Author Topic: INEA  (Read 35426 times)

plonek

  • Guest
INEA
« Reply #45 on: 17 March 2008, 20:54:14 »
AntiBS ma niby banowac/kickowac/zapisywac w logach graczy ktorzy jada na dopingu a dodatkiem do tego mutatora jest to ze wykrywa kto gra na 16 bitach, wiec AntiBS wystarczy

Offline Odi^PrOfAnUm

  • Towarzysz broni
  • Posts: 720
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
INEA
« Reply #46 on: 17 March 2008, 21:12:54 »
lol, ja?
W sumie fajnie, bo w manu gry pomimo, że zmieniam z 16 na 32, to po zapisaniu na powrót przestawia się na 16...
w RO gram jako raq

kryszek

  • Guest
INEA
« Reply #47 on: 17 March 2008, 21:29:35 »
Quote
Odi^PrOfAnUm :
lol, ja?
W sumie fajnie, bo w manu gry pomimo, że zmieniam z 16 na 32, to po zapisaniu na powrót przestawia się na 16...


To masz jak Gulasz, dokładnie to samo, a ja wam wierze, bo połowa moich ustawień tez mi sie tak zmienia:/

plonek

  • Guest
INEA
« Reply #48 on: 17 March 2008, 21:32:34 »
Quote
Odi^PrOfAnUm :
lol, ja?
W sumie fajnie, bo w manu gry pomimo, że zmieniam z 16 na 32, to po zapisaniu na powrót przestawia się na 16...


to zmien bezposrednio w redorchestra.ini

vodka

  • Guest
INEA
« Reply #49 on: 17 March 2008, 22:17:07 »
Spalić ich !!!! Odciąć im palce wskazujące !!!! Testy na czarownice zrobić !!!! :D:D
A tak poważniej to podejrzewam, że Lista Kaszpira czyli 16bitowcy w większości przypadków mają problemy techniczne i konfiguracyjne (zintegrowane karty graficzne w kompach, problemy z radeonami i inne wszelkich maści, komputery nadające się w większości jako dobra podkładka pod herbatę, stołek, rzeźbę starożytną, a nie do grania w RO itd.). Sam na początku powstania gry miałem problem z graniem w RO bo mój prehistoryczny laptop z zintegrowaną kartą graficzną 64mb nie był w stanie przeskoczyć 20fps i jakże pożądanej głębi 32bitowej o rozdziałce 1200 nie wspominając. Byłem w stanie ścierpieć lagi na początku i ładowanie się na mapę 3min, klatkowanie, mazy na ekranie itd. byleby jakiegoś frycka kropnąć z mosina :D
Co do naszych czarownic z 1stCav, został przeprowadzony wywiad środowiskowy, przesłuchanie i inne testy, które potwierdziły nic innego jak po prostu odporność systemu na głębię 32 bitową. Dlatego akurat w tym przypadku sąd polowy powinien zaczekać zanim kogoś odstrzeli. A listę Kaszpira potraktowałbym jako mocne ostrzeżenie i przestrogę szczególnie dla osób grających w klanach. Niestety panowie i mówię to do klanowiczów, zasady obowiązują na roladder i nie widzę innej rady dla kolegów jak zrobić ściepkę do kapelusza w celu zakupienia nowego sprzętu. Święta idą, więc pora na jakieś jajko niespodziankę.

P.S. Najbardziej drastyczną aczkolwiek być może skuteczną formą uzbierania na sprzęt byłoby wystawienie się z kartką o następującej treści na ulicę "Gram w RO na 16bitach a chciałbym na 32. Pomóżcie !!!" W końcu siedzi nas tu trochę na forum i w każdym mieście jakiś orkiestrowiec mieszka :) Osobiście pewnikiem nie przeszedłbym obojętnie obok tak zrozpaczonego i dał bułkę, żeby chociaż biedaczysko miał co jeść :D

AnRe

  • Guest
INEA
« Reply #50 on: 18 March 2008, 00:52:40 »
Temat fajny. Zdania co do znaczenia 16 bit nie mam. Ale chetnie popatrzę na grę Panów z listy czy wyniki będą tożsame. W sumie Pro jest niewielu i chyba nie ma co demonizować. Pozdrawiam 32 bitowców.

