Author Topic: Popularnosc RO-rozwoj sceny  (Read 27718 times)

viatrova

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #30 on: 08 November 2006, 09:55:42 »
No racja - kicha z tej ro jak ... Nie da rady skakac po 3 metry w góre strasznie ciężko odwrócic sie na tyle szybko żeby zgarnąc gościa co w plecy strzela, i jaka nuda jak sie leży snajperem na dachu całe 15 min żeby dziesięc fragów zaliczyc (a ile myślec trzeba - nie da sie odprężyc normalnie)...... :D  Nie to co inne produkcje!!! Grafa też jakby z pegasusa (już cs 1.6 ma o niebo lepszą (lol) - na szczęście są ludzie których te niedociągnięcia nie zrażają... RO ma sie jak na razie b.dobrze i będzie coraz lepiej, liga roladder jest b.aktywna, rozruszanie cb - to tylko kwestia czasu, powstaje masa map customowych, wychodzą zdaje się 4 mody, twórcy rozpieszczają posiadaczy gry za 20/30 zł (to akurat w Polsce) uaktualnieniami... Na zakończenie powiem tyle, że wbrew pozorom mniejsza scena = mniej debilstwa, wielka scena = masa dzieciarni zakładających teamy żeby rozwiązac je przed pierwszym meczem (ale fakt liczba 1000 klanów na papierze robi wrażenie) ... Za kilka miesięcy pewnie wyjdzie coś lepszego w tych klimatach ale na dzień dzisiejszy ta gra w swojej niszy nie ma sobie równych.

Yab_PL

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #31 on: 08 November 2006, 10:16:01 »
Quote
PrezesOi :
btw-zywot gier jest coraz krotszy (z wyjatkiem oczywiscie kur znoszacych zlote jajka typu WoW)

Ja raczej tutaj zwalilbym wine na autorow gier, ktorzy wydaja gry coraz szybciej, bez sprawdzania czy nie zabugowane, itd... Moim zdaniem sprowadza sie do tego zeby zrobic jakas lsniaca plastikowa grafike, bez optymalizacji, ale za to z obsluga shaderow 3.0 zeby sie nawet gf 7950GX2 zadlawil, a gra ma na poczatku (w roznej postaci) wielkie jebut, ktore ma zostawic dobra wrazenia do konca (czyli max 4 dni intensywnego grania)

Zdzira

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #32 on: 08 November 2006, 11:19:08 »
Quote
viatrova :
No racja - kicha z tej ro jak ... Nie da rady skakac po 3 metry w góre strasznie ciężko odwrócic sie na tyle szybko żeby zgarnąc gościa co w plecy strzela, i jaka nuda jak sie leży snajperem na dachu całe 15 min żeby dziesięc fragów zaliczyc (a ile myślec trzeba - nie da sie odprężyc normalnie)...... :D  Nie to co inne produkcje!!! Grafa też jakby z pegasusa (już cs 1.6 ma o niebo lepszą (lol) - na szczęście są ludzie których te niedociągnięcia nie zrażają... RO ma sie jak na razie b.dobrze i będzie coraz lepiej, liga roladder jest b.aktywna, rozruszanie cb - to tylko kwestia czasu, powstaje masa map customowych, wychodzą zdaje się 4 mody, twórcy rozpieszczają posiadaczy gry za 20/30 zł (to akurat w Polsce) uaktualnieniami... Na zakończenie powiem tyle, że wbrew pozorom mniejsza scena = mniej debilstwa, wielka scena = masa dzieciarni zakładających teamy żeby rozwiązac je przed pierwszym meczem (ale fakt liczba 1000 klanów na papierze robi wrażenie) ... Za kilka miesięcy pewnie wyjdzie coś lepszego w tych klimatach ale na dzień dzisiejszy ta gra w swojej niszy nie ma sobie równych.


I ot co jest cały sens.

@ Yab_PL - Czesław Niemen - Dziwny jest ten świat... :)

MataDor

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #33 on: 08 November 2006, 12:16:37 »
Niestety ze scena RO lepiej już nie będzie. Gra ma słabą grafikę co dla większości ludzi jest nie do przyjęcia nawet jeśli grywalność jest wysoka. A w RO jak dla mnie grywalność jest ogromna. Nawet na ffa. O meczach nie wspominam bo to sam miód :P
Gra nie była wystarczająco dobrze zareklamowana tak że większość ludzi nawet nie kojarzy tytułu jak im się coś mówi o RO. Taka seria battlefielda na przykład (grałem tam przeszło 2 lata) jest zbagowana tak że nie daj boże, ale marketing ma gigantyczny, wiec grają tam tysiace ludzi niezależnie od niedoróbek w grze.

Najbardziej mi brakuje właśnie tego żeby była masa klanów jak w battlefieldzie, gdzie codziennie wieczorem można było wejść na IRCa, spytać czy ktoś chce grać spara i zaraz było kilka odpowiedzi. Tu jest to nie realne.....   i czesto trzeba meczyć ffa, choć ma się ekipę na meczyk na TSie.

