Author Topic: Popularnosc RO-rozwoj sceny  (Read 27404 times)

kTOTotaki

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #15 on: 29 October 2006, 20:41:13 »
oj wiedza wiedza :P byly newsy na temat teampoland ;)

newbie

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #16 on: 29 October 2006, 21:25:31 »
mialem przerwe w esporcie na jakies pol roku wiec jestem do tylu i korzystam z aktualnych newsow:P ale na szzcescie RO wyrwalo mnie z rak Lineage2 heh,  dobra ja juz nic nie pisze niech inni tez cos od siebie dodadza:)

coval

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #17 on: 30 October 2006, 08:13:16 »
moi koledzy tak jak ja pasjonuja sei grami o II WŚ typu CoD,MoH,BF2,DoD....tak jak ja z niecierpliwoscia czekali na premierę RO.specjalnie razem poszlismy do Empiku żeby kupic ja w dniu premiery...ja odrazu po zainstalowaniu polubiałem ta gre a im dluzej gralem tym bardziej mnei wciagala swym klimatem i sposobem rozgrywki....im ta gra sie nie podoba bo (tu beda cytaty) :
"mam red orchhestrę, grałem całe 3 razy.... ktoś kupi ? za 20 zl, z kontem steam ? xD
takie gry powinno się publicznie biczować..."
"A. Orhestra nie jest niczym nadzyczajnym
B. Ma lichą grafike
C. Kolejna gra o drugiej wojnie!! "
"E. Długo się wczytuje
F. Hu*owe modele i tekstury
G. PO*EbANE sterowanie "
"Aha zapomniałem jeszcze że to nie jest nawet gra!!!
I.To tylko mod do Unreala. Powstała na jego silniku,
J. jej twórcy nawet nie mają studia developerskiego.
k. Nie widziałem jeszcze dobrej gry której cena PODSTAWOWA miała niezałe 30 PLN"
noi powiedzcie mi jak tu zrobic scene w RO skoro istnieja ludzie którzy kupuja gry po cenie a ni po jakosci...?????????:con:con:con:con:con:con:con:con:con:con:con

newbie

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #18 on: 30 October 2006, 15:25:42 »
szkoda ze nie powiedzieli ze nie ma celownika:P
albo ze bija ich na servie :P

ciocia|Ola

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #19 on: 30 October 2006, 15:54:33 »
newbie, ciekawe czy powiedzieli, że to babska gra ;)
coval masz troszeczkę racji – mnie też nie udało się jak do tej pory przekonać kogokolwiek do gry w RO – może z ciekawości zakupili i zagrali tak jak mówisz 2-3 razy i cisza :(
Są przy swojej „grze” – a ja mówię, że są niereformowalni ;)

newbie

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #20 on: 30 October 2006, 23:28:36 »
bo ludzie oceniaja RO po okladce niestey :(

Wawer

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #21 on: 31 October 2006, 00:48:21 »
A ja myślę że okładka nie gra tu roli. Po prostu mało ludzi wie o tej grze. A jeśli już to kojarzą to jako mod jakiejś innej co raczej ich nie zachęca. No i ta cena...niebezpiecznie niska:)

YankeSmgn

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #22 on: 31 October 2006, 01:27:54 »
Dokladnie. Kumple mi sie pytaja w co ja teraz gram, odpowiadam "w Red Orchestra!", a oni na to "w co?". Dziwne jest to, ze oni maniacza w fpp'ki, a nie wiedza, ze taka gra istnieje...przykre, ale prawdziwe. Poza tym bardzo duzo ludzi gra w cod,moh i et, a tam jest zupelnie inna dynamika gry i pewnie ciezko im by bylo sie przyzwyczaic, i jak juz ktos wczesniej napisal brak celownika i te kilka zlotych za gre odrzucaja ich od RO. Wiadomo sa gusty i gusciki ;] Jak juz wczesniej pisalem, mam nadzieje, ze na RO jeszcze przyjdzie czas, ale to tylko moje zdanie.

