techniczna! / Odp: Problem z chodzeniem i celowaniem
« on: 19 December 2011, 19:45:38 »
a może po prostu wejdź w grze w ustawienia klawiszy i zobacz sobie co na jakich klawiszach ustawione jest domyślnie i ustaw sobie je tak jak tobie odpowiada ?

709
Między nami żołnierzami / Odp: Ogledow
« on: 18 December 2011, 14:21:10 »
super, tylko tanków brak...

710
Między nami żołnierzami / Odp: Ogledow
« on: 18 December 2011, 11:51:23 »
Dzisiaj sprawdzałem - jest już 6 serwerów z Oględowem :) TWI dawać nowe tanki !!!

711
Mapy / Odp: Ogledow w RO2
« on: 14 December 2011, 10:24:57 »
Dla tych którzy nie śledzą na bieżąco forum TWI, jeszcze jedna informacja o nowej mapce. Tym razem ma to być fabryka Barrikady, pracująca na potrzeby budowy T34, gdzie toczyły się ciężkie walki. Zespół maperski liczy kilka osób. Poszukiwani są chętni do współpracy. Wątek mapy na forum TWI :

http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=66886


[załącznik usunięty przez administratora]

712
Śmietnik / Odp: [PAD]1st Polish Armoured Division
« on: 12 December 2011, 18:06:15 »
spoko, powodzenia ...

713
Śmietnik / Odp: [PAD]1st Polish Armoured Division
« on: 12 December 2011, 08:50:43 »
uu.. brzmi niepokojąco ! czyżbyś zwijał sztandar bossie?

714
Off-topic / Odp: Battlefield 3
« on: 11 December 2011, 16:31:20 »
Błąd. Upg broni jako dodatek do realizmu - chyba inaczej rozumiemy realizm.

Nie, na froncie tak nie było, począwszy od Aleksandra Wielkiego po bitwę o Stalingrad. Żołnierz uzyskiwał specjalność drogą szkolenia i był operatorem danej broni. Radzę przestudiowac historię wojskowości w ogóle.


Mam sporą bibliotekę wsopmnień frontowych ze wschodu i  jest to grubo ponad 50 sztuk, o ogólnych opracowaniach nie wspomnę. ZAWSZE, powtarzam ZAWSZE pojawia się we wspomnieniach ten sam wątek rozdzielania broni na froncie. Rusznikarze czy ogólnie rozumiane zaopatrzenie i dowództwo zawsze przydzielało lepszym żołnierzom lepszą bronią - oczywiście w miarę możliwości i zaopatrzenia. Rozumiem przez to :

- jeżeli dysponowano zdobyczną bronią i była ona lepsza od rodzimej dawano ją najlepszym, najbardziej doświadczonym,
- jeżeli dysponowano własną lepszą niż posiadana bronią w ilości nie wystarczającej do zaspokojenia całości przepisowego przydziału - dawano ją najlepszym.
Jeśli zaczynano przezbrajanie w nowy sprzęt,a na front docierała nie wielka ilość przydziału lub produkcja była za mała, zawsze zaczynano dozbrajanie od najlepszych. Stąd jednostki Gwardyjskie w ZSRR i Waffen SS czy elita Wehrmachtu zawsze były lepiej wyposażone niż pozostałe jednostki. I taki sens widzę w levelach postaci i przydziale broni w RO2.

Oczywiście absurdy w stylu rozporządzenia z końca wojny, aby najlepszą broń przydzielać folksturmowi żeby zrównoważyć siłą ognia brak wyszkolenia i doświadczenia myślę, że obaj przemilczymy :)

Natomiast część levelowania jest oczywiście bez sensu, o czym już pisałem wcześniej m.in. bagnet który każdy żołnierz miał w wyposażeniu podstawowym. Reasumując, zamysł levelowania i postaci i broni moim zdaniem jest dobry ale z wykonaniem w grze nie do końca ...

