Author Topic: ROTV w praktyce  (Read 13327 times)

NightMaX

  • Guest
ROTV w praktyce
« on: 06 November 2006, 22:30:45 »
Testowane na serverze postawionym na windowsie (jutro pomęczę linuxa)


1. w katalogu SYSTEM gry znajduje się pliczek utv.ini o mniej więcej takiej zawartosci.

[UTV2004]
ServerAddress=192.168.0.1(ADRES IP TWOJEGO SERVERA)
ServerPort=7757(PORT SERVERA)
ListenPort=10000 (port na jakim mają się łączyć klienci oglądający przekaz)
RemoteControlPort=10001
Delay=10 (opóźnienie z jakim klienci zobaczą obraz, wiadomo ze na meczach trzeba to przesunać żeby nie było podpowiadania)
DelayPrimaryVoice=10 (to samo z dzwiękiem)
JoinPassword= (tu piszemy hasło jesli server gry do ktorego łączymy się jako operator kamery jest zahasłowany)
PrimaryPassword=haslo_operatora (tu ustawiamy hasło dla operatora kamery)
VipPassword=haslo_vipa (tu ustawiamy haslo dla kolegow w razie problemow z wbiciem się na transmisję)
NormalPassword= (haslo jesli na stream'a maja sie laczyc tylko wybrani, jesli wszyscy to zostawiamy puste)
MaxClients=10 (ilosc ludzi mogacych ogladać przekaz)
SeeAll=0 (parametr decydujacy czy ogladacze beda mogli sie szlajac po mapie sami)
NoPrimary=0
ClockInterval=0
TickRate=30
FlushThreshold=5000
IgnoreChainedChat=0
DLManagerCount=0
DLManager0=http://uz.unrealadmin.org ( to jest w zasadzie zbedne)


[MasterServer]
ConnectToMaster=true (jesli cos sie bedzie wam syfilo dajcie na false)
ReplyToQueries=true
ServerName=[PL] team.enclave / ROTV
AdminName=NightMaX
AdminEmail=max@enclave.pl

2. na serverze gry istnotne jest włączenie 1 specta na którego podłączy się nasza ROTV
3. po zapisaniu utv.ini odpalamy taką komendę X:\sciezka\do\pliku\ucc.exe utv - wyskakuje coś ten deseń

Executing Class UTV2004.UTVCommandlet
UTV2004 1.00b21.3339 starting up...
------------------------------
This version of UTV2004.DLL was compiled for running from
an installation with patch version 3339.
------------------------------
Initializing actor property list
Ini file UTV.ini
Defaulting to false
The proxy knows about 0 extra HTTP Download redirects
Loading RedORchestra Clientside Mod
Loaded UTV2004C with guid: B14A7E4F46E84179DE9B7796C7154045
Preloading GUI2K4..
Loaded GUI with guid: 97A42BC44F50F49B4A61FCA00662E8F3
Uplink: ConnectToMaster is true, will connect to Tripwire masterserver
Defaulting to false
Uplink: Resolved master server 207.135.144.10 to: 207.135.144.10
Starting server connect
Server sends: CHALLENGE VER=3339 CHALLENGE=239373976 STATS=0 SEC=1 GZ=74
Adding dlmanager: Engine.ChannelDownload
Dlmanager params: Enabled
Server sends: WELCOME LEVEL=ro-baksanvalley GAME=ROEngine.ROTeamGame LONE=0
None utv server, waiting for primary client
Restarting
Unloading
Socket shut down
Close TcpipConnection 193.47.247.29:7757 11/06/06 23:24:14
Socket shut down
Initializing actor property list
Defaulting to false
Uplink: Resolved master server 207.135.144.10 to: 207.135.144.10
Uplink: Connection to 207.135.144.10 established.

i tyle :) w zasadzie, pozostaje tylko odpalić grę i w konsoli wpisać (w naszym przykladzie)

open 192.168.0.1:10000?password=haslo_operatora

i już mozemy bawić się reżysera :)

poszczególni klienci łączą się pisząc:

open 192.168.0.1:10000

trawiator

  • Guest
ROTV w praktyce
« Reply #1 on: 06 November 2006, 22:40:36 »
Quote
(jutro pomęczę linuxa)

Na linuxie stwierdza że nie zna czegoś takiego jak parametr "utv" przy odpalaniu ucc-bin. Zresztą nawet na wiki unrealadmin jest napisane że UTV jest tylko pod windowsa.

Code: [Select]
hlds@trawix:~/ro/system$ ./ucc-bin utv
=======================================
ucc.exe: UnrealOS execution environment
Copyright 2001 Epic Games Inc
=======================================

Commandlet utv not found
hlds@trawix:~/ro/system$ ./ucc-bin-real utv
=======================================
ucc.exe: UnrealOS execution environment
Copyright 2001 Epic Games Inc
=======================================

Commandlet utv not found

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
ROTV w praktyce
« Reply #2 on: 18 November 2006, 11:46:40 »
nie lepiej nagrywac server demos? (troche zzeraja zasoby no ale sa wszelkie dane)

NightMaX

  • Guest
ROTV w praktyce
« Reply #3 on: 22 November 2006, 19:31:51 »
właśnie że nie :) bo wtedy masz możliowść popatrzenia gdzie kto siedzi :) jak atakują itd - nie każdy chce takie dane upubliczniać - zresztą co to za przyjemność oglądać coś o czym czytał dzień wcześniej