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
INEA
« Reply #51 on: 18 March 2008, 01:00:46 »
mnie sie nie chcialy zapisac ustawienia czulosci myszy, musialem recznie w .ini zmienic bo mnie szlag trafial

vodka, {Core} raczej slabych kompow nie ma :D

Skar

  • Guest
INEA
« Reply #52 on: 18 March 2008, 09:05:47 »
Eee tam... Spalcie ich wszystkich :yes

   Przeciesz 99% graczy grających na 16 bitach gra tylko z powodu slabszego kompa :dozingoff  wiec raczej nie będą przez to bardziej PRO:O_o

kryszek

  • Guest
INEA
« Reply #53 on: 18 March 2008, 09:44:59 »
Quote
Skar :
Eee tam... Spalcie ich wszystkich :yes

   Przeciesz 99% graczy grających na 16 bitach gra tylko z powodu slabszego kompa :dozingoff  wiec raczej nie będą przez to bardziej PRO:O_o


Z tym się zgodze, bo jakby nie patrzeć to mimo widzenia przez ściany trzeba miec jeszcze skilla, wystarczy spojrzeć na desperata miał wallhack a i tak nie potrafił grać xD

[E'sS]

  • Guest
INEA
« Reply #54 on: 18 March 2008, 10:04:09 »
Skar i Kryszek wróżki jakieś czy co ?
Szczególnie typ z Core i Zory gra na 16 bitach bo mają kompy z poprzedniego wieku.

Infulat

  • Guest
INEA
« Reply #55 on: 18 March 2008, 10:04:52 »
u mnie ustawienia zapisują się jedynie gdy zmieniam przed wejściem na serwer tzn. bezpośrednio z menu gry.

nawet nie przypominam sobie żebym w ciągu ostatnich 8 lat uruchomił jakąś grę  niżej niż w 24 bit

J@hoo

  • Guest
INEA
« Reply #56 on: 18 March 2008, 10:12:05 »
Ave
Nie mam pojęcia po jakiego grzyba tyle szumu o 16 bitów. Jak któryś lubi tak grać to niech gran na 16. RO umożliwia taką zmianę więc nie widzę problemu. Pozatym niektórym na 32 gra się tnie bo mają starszy komp - czy to powód do kickowania go lub banowania?, jak się komuś nie podoba ze ktoś gran na 16 to niech sobie przestawi grafę i niech śmiga.
Tak paranoicznie głupie problemy poruszane na forum nie powinny mieć miejsca. Troszkę gram w tą grę i zauważam, że sami doszukujemy się jakis głupich czitów, bagów. RO to ma być fajna zabawa, a używajacy dopalaczy to lamerzy, niestety tych jest również wielu jak prawdziwych graczy.
Uważam temat 16 bitowców za zbędny - to moje zdanie.
Pozdro

[E'sS]

  • Guest
INEA
« Reply #57 on: 18 March 2008, 11:02:08 »
J@hoo, widzę że kumasz o co chodzi:p

Skar

  • Guest
INEA
« Reply #58 on: 18 March 2008, 13:33:23 »
Quote
Uważam temat 16 bitowców za zbędny


I gdzie my bedziemy spamować?? :(

Quote
wystarczy spojrzeć na desperata miał wallhack a i tak nie potrafił grać xD


Jak możesz? :D

Quote
Skar i Kryszek wróżki jakieś czy co ?


A coś Ty myślał? :yes :D

Quote
RO umożliwia taką zmianę więc nie widzę problemu.


No wlasnie. skoro twórcy umożliwili to o co sie  czołga??

A tak wnosząc coś do tematu. To nie widze powodu wieszania psów na 16-bitowcach co z tego jezeli nawet w niektorych miejscach widzą przez sciane? Przy takim ustawieni i tak gra sie trudniej.

plonek

  • Guest
INEA
« Reply #59 on: 18 March 2008, 15:25:19 »
Quote
Skar :
Quote


A tak wnosząc coś do tematu. To nie widze powodu wieszania psów na 16-bitowcach co z tego jezeli nawet w niektorych miejscach widzą przez sciane? Przy takim ustawieni i tak gra sie trudniej.


trudniej? troche przekolorowales Skar ;]