No i jeszcze jedno - czy różnica między karabinami jest znacząca - ktoś taki jak Ty powinien doskonale wiedzieć jakiej jakości broń produkowano m.in w ZSRR czy u Niemców przez robotników przymusowych. Jestem przekonany , szczególnie jeśli chodzi o broń radziecką, że rozrzut jakościowy był spory. Więc tak, uważam że różnice między mosinem nr x i nr xyz mogła się zdarzyć, i że ten lepszy karabin rusznikarz dawał lepszemu. O tym zresztą też wielu frontowców we swoich wspomnieniach pisze ..

715
Karelian Front / Odp: Karelian Front - nowy mod do RO2
« on: 11 December 2011, 11:42:55 »
ja się piszę na wszystko co związane z red orchestrą :) Nawet Iron Europe zapowiada się przebojowo, choć każdemu I wojna kojarzy się z siedzeniem w okopach. Byłby totalny czad gdyby panowie zrobili atak gazowy i możliwość zakładania masek p-gaz :D

jedyne co sobie odpuszczę to mod wietnamski. jakoś współczesna wojna mnie nie "pociąga" ...

716
Mapy / Odp: Ogledow w RO2
« on: 11 December 2011, 11:26:42 »
Bez transporterów piechota będzie miała ciężkie życie.

Transportery są obiecane przez TWI w pierwszym update-cie RO2 (który już dawno miał być udostępniony ... ) - po jednym dla strony. Plus dwa czołgi - t70 i pz III. Z takim sprzętem mapa już będzie ciekawa. Bohun słusznie zauważył, że do tego czasu trzeba by coś zrobić z AI na mg-cie bo przy jej obecnym aimie to piechota sobie nie pogra na tej mapce nawet mając transportery.

Acha, Panowie jak macie jakieś bugi z mapy to człowiek od mapki prosił o info. Link do posta na TWI jest wyżej, można też mu priva wysłać. Dzięki temu mapka będzie szybciej gotowa :)

717
Mapy / Ogledow w RO2
« on: 11 December 2011, 08:30:21 »
Ogledow do RO2 ma już status wersji beta 2. Twórca konwersji SiX Ten zaprasza do pobierania mapy i testowania.

Mapkę można pobrać stąd:

http://dl.dropbox.com/u/17291871/TE-Ogledow_B2.zip

Mapkę należy wgrać do katalogu gry z mapami i uruchomić w grze otwierając konsolę i wpisując komendę:

Open TE-Ogledow_B2

Mapka na razie nie oferuje możliwości gry, można tylko pozwiedzać ją solo.

Wątek mapy na forum TWI:

http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?p=983318#post983318

[załącznik usunięty przez administratora]

718
Off-topic / Odp: Battlefield 3
« on: 10 December 2011, 09:13:45 »
Z tym samolotem rozpoznawczym to trzeba siedzieć przy radiu, aby był efekt, ale chyba pisze oczywistości jak nie to tak do wiadomości dla niektórych.

oczywista oczywistość - nie czytasz dokładnie co piszę - bug jest taki, że pomimo wezwania i zaakceptowania rozpoznania przez batalion i zresetowania zegara odliczającego czas do następnego, samolot w ogóle nie przylatuje :) nie ważne czy stoisz przy radiu czy nie ... chyba że to też element realizmu i symuluje, że go zestrzelono po drodze !

Co do strzelania przez ściane - ja się z tym nigdy nie zetknełem. Widziałeś to na własne oczy czy to tylko twoje domysły?

oj niestety widziałem to nie raz, mogę Ci nawet pokazać "palcem" jeśli masz chęć...


