Author Topic: Bitter Glory  (Read 4773 times)

Guz

  • Guest
Bitter Glory
« on: 09 December 2007, 19:36:55 »
Czym jest wspomniane Bitter Glory? Jako ze nie chce mi sie pisac pozwole sobie wkleic info z ich strony:

"II Wojna Światowa to dla ludzkości okres okrutny a zarazem fascynujący. Wastelands Interactive postanowił stworzyc grę, która w pełni odda możliwość zarówno odegrania historii jak i jej zmiany. Dzięki Bitter Glory będziecie mogli poznać prawdziwe oblicze najstraszniejszego i najbardziej krwawego konfliktu w historii. Zaawansowany model polityczno-ekonomiczny pozwoli na kierowanie dowolnie wybranym przez siebie państwem, a niespotykany dotąd w grach o II Wojnie Światowej system konfiguracji sprzętu wojskowego jak i możliwość ustalania składu
poszczególnych jednostek umożliwią sprawdzenie każdego scenariusza.
Bitter Glory jest grą strategiczną rozgrywającą się w okresie II Wojny Światowej. Gracz obejmuje przywództwo nad jednym z państw z tamtego okresu historycznego próbując powtórzyć lub całkowicie zmienić bieg historii.

Najważniejsze cechy gry to:
czas gry: 1933-1950+
swobodny upływ czasu, aktywna pauza, regulacja szybkości gry
heksagonalna mapa świata oparta na zdjęciach satelitarnych NASA, zawierająca typ terenu, strefy klimatyczne, rejony geograficzne (około 5000!), drogi, koleje oraz informacje gospodarce - łącznie 170 tys. heksów!
skalowane jednostki lądowe (ilość ludzi, kompanii, pojazdów dział) i lotnicze (ilość samolotów)
okręty od kutrów torpedowych do pancerników
przebudowywanie istniejących okrętów
możliwość tworzenia własnej organizacji jednostek lub używania historycznych wzorców
projektowanie własnych pojazdów, samolotów, statków lub korzystanie z wzorców historycznych
zbilansowany system walki
rozbudowany system liczenia parametrów jednostek
4 stopniowa struktura dowodzenia lądowego
uzupełnienia jednostek w postaci konkretnych sprzętów, które trzeba wyprodukować
rozbudowane tło historyczne
“co byłoby gdyby?” - alternatywny rozwój wypadków wraz z konsekwencjami
rozbudowany i zarazem prosty w obsłudze model dyplomacji
sterownie gospodarką dostosowane do indywidualnych wymagań gracza
wyścig technologiczny - szczegółowe drzewa technologii
sprawne AI
multiplayer
wsparcie dla gracza w kontrolowaniu różnych aspektów gry (np.: konstrukcja, produkcja, dyplomacja, zaopatrzenie)
możliwość edycji wielu parametrów gry (min. wydarzeń, OoB, plików AI) przy pomocy dołączonych narzędzi lub… edytora tekstowego"

Jako ze duza czesc spoleczenstwa to wzrokowcy wiec taki screen oddajacy chyba najciekawszy element jaki tworcy chca zawrzec w grze - dowolnosc przy tworzeniu wlasnych jednostek ZDJECIE

Jezeli kogos zaintrygowalo niech zerknie na: http://bitterglory.com/