Czym jest ta modyfikacja pod Darkest Hour? Jest to mini-mod przenoszący Front Wschodni w „zaplecze techniczne” jakim dysponuje DH. Główne zalety to poprawiona w stosunku do pierwotnego RO mechanika gry, od pokonywania przeszkód, płotów i tym podobnych przez żołnierza, efektem przygniatania ogniem a na DH-owym kodowaniu pojazdów (w tym oczywiście radzieckich) kończąc. Projekt oczywiście nadal jest w fazie beta (i tak dobrze, że w ogóle się upublicznił, bo autor stracił zapał, kiedy jednym pociągnięciem sznureczka na Steamie wszystkie serwery DH znikły z przeglądarki, co jak wiemy do tej pory nie zostało w pełni naprawione), tak więc nie można zamknąć listy usprawnień i nowej zawartości. Z „rzucających się w oczy” smaczków możemy wymienić Panzerschrecki zamiast PanzerFaustów, granaty PP u Rosjan i przeniesione z DH moździerze u Niemców. Powstały również nowe klasy żołnierzy (chodzi o większą możliwość wariancji uzbrojenia i limitacji w/w klasy na drużynę). W fazie beta jest również możliwość ustawienia zakresu ilości graczy na mapę, gdzie jeżeli w danym momencie nie ma wymaganej liczby – mapa nie będzie możliwa do wyboru (całkiem rozsądne rozwiązanie, ale w momencie większej ilości map, na razie jest ich mało, także rola graczy polega na masowym zapełnianiu serwerów w celu odblokowywania map ), a także możliwość ustawienia wskaźnika PROPORCJI drużyn (z wahaniem ustawionym pierwotnie na serwerze, czyli z reguły 1-3 graczy), co oznacza, że można daną mapę zbalansować gdzie np. stosunek atakujących do obrońców będzie wynosił 60-40 (i nie ma wtedy co wołać „TEAMS” bo tak nakaże mechanika gry a nie widzi mi się graczy). Dlaczego powracamy do tego tematu właśnie teraz? Po pierwsze dlatego, że sam autor, którym jest niejaki Theel trąbi o serwerze z tą modyfikacją, jednak serwer ów postawiony jest w USA, ale przede wszystkim dla tego, że umożliwił nam postawienie takiego samego pod „sztandarem” RO.PL. Wyjątkowości dodaje fakt, że nauczony na błędach innych (patrz zespół RotT) zakodował pliki w ten sposób, że każdy kto pobierze sobie z serwera zawartość w celu postawienia swojego (patrz Wschód) grubo się zdziwi jak dostanie za każdym razem crasha. Tyle aktualnych informacji, zachęcamy do odwiedzenia serwera pod IP: 87.98.237.190:7757, który JEST WIDOCZNY (tak jak nasz FightNightowy serwer do DH) dla wszystkich aktywnie grających w RO (czyli po sprawdzeniu integralności plików RO na Steamie, a nie jak to zazwyczaj ma miejsce przy chęci zagrania w DH – plików DH).
Tekst by BartBear, obrazek by Ryszka.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ny_EpM5CAf0[/youtube]