Author Topic: ArmA II + Mody  (Read 140773 times)

pol77

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #150 on: 09 April 2012, 14:40:55 »
Morele.net=80pln
MM Czeladź=99pln
Film stary pewnie jeszcze z czasów bety, a więc nieaktualny jeśli chodzi o system nawigacji. EGI uruchomione już na samym starcie zamiast HARS jak i EAC można włączyć zanim system wczyta wszystkie dane(INS NAV READY na prawym MFD powinno migać)
wersja aktualna

Sima można pobrać z tej stronki i już zainstalować, ale żeby zagrać cokolwiek będziesz musiał wkleić cdkey-a http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php?scr=product&ProductId=8&end_pos=135&lang=en (to jest najnowsza wersja a pudełkowa o ile pamietam 1.0.0.9 tak więc później nie trzeba się już bawić z łatkami)
« Last Edit: 09 April 2012, 14:47:50 by pol77 »

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #151 on: 09 April 2012, 15:12:40 »
Morele.net=80pln
MM Czeladź=99pln

Mam pytanie, czy pudełkowa wersja posiada wydrukowaną 600 stronną instrukcję? Instrukcję w pdf już mam, ale wersja na papierze byłaby miłym dodatkiem :).

Zastanawiam się czy nie kupić samego klucza do gry, wklepać go do zaintalowanej gry i oszczędzić sobie kłopotu z przesyłką.

ps. dzięki za link do aktualnej wersji

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #152 on: 09 April 2012, 15:34:41 »
Takie coś tylko T34:D albo lepiej, Tygrys:D
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

pol77

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #153 on: 09 April 2012, 15:45:12 »
Wersja pudełkowa zawiera instukcje ale są tam opisane tylko opcje menu

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #154 on: 09 April 2012, 16:19:02 »
Żeby lepiej wycelować?
No niby tak, ale strzelanie oburącz z broni krótkiej to (chyba) współczesny wynalazek. Mogę się mylić, ale nigdy nie widziałem zdjęcia czy filmu z epoki, by ktoś strzelał tak z Lugera, TT, Colta 1911 etc. Dlatego wydaje mi się, że cos jest nie tak ;)

Offline BartBear_[PL]

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 3135
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #155 on: 09 April 2012, 16:24:58 »
No niby tak, ale strzelanie oburącz z broni krótkiej to (chyba) współczesny wynalazek. Mogę się mylić, ale nigdy nie widziałem zdjęcia czy filmu z epoki, by ktoś strzelał tak z Lugera, TT, Colta 1911 etc. Dlatego wydaje mi się, że cos jest nie tak ;)
Strzelanie "wojskowe" lub sportowe do tarczy - jednoręczne (ale w dzisiejszych czasach już chyba tak rygorystycznie nie przestrzegane, przynajmniej to "wojskowe"); "policyjne" - oburęczne, a prawda jest taka że w sytuacji bojowej  jak komu wygodnie i w jakich okolicznościach akurat się znajduje... 

Shock

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #156 on: 09 April 2012, 20:09:51 »
Strzelanie "wojskowe" lub sportowe do tarczy - jednoręczne (ale w dzisiejszych czasach już chyba tak rygorystycznie nie przestrzegane, przynajmniej to "wojskowe"); "policyjne" - oburęczne, a prawda jest taka że w sytuacji bojowej  jak komu wygodnie i w jakich okolicznościach akurat się znajduje...

Szkolenie szkoleniem a praktyka to co innego. Obecnie na "sportowo" strzela się w klasach MM, M.
W klasach I,II, III  to zależy od organizatora i delegata technicznego. Nie ma tu znaczenia czy strzelamy z boczniaka czy centralnego.

Ogólnie strzelanie z jednej ręki jest wynalazkiem brytoli - pojedynki, używanie rewolwerów gdzie jest rękojeść a nie chwyt pistoletowy itd.

W strzelectwie obronnym ( max. 15 m) nie ma znaczenia jak strzelisz, byle byś strzelił pierwszy.

