Author Topic: Total War: Rome II  (Read 54481 times)

Offline Deep22

  • Towarzysz broni
  • Posts: 59
  • Honor: +2/-0
    • View Profile
Odp: Total War: Rome II
« Reply #60 on: 10 May 2013, 16:26:18 »
Słono kosztuje powrót do Rzymu :o
http://store.steampowered.com/app/214950/

W sklepie na pewno będzie taniej, ale niestety ta "rozczłonkowana" dystrybucja w dzisiejszych czasach jest żenująca. Kupuję grę za 140 zł w sklepie i otrzymuję jakiś półprodukt, a żeby mieć pełną wersję trzeba dopłacić kilkukrotnie po 20 zł. Rozumiem, że producenci chcą jak najwięcej zarobić, ale właśnie przez taką politykę ja nie zamierzam im w tym pomagać.

Daazzz

  • Guest
Odp: Total War: Rome II
« Reply #61 on: 10 May 2013, 16:56:16 »
Na Steamie jest zawsze drożej w momencie premiery;/ Taka polityka...

Na gram.pl gra w przedsprzedaży kosztuje 110 zł czyli źle nie jest.

Ja osobiście zaczekam na reedycje gry wraz z dlc i dodatkami i wtedy zapłacę za całość jednorazowo 100 zł, albo na promocję na steamie gdy grę będzie można kupić za -66% lub -75%.

Pewnie poczekam sobie minimum pół roku ale co tam... Nie stać mnie na kupowanie gry za 200 zł a później na płacenie 10zł za każdą nową nację;/


Offline Odi^PrOfAnUm

  • Towarzysz broni
  • Posts: 720
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
Odp: Total War: Rome II
« Reply #62 on: 10 May 2013, 19:43:02 »
Jeśliby były odblkowane narzędzia moderskie, to mogą sobie wsadzić gdzieś ich dlc. Pewnie wpierw ukradnę, popykam - zobacze ile to jest warte, jak mi się nada to pewnie kupie z sentymentu. Bardziej się zapatruję na grę w EB2
w RO gram jako raq

Offline Ryszka

  • ŻW
  • Towarzysz broni
  • Posts: 617
  • Honor: +64/-0
    • View Profile
    • Cuda i Wianki
Odp: Total War: Rome II
« Reply #63 on: 06 June 2013, 20:22:13 »
Nie wiem co o tym myśleć, ale daję jako ciekawostkę . Widać trochę mapy, bitew i Kleopatry ;)


Offline Ryszka

  • ŻW
  • Towarzysz broni
  • Posts: 617
  • Honor: +64/-0
    • View Profile
    • Cuda i Wianki
Odp: Total War: Rome II
« Reply #64 on: 07 June 2013, 13:10:33 »

Mapa wygląda super, tylko to co ładne, często nie za mądre jest. No i w prawym dolnym rogu, widać mini mapę kampanii.


Offline Pobor

  • Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Posts: 1066
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Odp: Total War: Rome II
« Reply #65 on: 07 June 2013, 20:36:24 »
Bliski wschód widać mocno powiększyli, dodali okręty na rzekach, co z tego będzie, nie wiadomo, poza tym akurat na oprawie wizualnej mapy kampanii to mało mi zależy, grunt,żeby bitwy oddawały klimat. Dzięki za wrzutę Ryszka :)

Offline Odi^PrOfAnUm

  • Towarzysz broni
  • Posts: 720
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
Odp: Total War: Rome II
« Reply #66 on: 09 June 2013, 11:41:28 »
Ciekawe czy komputer będzie  takim samym debilem jak to zwykle ma miejsce? Imo śmiem twierdzić, że AI na mapie strategicznej najlepsze było za czasów Shoguna czy Medka I. OD Rome komp z nową mapą co część to był głupszy ( nie wiem jak w Shogunie II bo nie grałem ).
w RO gram jako raq

Offline BUBEL

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 124
  • Honor: +4/-2
    • View Profile
Odp: Total War: Rome II
« Reply #67 on: 09 June 2013, 15:28:33 »
No właśnie w Shogunie był cwańszy od niektórych ,,prawdziwych'' inteligencji :P Na prawdę, komputer w Shogunie 2 grał naprawdę dobrze (przede wszystkim w warstwie turowej, choć i w bitwach nie szarżuje już na hurra nie ważne czy atakuje czy broni, ale zazwyczaj szuka najbliższego wzgórza i się tam okopuje) Nie raz mnie zaskoczył, zostawiając graniczną prowincję (jej zamek) pusty, a gdy ja wkroczyłem do tej prowincji z wojskiem to zaatakował mnie z zasadzki (a że w Shogun 2 jak cię wciągną w zasadzkę to kaplica, jesteś już na planszy bitewnej okrążony, i nie możesz rozstawić jednostek, które są ustawione w kolumnę) Jako że był to legendarny poziom trudności, jedną głupią decyzją straciłem całą armię i po kilku turach zostałem rozbity w puch - legendarny poziom trudności w Shogunie rzeczywiście jest legendarny  :-\ Jestem spokojny zatem o SI w Rome II.
 
