Yes, sure, of course...
Apos, mogłeś się pokusić o tłumaczenie. Takie newsy nie mają sensu skoro to
polska fanowska stronie gier serii Red Orchestra. Jeśli brak czasu lub jakiś inny powód spowodował brak tłumaczenia, to taka lista nadaje się na forum, a nie na stronę główną.
Bugs Fixes
Naprawiono bug dzięki, któremu gracze mogli się spawnować bez wybrania klasy
Naprawiono bug z automatycznym przeładowaniem podczas używania karabinów
Wprowadzono drobne usprawnienia wydajności
Level/Gameplay Fixes
Pavlov’s House
Dodano ścianę na mapie aby zasłonić widok na spawn alianckich czołgów
Alianci teraz poprawnie prą naprzód gdy przechwytywany jest obiekt Zab`s House
Ochrona sprawnu niemieckiego została obniżona aby zapobiec atakom aliantów wewnątrz Voyentorgu zabijanych przez ochronę spawnu kiedy cel zmieni swoich właścicieli
Commissar’s House
Od teraz alianci maja o 40% więcej posiłków
Przesunięto domyślny spawn aliantów aby znajdował się w linii z Building 81
Przeniesiono jeden z początkowych niemieckich spawnów trochę dalej od obiektów Water Refinery
Zwiększono ochronę spawnu i artylerię dla aliantów
Wprowadzono różne poprawki związane z osłonami
Mimo że tłumaczenie pisane na szybko bo też nie mam czasu (sądzę po godzinie wysłania newsa) to lepiej wygląda niż lista zmian po angielsku. Dlatego też umieszczam to w newsie. Jestem otwarty na poprawki