Strzelanie "bojowe" praktykuje się w IPSC. Mógłbym tu rozwinąć się na dwie strony w tym temacie ale nie ma sensu. Przeczytajcie poniższy artykuł.

http://brudnawalka.pl/2008/01/31/strzelanie-jednoracz-to-podstawa/

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #157 on: 09 April 2012, 21:22:56 »
Dzięki za odpowiedź :)

Shock

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #158 on: 09 April 2012, 21:47:48 »
A bym zapomniał. Inaczej ma się sprawa z taktycznym użyciem pistoletu czyli jak to się robi w jednostkach AT, specjalnych tudzież innych taktycznych gdzie strzelanie oburącz jest wręcz wskazane gdy wchodzi się w teren zabudowany lub ciasny gdzie użycie broni glównej sprawia trudności lub jest niemożliwe ale to zupełnie inna szkoła do opanowania przez operatora. Ja swojego boczniaka podczas słuzby użyłem tylko raz.

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #159 on: 11 April 2012, 20:07:55 »


plusy:
- halftracki/APC
- otwarte, ogromne wręcz mapy combined w porównaniu do RO
- klimat WW2

minusy:
- brakuje ACE i ACRE

Offline Pobor

  • Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Posts: 1066
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #160 on: 11 April 2012, 20:57:31 »
Tak z ciekawości Aposie,bo w Armie za dużo nie siedzę,mapy piszesz,że gigantyczne a jak to się ma do ilości slotów na serwie (max)?
Pytam się bo szczerze mówiąc denerwuje mnie np. w DH - pół godziny jechania,jeden pocisk i leżysz,do tego nawet przy 70 graczach grach na serwie jest jak dla mnie pustawo.

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #161 on: 11 April 2012, 21:47:22 »
Tak z ciekawości Aposie,bo w Armie za dużo nie siedzę,mapy piszesz,że gigantyczne a jak to się ma do ilości slotów na serwie (max)?
Pytam się bo szczerze mówiąc denerwuje mnie np. w DH - pół godziny jechania,jeden pocisk i leżysz,do tego nawet przy 70 graczach grach na serwie jest jak dla mnie pustawo.

Masz ogromne mapy, a wszystko zależy od mission makera oraz pomysłu na misje.
Możesz używać tylko wycinka mapy, 100 metrów x 100 metrów i zrobić z tego napierdalankę jak w CoDzie z insta respawnami.
Inna opcja to używanie przejętych miast jako spawn-pointów i walczyć między wybranymi miastami. Jest masa trybów gry różnymi zasadami.
Np. moja jednostka używa całej mapy (chyba że misja zakłada inne restrykcje), spawnujemy się w home-base i używamy skrzydła lotniczego jako transportu do strefy walki. Wszystko przebiega sprawnie i szybko.

Czy jest pustawo? Nie, zawsze coś się dzieje np. Chinook zostanie zestrzelony po drodze przez wroga i walka przenosi się w inne miejsce na mapie.
Cięzko mi coś powiedzieć o publikach, czy innych trybach ponieważ nie gram takowych.

Offline Pobor

  • Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Posts: 1066
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #162 on: 11 April 2012, 22:43:40 »
Dzięki Aposie,chyba Arma powróci u mnie do łask ;)

pol77

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #163 on: 19 April 2012, 19:09:22 »
Pojawił się nowy filmik pokazujący drugą wyspe do Arma 3 o nazwie Stratis

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #164 on: 20 April 2012, 15:08:23 »
Stratis ma powierzchnię około 5 x 5 km, co oznacza raczej małą mapę (podczas ostatniej misji grupa FSG atakowała cele oddalone o 2 KM od pozycji obronnych). Możliwe, że to mapa treningowa, o której wspominali developerzy lub jak sugerują fani: Stratis będzie częścią mapy głównej oddzieloną morzem.



oraz:

Quote
So they delayed the game and then add another freaking island for us to play with?
Dwarden: and there is more to come











« Last Edit: 20 April 2012, 15:16:45 by Apos »