Nigdy nie wyrzucało mnie przy zmianie strony, ani nie spadałem pod mape na respie.

ten bug był bardzo popularny po przedostatnim paczu - wystarczy wejść na forum TWI by się o tym przekonać. Miałeś fart, że akurat na Ciebie nie trafiło. Ja z kolei do przedostatniego pacza miałem wszystko cacy, a inni notoryczne problemy. Niestety, ostatnio tak bywało, że jak jednym naprawili to innym coś zepsuli :)

.
Co do statystyk - wszyscy narzekają na te statystyki że są, a jak co to narzekają, że źle nalicza. Poważnie ktoś to śledzi co mu tam nalicza?

mnie się statystyki bardzo podobają, walczę o apgrejdy i uważam, że jest to fajny dodatek do realizmu tej gry. na froncie też było tak, że im ktoś był lepszy i starszy stażem na froncie, dostawał lepszą broń. Część z nich jest bez sensu jak np bagnet po 25 levelu - bo bagnet to miał każdy, ale np mniejszy odrzut, lepsza kontrola broni czy np właśnie pojemniejsze magazynki wg. mnie super sprawa. Z tego co zauważyłem to większość działa już prawidłowo, jedyne co to mausera mam na 50 levelu chociaż oddałem z niego może 10 strzałów no i ten avt mi nie działa, a chciałbym bagnet do niego :D

ogólnie nie zrozumcie mnie źle. ta gra jest genialna, co nie zmienia faktu, że ciągle nie jest w pełni sprawna. fajne jest to, że TWI słucha graczy i poprawia to o co ludzie proszą (najczęściej)

719
Off-topic / Odp: Battlefield 3
« on: 09 December 2011, 22:03:25 »
anonim.pl :

- gra się wypieprza jeśli w czasie gry zmienisz stronę,                             Nie mam

naprawili w ostatnim paczu

- avt nie zbiera statystyk prawidłowo,                                                      Nie wnikam dokładnie w to jak powinien zbierać statystyki, dla mnie jest w porządku.


nie wiem jak tobie zbiera, ale mnie zalicza fragi z avt na svt po czym je resetuje - lol


- spadasz pod mapę na respie,                                                                 Nie mam

zdarza się to najczęściej na spawnach, a w szczególności na apartamentach ostatnio nie więc chyba coś z tym w końcu zrobili :)

- nie da się zabić leżącego bagnetem i kolbą,                                           Nie sprawdzałem

nie da się :)

- can not prone here - na połowie mapy - każdej - z niewiadomych powodów nie możesz się położyć na płaskim terenie,     

Po prostu system sprawdza czy w miejscu gdzie się kładziesz nie ma jakiejś nierówności.

no właśnie w tym sęk że system działa jak to określiłeś "Za dobrze" czyli nie działa właściwie. a to powoduje ze np gdy na płaskim terenie leży cegła już masz cannot prone here ... ojej cegła gniecie mnie w leve jayo i cannot prone here ... do poprawy...


- nie da się wymienić drugiego magazynka w double cliped mp40            Nie sprawdzałem

nie da się albo inaczej - da się ale TWI nie raczyło nigdzie napisać jak :D

- pełno kamp z których można strzelać będąc schowanym za ścianą w 100% - niewidocznym na zewnątrz    To nie jest błąd, Strzelec może być cały zasłonięty a mimo to widzieć ciebie przez np. okno czy jakąś szparę. Walczymy w mieście więc takich kryjówek jest sporo.

nie o to chodzi - chodzi o gości którzy strzelają zza ściany będąc w całości za nią schowanym - bardzo popularne na grain elevator rżnięcie z ruskiej mg-ty na szwabski spawn zza ściany na 3 piętrze - ściana jest dla niego przezroczysta i przepuszczająca a dla strzelającej weń już nie...

- pełno błędów w teksturach - można patrzeć "pod mapę" - wzrok supermana             Zdarzają się czasami

oj tak - szczególnie przezroczyste są murki na fallen heroes - tam można ładnie oglądać mapkę przez murki samemu będąc doskonale schowanym :)

- samolot rozpoznawczy nie zawsze przylatuje choć zegar wezwania się zresetował i batalion go potwierdził  nie sprawdzałem

no niestety, czasem zapiją i nie przylecą :)

720
Off-topic / Odp: Battlefield 3
« on: 09 December 2011, 21:51:38 »
prezes ochucki bart :D

Pages: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 55