Yab_PL

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #23 on: 31 October 2006, 01:58:19 »
nie chce uchodzic za pesymiste, ale duzo lepiej nie bedzie w temacie sceny moim zdaniem. Jakby mialy sie potworzyc klany podworkowe to juz by sie to stalo. Gra jest naprawde dobra i szkoda by bylo zeby przeszla bez echa. Troche za maly marketing, powinna gra sie pojawic na jakims wieksyzm evencie, chocby na PGA. Z reszta gra nie jest zrobiona na dzisiejsza modle USA-hollywodzko-filmowo-plastik-fantastik, gdzie gracz robi za 'US superhero', brytole maja 90% sprzetu amerykanskiego a ruscy mowia po angielsku (a w zasadzie amerykansku) tylko z ankcentem rosyjskim. W sumie tez cena ma tutaj znaczenie, bo od pewnego czasu w takich cenach ukazuja sie jedynie powtorki i tanie, masowe gnioty pokroju maluch racer. Ehh, to boli, ze dobre, tanie i szczere (jesli tak mozna nazwac) gry przechodza bez echa na rzecz drogich, plytkich superprodukcji ze lsniacym plastikiem zamiast grafiki

maniu

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #24 on: 07 November 2006, 22:00:26 »
ok pogralem troszke czasu w ta gre zakumalem ja i mozna powiedziec,ze mam podstawowe pojecie o niej i zasadach jakimi sie rzadzi


moi koledzy tak jak ja pasjonuja sei grami o II WŚ typu CoD,MoH,BF2,DoD....tak jak ja z niecierpliwoscia czekali na premierę RO.specjalnie razem poszlismy do Empiku żeby kupic ja w dniu premiery...ja odrazu po zainstalowaniu polubiałem ta gre a im dluzej gralem tym bardziej mnei wciagala swym klimatem i sposobem rozgrywki....im ta gra sie nie podoba bo (tu beda cytaty) :
"mam red orchhestrę, grałem całe 3 razy.... ktoś kupi ? za 20 zl, z kontem steam ? xD
takie gry powinno się publicznie biczować..."--------Raczej ich autorow
"A. Orhestra nie jest niczym nadzyczajnym ---------PRAWDA
B. Ma lichą grafike-----------------------PRAWDA
C. Kolejna gra o drugiej wojnie!! "-------------------GRAM TYLKO W TAKIE
"E. Długo się wczytuje--------------NIE PRAWDA
F. Hu*owe modele i tekstury---------PRAWDA
G. PO*EbANE sterowanie "----------------------------PRAWDA
"Aha zapomniałem jeszcze że to nie jest nawet gra!!!------------------PRAWDA
I.To tylko mod do Unreala. Powstała na jego silniku,------------NIE OBCHODZI MNIE TO
J. jej twórcy nawet nie mają studia developerskiego.----------------------NIE OBCHODZI MNIE TO
k. Nie widziałem jeszcze dobrej gry której cena PODSTAWOWA miała niezałe 30 PLN"-------------------PRAWDA
noi powiedzcie mi jak tu zrobic scene w RO skoro istnieja ludzie którzy kupuja gry po cenie a ni po jakosci...?????????


powiem tak ta gra jest kompletnie drentwa,sztywna (choc ma fajnego raddolla :D) nudna monotonna i ogolnie odstrasza swoja prostota ehh czego mialem sie spodziewac po 30zl ? zreszta gralem w free traila (naiwniak) mam nadzieje,ze sprzedam w szkole ta gre jakiemus kumplowi za paczke fajek

powracajac do tematu to nie wiem czy nie widzicie tego czy niechcecie zobaczyc ale ta gra umarla smiercia naturalna przynajmniej ja odnosze takie wrazenie jest TYLKO 230-240 serverow z czego granych  jest (w godz wieczornych 20-30 z nich)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to daje  ogolne pojecie o popularnosci tego tytulu

jak narazie najlepszym najbardziej grywalniejszym fps w historii jest i bedzie CALL OF DUTY (pierwsza czesc)

Goral

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #25 on: 07 November 2006, 22:29:44 »
Będzie nam Ciebie maniu brakować, ale rozumiem Cię, po co się męczyć, jest tyle innych gier na rynku :)
A my dziwacy będziemy sobie pogrywać w tą prostą (nie mylić z prostacką) grę, która daje tyle frajdy za 30 zł.

Zdzira

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #26 on: 07 November 2006, 22:37:00 »
BF2 ? Jak ta gra jest w realiach II WW to ja jestem z marsa.

F. Hu*owe modele i tekstury---------PRAWDA

Jak na high detalach masz lepsze w DoDzie czy MoH to gz dla Ciebie.

k. Nie widziałem jeszcze dobrej gry której cena PODSTAWOWA miała niezałe 30 PLN"-------------------PRAWDA

Gów^o.Prawda. Światowym hitem okazał się produkt People Can Fly - PainKiller który w Polsce kosztował IMHO 19.99zl

C. Kolejna gra o drugiej wojnie!! - eee to plus czy minus ? skoro ktoś decyduje się na taki produkt to wiadomo nie wymaga Star warsów omfg.

Popularność gry jest mała bo gra jest trudna to nie arcade w stylu bfa i coda w którym zamiast grać ludzie uprawiają bunnyhoping i inne shity. Jak będę chciał pograć w coś takiego to kupie sobie PS3.