« Last Edit: 09 June 2013, 18:10:56 by BUBEL »

Marder

  • Guest
Odp: Total War: Rome II
« Reply #68 on: 09 June 2013, 18:22:47 »
Jak chcecie dobre AI to zagrajcie sobie we Fritz'a 13 ;)

Offline Odi^PrOfAnUm

  • Towarzysz broni
  • Posts: 720
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
Odp: Total War: Rome II
« Reply #69 on: 09 June 2013, 20:54:09 »
Nadziać się na skitraną armię wrogą to norma od Rome. Zwłaszcza na buntowników siedzących w jakimś lesie. MI chodzi o wasrtwę dyplomatyczną; działające sojusze, działający protektorat ( by komp gdy mu zostanie jeden generał i jedno miasto był miętki i chętniej wchodził pod naszego buta niżsię bezsensownie stawiał  ), strategiczną: czyli jakieś podstawowe plany działania, kierunki postępu dla nacji - by nie atakował komp bez sensu, atakował gdy sytuacja ekonomiczna mu na to pozwala, robił więcej dobrego woja, gdzie ma przewagę, ma pewność, że wygra, atakował kluczowe punkty.  No i taktycznie na mapie bitewnej, więcej prób oskrzydleń, mniej szarż na pałę.  Gdzieś mam nową zajebistą grafikę. Kogo to bawi skoro wszystkie gry tak samo wyglądają?

 Ja osobiście niesamowity skok graficzny zaobserwowałem 2x - jak zagrałem pierwszy raz w Unreala z 1998r a wcześniej w Quake ( żadna gra na mnei takiego wrażenia nie zrobiłą jeśli chodzi o grafę ), no i przesiadka z Medka na Rome.
w RO gram jako raq

Offline BUBEL

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 124
  • Honor: +4/-2
    • View Profile
Odp: Total War: Rome II
« Reply #70 on: 10 June 2013, 20:36:36 »
No właśnie oto chodzi, że w Medievalu II czy Rome mogłeś nadziać się na buntowników którzy non stop siedzieli po lasach, a w Shogunie nie ma nawet jednej prowincji zajętej przez buntowników (mogą się pojawić ale sporadycznie, każda prowincja to osobny ród, a i tak ma być ponoć w Rome II). Słabsze rody są spokojne, łatwo wchodzą w sojusze itp. ale kiedy okażesz słabość, raczej ją wykorzystają. Trudno powiedzieć, by w Shogunie mniejsze rody postępowały jakimś wyznaczonym kierunkiem postępu - zazwyczaj starają się przetrwać, ale jak wyżej, jeśli nadarzy się ekspansja to ją wykorzystują, i nie atakują bez sensu znacznie silniejszego wroga - nagminna rzecz w Empire. O SI w bitwach wspomniałem w poprzednim poście - rzadko atakuje na pałę ale można go do tego sprowokować. Zatem jeszcze raz po Shogunie 2 o SI w Rome 2 nie mamy się co martwić - no chyba że coś popsują :)

Offline Ryszka

  • ŻW
  • Towarzysz broni
  • Posts: 617
  • Honor: +64/-0
    • View Profile
    • Cuda i Wianki
Odp: Total War: Rome II
« Reply #71 on: 13 June 2013, 20:33:24 »
http://www.gamespot.com/e3/total-war-rome-ii-e3-2013-stage-demo-6410148/
Jest mapa, jest bitwa, są fajerwerki, płonące kule lepsze niż świnie ;). No i koleś walczy jednocześnie piechotą i flotą. Dużo tego naraz, poczekamy zobaczymy.
« Last Edit: 13 June 2013, 20:42:47 by Ryszka »


Offline Odi^PrOfAnUm

  • Towarzysz broni
  • Posts: 720
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
Odp: Total War: Rome II
« Reply #72 on: 17 June 2013, 16:07:19 »
Coś mała ta bitwa.  Mapka spoko.  Zobaczymy. Kupiłem sobie Napoleona ostatnio za 15zł i po 5 h łącznie nie chce mi się w niego grać. Może ktoś zna jakieś fajne mody ( poza Napoleonic TW  ), na wielką mapę i jedną dużą kampanię?
w RO gram jako raq

Daazzz

  • Guest
Odp: Total War: Rome II
« Reply #73 on: 17 June 2013, 23:27:55 »

Offline Odi^PrOfAnUm

  • Towarzysz broni
  • Posts: 720
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
Odp: Total War: Rome II
« Reply #74 on: 21 June 2013, 02:04:40 »
Fajne, nie mam czasu grać tera ale kiedyś jak będę miał zamiar zagrać w Nap. to z pewnością z tym modem. Daje powera, wybuchy, dymy, wielkie jednostki, w końcu ta gra ma klimat  wojen napoleońskich. Dzięki Daz ;)
w RO gram jako raq