Author Topic: Błąd podczas zmiany rozdzielczości  (Read 12992 times)

Trim

  • Guest
Błąd podczas zmiany rozdzielczości
« on: 13 February 2007, 12:16:32 »
Witam,
jakiś czas temu kupilem RO, zainstalowałem i wszystko bylo ok. Przez pare ostatnich tygodni nie gralem w ogole, dopiero jakos przedwczoraj postanowilem trochę postrzelać. Uruchomiłem grę i od razu wszedłem w opcje wideo, aby zmienić rozdzielczość ekranu na większą, bo kupiłem nowy monitor i 1024x768 było zbyt rozmazane. Wybralem wiec wieksza rozdzielczosc i wyskoczyl mi:

Critical Error:
 Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 3085 MHz with 1023MB RAM
Video: Radeon X1900 GT (6641)

General protection fault!

History: UD3D9RenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::Exec <- APlayerController::execConsoleCommand <- (UT2K4VideoChangeOK Package.UT2K4VideoChangeOK @ Function GUI2K4.UT2K4VideoChangeOK.ChangeResolution : 02AF) <- UObject::execDelegateFunction <- (moComboBox Package.moComboBox @ Function XInterface.GUIMenuOption.InternalOnChange : 0035) <- UObject::execDelegateFunction <- (GUIComboBox Package.GUIComboBox @ Function XInterface.GUIComboBox.TextChanged : 0055) <- UObject::execDelegateFunction <- (GUIEditBox Package.GUIEditBox @ Function XInterface.GUIEditBox.TextChanged : 000B) <- UObject::execDelegateFunction <- (GUIList Package.GUIList @ Function XInterface.GUIListBase.IndexChanged : 0018) <- UObject::ProcessEvent <- (GUIComboBox Package.GUIComboBox, Function XInterface.GUIComboBox.InternalListClick) <- UObject::ProcessDelegate <- UGUIComponent::MouseReleased <- (GUIList Package.GUIList) <- UGUIController::MouseReleased <- UGUIController::NativeKeyEvent::LeftMouseClick <- UGUIController::NativeKeyEvent <- UInteractionMaster::MasterProcessKeyEvent <- UEngine::InputEvent <- UWindowsViewport::CauseInputEvent <- UWindowsViewport::UpdateInput <- UViewport::ReadInput <- APlayerController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- Level Untitled <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 65686372 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free


Niezaleznie od tego, czy chcę zmienic rozdzielczosc na mniejsza czy na wieksza. Przeinstalowalem gre, nowe sterowniki do karty wgralem i nic. Od ostatniego grania nie zmieniłem nic w konfiguracji kompa, poza monitorem i obudową (no ale to i tak nic nie przeszkadza). Więc nie wiem co się schrzaniło...

Mój komp to:
Celeron 3.06ghz
Radeon X1900GT 256
1024 Dual DDRam
No i monitor to ACER AL1916W Panoramiczny

Mati

  • Guest
Błąd podczas zmiany rozdzielczości
« Reply #1 on: 13 February 2007, 13:59:34 »
"Sposób 1:

1) Należy zmienić w opcjach gry z Direct 3D 9.0 na Direct 3D (Configuration-->Zakładka "Display"-->Render Device)."

Cytat z FAQ... Jak to nie pomoże to daj znać, pomyślimy...

Trim

  • Guest
Błąd podczas zmiany rozdzielczości
« Reply #2 on: 13 February 2007, 16:26:14 »
Faktycznie, dziala. Dzieki :) Ale teraz znow, gdy wybuchnie przy mnie granat, czy walnie artyleria to obraz robi się czarny, a nie rozmazany jak to mialo miejsce wczesniej. jest to spowodowane ta zmiana? bo w opcjach zaawansowanych mam zaznaczone wszystko i wszystko na highest

asn

  • Guest
Błąd podczas zmiany rozdzielczości
« Reply #3 on: 13 February 2007, 16:35:42 »
mozna sobie wybrac w cfg  co ma byc. czern albo rozmazanie...

Trim

  • Guest
Błąd podczas zmiany rozdzielczości
« Reply #4 on: 13 February 2007, 16:50:27 »
No dobra, ale w ktorym miejscu? Bo niechcialbym znow czegos popsuc..

Mati

  • Guest

Trim

  • Guest
Błąd podczas zmiany rozdzielczości
« Reply #6 on: 13 February 2007, 17:42:05 »
No i dalej nie dziala. Zeby nie byc maloslownym:

nawet jak zaznaczam: Show Advanced Options, to po powtornym wlaczeniu Configuration jest to odznaczone, ale wszystko po prawej widać. jak na obrazku

a wszystko wyglada tak:


Mati

  • Guest
Błąd podczas zmiany rozdzielczości
« Reply #7 on: 13 February 2007, 17:45:31 »
To widocznie po zmianie na Direct 3D nie da się uzyskać takiego efektu. Wybacz, nie wiedziałem o tym z prostego powodu - nie gram na tak wysokich ustawieniach :).

Trim

  • Guest
Błąd podczas zmiany rozdzielczości
« Reply #8 on: 13 February 2007, 17:54:55 »
Nie no, spoko. ;) Dzieki za pomoc.

Edit.
Juz sobie poradzilem,  po zmianie rozdzielczosci przywrocilem Directa 9.0

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
Błąd podczas zmiany rozdzielczości
« Reply #9 on: 14 February 2007, 21:14:43 »
większośc zmian w grafice działa po wyłączeniu i włączeniu gry ponownie, albo zmianie rozdzielczości.

Raiden

  • Guest
Błąd podczas zmiany rozdzielczości
« Reply #10 on: 19 February 2007, 07:52:05 »
Direct 3D przyda się tym, którzy mają słabe PeCety (w tym ja). Heh musiałem niestety tego użyć ;( Są plusy i minusy tej opcji:

+ RO działa mi płynnie (jupi^^)
+ Nie ma opóźnień podczas ruchu myszą (tzn. wcześniej jak przesunąłem myszke to w menu strzałka troche z opóźnieniem się ruszała... zresztą tak samo jak i w grze)
+ Grafika się nie pogorszyła (chyba)
+ Szybciej mapy się wczytują... ale tam dwie minuty różnicy :P

- Czarny ekran zamiast mojego kochanego blooma :(
- Postać (nasza) kiedy wchodzi na schody to dziwnie tak podskakuje

Czyli wszystko jest super tylko gdyby nie to, że nie ma blooma...