F. Hu*owe modele i tekstury---------PRAWDA - niby dlaczego. Bo nie wygląda jak World of Warcraft gdzie wszystko jest pedalsko plastyczne ?

I.To tylko mod do Unreala. Powstała na jego silniku - Jest to osobna gra wykorzystująca silnik UT. To tak jakby Cricys (czy jak to tam) był modem FarCry.

Nie bronie tej gry ale cytaty ludzi którzy albo nie grali albo nie zfragowali nikogo....

Gra na FreePlayu faktycznie jest nudna ale za to koloru nabiera podczas meczy/sparingów Adrenalinka/teamplay/masafragów/xxxKur^a na TS i jest GiT :)

piter306

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #27 on: 07 November 2006, 22:52:46 »
W tyłku mam taką popularność jak BF, kangurki , zjawy i h... wie co jeszcze.W RO to jest prawie wojna. Przed chwilą na FKs3 mapa Orel naparzaliśmy się z Pantherą. Ona jedna powstrzymywała z 8 ruskich złomexów. W końcu któryś z naszych zaszedł ją profesjonalnie z boku ale zdjąłem go pierwszym strzałem :D. ( z daleka jakoś tak ten T34 wyglądał jakPz4). Na Discovery jakiś Niemiecki czołgista mówił, że choć zdarzało mu się rozwalać 9 Shermanów, to zawsze gdzieś z krzaków wyjeżdzał dziesiąty i kończył sprawę. Mnie starczy pora serwerów z fanami RO, dzieciarnia niech się bawi w co innego .

Wawer

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #28 on: 08 November 2006, 01:37:23 »
Jeśli chodzi o modele i tekstury to rzeczywiście nie robia wrażenia, w Dod S wygląda to jednak lepiej w najwyższych ustawieniach. Jednak nie same tekstury czy wygląd postaci świadczy o grze. Większość map ma naprawdę niezły klimat, a niektóre są naprawdę ładnie zrobione, biorąc pod uwagę że silnik gry do najnowszych nie należy.
Jeśli chodzi o sterowanie...ocb? Bo ja nie rozumiem...

Maniu napisał ze gra jest nudna i monotonna...No cóż, pograłem trochę w tzw dynamiczne gry min. Css a ostatnio DoDs... jednak to własnie tempo rozgrywki w Red Orchestra spowodowało, że przestałem myślec o innych grach. Gra się tu spokojniej, choć szybkich "akcji" na pewno nie brakuje... Brak celownika po tygodniu grania w ogóle nie ma znaczenia...Nie maja równiez większego znaczenia fragi co powoduje, że ludzie staraja się ze sobą współpracować. W tej grze mniej ważna jest sprawna ręka a bardziej sprawna głowa, co ma niebagatelne znaczenie dla takiego "dziadka" jak ja:wink
Wielu osobom przeszkadza także fakt, że podczas gry nie ma tzw. gadek o niczym. Tacy gracze są raczej niemile widziani...Jak dla mnie duzy PLUS!
Nie ma tez bluzgających dzieciaków a gracze starają sie raczej sobie pomagać... choć jak w życiu zdarzaja sie wyjątki.
Mnie ta gra sprawia naprawde wiele satysfakcji, rzadko zdarzaja się naprawę kiepskie rozgrywki. Nie ma to jak uczucie ulgi, gdy zamotam się z przeładowaniem riffla, wróg już ma mnie na celowniku a towarzysz broni w ostatniej chwili ratuje mnie z opresji...

W RO najcześciej gram z moim kumplem( jedynym jakiego udało mi sie wyciągnąć z Ceesa:wink). O tym jak bardzo przypasowała nam gra może świadczyć fakt, że gdy zdarza nam się grać osobno, to później opowiadamy sobie co ciekawsze "akcje".

PrezesOi

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #29 on: 08 November 2006, 06:18:52 »
RO w tej postaci jak teraz na pewno nie bedzie takim "wiecznym hitem" jak Quake czy CS. po prostu, zbyt pozno sie ukazala. ale jako ze sporo czytalem wywiadow z tworcami i innych informacji, mysle ze pocieszy was fakt ze autorzy RO prawdopodobnie w przyszlym roku zrobia cos calkiem nowego. autorzy doskonale zdaja sobie sprawe z tego ze:
- obecne RO wyglada jak przedwczorajsza gra
- istnieje popyt na tego typu półrealistyczną gre o II wojnie swiatowej
i na pewno nie spoczeli na laurach.

btw-zywot gier jest coraz krotszy (z wyjatkiem oczywiscie kur znoszacych zlote jajka typu WoW)