Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mAKs

Pages: [1]
1
Hyde Park / Odp: Liczymy do 1000 graficznie
« on: 08 February 2012, 13:33:48 »

2


dieta to chyba temu mojemu bardziej zaszkodziła, nawet pampers nie przytrzymał

3
Potrzebna pomoc techniczna! / Odp: Stam auth - co to jest ?
« on: 29 September 2011, 18:21:33 »
Może błądzę, bo nie napisałeś czy dostałeś jakiś komunikat. Mnie do głowy przychodzą takie rzeczy jak:
1. czasami zdarza się że serwery autoryzujące steam-a (albo jakoś tak) świrują i zwykle wystarczy odczekać chwilę, wylogować się, ponownie  zalogować i wszystko wraca no normy
2. czy masz zweryfikowany adres email? jeśli tak to OK, jeśli nie:

to Steam-> Ustawienia->Konto
 Przy mailu będzie status Unverified
 
 Niżej nad 'Zmień hasło' będzie opcja Zweryfikuj konto email lub coś podobnego (nie pamiętam dokładnie). Po zrobieniu tego wchodzisz na pocztę i klikasz w pierwszy link w mailu. Przy Twoim mailu powinien być od tej pory status Verified.

Od tej pory  każda zmiana hasła i maila będzie wymagała potwierdzenia poprzez link wysłany na mail.
Chociaż nie bardzo chce mi się wierzyć, że z tego powodu mogło cie wywalić z serwera.
 

4
Wiadomości i ogłoszenia / Wspólna gra PL-HU...Reaktywacja
« on: 21 September 2008, 11:26:37 »
Fajnie się grało (po długim czasie) i atmosfera była przyjemna. Niestety tepsa ponownie nie stanęła na wysokości zadania i musiałem nieco szybciej niż zamierzałem opuścić pole bitwy
Quote
BartBear_[PL] :
Serpa napisał mi że jak będą znowu na nas gotowi ......

to chyba a propos tych bęcków, trzeba wierzyć, że Oni też dobrze się bawili :D

5
Potrzebna pomoc techniczna! / Potrzebna natychmiastowa pomoc
« on: 06 October 2006, 15:41:10 »
Przećwicz to:
http://www.red.orchestra.pl/forums.php?m=posts&q=46

I potraktuj poważnie to co pisze Mati !!!

6
Potrzebna pomoc techniczna! / Cholerny problem :/
« on: 04 October 2006, 09:32:26 »
Już kiedys pisałeś o tym samym!
co nie chce się szukać?!

Quote
stk :
a co ja mam zrobic ?

 Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1479 MHz with 255MB RAM
Video: No Video

Can't find file for package 'Unrecognized class ini:Engine'

History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- UGameEngine::Init <- InitEngine <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Free


http://www.red.orchestra.pl/forums.php?m=posts&p=1174#1174

7
Potrzebna pomoc techniczna! / Restart;(
« on: 28 August 2006, 09:04:46 »
Co do problemu po przeinstalowaniu poczytaj to:
http://www.red.orchestra.pl/forums.php?m=posts&q=46

8
Potrzebna pomoc techniczna! / Kilka problemów z RO!?
« on: 18 August 2006, 13:45:22 »
hehehehe, no przecież mówiłem że AGD.  Na dod:s wystarczala w zupełności i wszystko śmigało. no ale pewnie masz rację i czas na zakupy

9
Potrzebna pomoc techniczna! / Kilka problemów z RO!?
« on: 18 August 2006, 13:33:18 »
Niestety u mnie tez, jeden wielki spływ. I to niezaleznie od ustawień detali. Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś sugestie jak pomóc to tu jest miejsce.
Mój komp; AMD athlon XP2000+ 1,8GHz, Nvidia GeForce MX440 with AGP8X, 1 GB RAM.
Wiem, wiem     że to powinno byc w dziale sprzęt AGD ale chyba go tu jeszcze nie ma :)

10
No i poszło, ten numer który opisał siena
"zmien w redorchestra.ini z d3d9 na d3d zobacz czy pojdzie"

Zadziałało i na razie wszystko OK

Dzięki

11
no co jest, cała reszta walczy i nie ma komu przyjść nam z pomocą ????

12
Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

OS: Windows XP 5.1
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1874 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X

Error setting display mode: CreateDevice failed (D3DERR_INVALIDCALL). Please delete your RedOrchestra.ini file if this error prevents you from starting the game.

History: UD3D9RenderDevice::UnSetRes <- CreateDevice <- UD3D9RenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Free



- próbowałem już weryfikacji i restartu platformy         I NIC
- wywaliłem wszystkie pliki .ini z RO                                I NIC
- wywaliłem folder system i updatowalem RO               I NIC

czekam na sugestie
dodam, że grałem juz normalnie wczoraj i dzisiaj

13
Wiadomości i ogłoszenia / Witamy
« on: 30 July 2006, 16:10:33 »
Czolem żołnierze, pre-load sie ściąga, gra w conedze zamówiona a więc tylko czekać

wstawaj strana rodina, wstawaj na swiety boj...............

Pages: [1]