Obym sie mylił i przybyła nam masa klanów w europie, ale raczej nie postawił bym na to złamanego grosza ;)

Podsumowujac RO to najlepsza aktualnie gra teamplayowa w realiach II WŚ - jak dla mnie wypas :P

NiKuTa

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #34 on: 08 November 2006, 13:21:56 »
No to ja wtrące swoje 5 groszy. Jestem maniakiem IIWŚ. Interesuje mnie wszystko z tego okresu. No i oczywiście szukam gier, które jak najbardziej odzwierciedlają ten okres. Powiem tak. RO jak na razie jest najlepszą grą „strzelaną” osadzoną w realiach IIWŚ. Następną grą która jest po niej to Forgotten Hope (mod na BF1942). Takie gry jak COD, COD2 i cała seria Metal of Honor to tylko Quake osadzony w klimacie drugiej wojny. TO co mnie najbardziej denerwuje w tych grach to ze skaczesz jak ktoś wspomniał „3 metry”, a  w czasie skoku zabijasz 50. Walki wyglądają jak walki strzelających do siebie kangurów. Śmieszne było jak wszyscy biegają „spirntują” i do siebie walą, a najśmieszniejsze to jak powiedzą kamper gdy się zaczaisz na kogoś.  Dla mnie wszystkie CODy to porażka. COD2 strasznie nie trawie, singla szybko se odpuściłem, a multiplyera  pograłem może tydzień dłużej. Nie zniosłem widoku skaczących naprzeciwko siebie Niemców i Amerykańców, którzy w tym czasie do siebie strzelają. Quake jak nic. Gre skasowałem, sprzedałem i mam święty spokój.
W grze RO czuć klimat IIWŚ. Gra się świetnie. Są dwie strony które muszą ze sobą współpracować inaczej się przegra. Nie ma gościa Rambo, który wyrżnie wszystkich na mapie.

Ktoś zapodał cytaty wypowiedzi innych osób. Widać ze ci ludzie nastawieni są na strzelani typu Quake ze śliczną grafiką. Powiem tak Grafa w RO podoba mi się starowanie jest takie same jak w innych grach. Przytocze je i powiem swoje zdanie

"mam red orchhestrę, grałem całe 3 razy.... ktoś kupi ? za 20 zl, z kontem steam ? xD
takie gry powinno się publicznie biczować..."
– sam się biczuj :]
"A. Orhestra nie jest niczym nadzwyczajnym – ma klimat IIWŚ, czuć ze jestes na polu walki.
B. Ma lichą grafike – mnie Grafa w RO odpowiada i podoba się. Nie gram tylko dla grafy.
C. Kolejna gra o drugiej wojnie!! " – no i świetnie bo dobrych gier o IIWŚ jest bardzo mało.
"E. Długo się wczytuje – gówno prawda.
F. Hu*owe modele i tekstury – gówno prawda.
G. PO*EbANE sterowanie " – takie same jak w innych grach. Ale złej baletnicy nawet rąbek przeszkadza.
"Aha zapomniałem jeszcze że to nie jest nawet gra!!! – a niby co ?
I.To tylko mod do Unreala. Powstała na jego silniku, - już nie jedna gra powstała na jakimś silniku, przykładów jest mnóstwo.
J. jej twórcy nawet nie mają studia developerskiego. – nie ma to dla mnie znaczenia.
k. Nie widziałem jeszcze dobrej gry której cena PODSTAWOWA miała niezałe 30 PLN" – no i dobrze ze tyle kosztuje. Ostatnio Cenega ma ceny, które są dobre na polskim rynku. Wszystkie nowe gry od nich są teraz tanie. Dobra metoda na walkę z piractwem.

Tak więc kończąc napisze nie podoba się to spadajcie. Potem na forum piszą ze gra jest trudna, proszą o poprawienie tego czy owego bo nie mogą skakać, strzelać, obracać się i zabijać 50 przeciwników. Przez cos takiego gra Il2 sturmovik w nowej odsłonie jaką jest FB i dodatki, stała się powietrzna strzelaną a nie symulatorem IIWŚ.

Yab_PL

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #35 on: 08 November 2006, 16:06:11 »
a co do grafiki i animacji to np jak dal mnie bardziej sie podoba niz BF2, jakos tak bardziej naturalna jest

Equilibrium

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #36 on: 08 November 2006, 19:37:08 »
A co to jest CS?:wink

Animacja...  no troche kuleje :dozingoff
Grafika - jeśli już ją porównywać do BF2, to RO > BF2 na very high

PrezesOi

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #37 on: 08 November 2006, 20:04:33 »
ludzie badzcie troche krytyczni... ja  kupilem ro za 30$ a nie za 30zl i bardzo duzo w nia gram... ale potrafie dostrzec jej wady i realna pozycje na rynku. dla wielu ludzi obiektywne spojrzenie na gry jest niemozliwe ze wzgledu na wymagania sprzetowe (lubia to-co u nich pojdzie).
jezeli ktos twierdzi ze ro bedzie sie rozwijac bo ligii bo ladery itp... niech spojrzy na to ile zycia jest w tych ligach. to pod katem gry klanowej. a freeplay? ktos wspomnial o tym ze na calym swiecie jest kilkadziesiat serwerow na ktorych ktoskolwiek gra. a jezeli gra malo ludzi i maly jest doplyw nowych-to gra umiera.

dalej uwazam ze RO to jedna z najlepszych gier jakie gralem, a gram od '86 (tak wiem ze to dawno, niektorzy kumple z ts sa 2 x mlodsi). ale jezeli ktos twierdzi ze RO podbije rynek w tej wersji to jest zaslepiony.

mikeLL

  • Guest
Popularnosc RO-rozwoj sceny
« Reply #38 on: 08 November 2006, 20:40:37 »
RO to gra dla koneserów gatunku, aby wyłuskac to "coś" trzeba wiedziec, czego sie naprawde chce - czesto jest tak, ze produkt w ladnym opakowaniu, oceniany jest wyzej....