Author Topic: MOD pancerny  (Read 72818 times)

Czarny_[FH]_pl.

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #135 on: 31 May 2007, 12:02:51 »
A ja sobie wsiadlem i co z tego .Zawsze jak byla ta mapa to bralem strone roskich aby bylo ciekawiej:))Nie plakalem jak byl stosunek niemcy-rosja 16:10 tylko zacisnelem zeby i bylo jeszcze trudniej ale za to ciekawiej i dupsko loili az milo:))Zreszta zawsze przechodzilem do roskich jak byla przewaga niemcow na prosby graczy aby wyrownac team a stosunek sil byl wtedy 1:1 takze nie widze problemu aby zaczaic sie i ustrzelic tego tygrysa takze nie masz racji:))
Najlepiej wtedy trzeba bylo dac bana tym wszystkim graczom co byli postronie niemieckiej nieuwazasz :)) a jesli jest problem z tygrysem to poprostu go nie umieszczac na tej mapie i koniec gadki bo to jest bez sensu :))

NiKuTa

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #136 on: 31 May 2007, 13:26:41 »
Quote
Czarny_[FH]_pl. :
... a jesli jest problem z tygrysem to poprostu go nie umieszczac na tej mapie i koniec gadki bo to jest bez sensu :))


Moj komentaz jest taki:
Totalny brak wyobrazni :/ , i dlatego dostałeś bana, ale to ty z nim będziesz zyć :D

Czarny_[FH]_pl.

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #137 on: 31 May 2007, 19:34:52 »
Czlowieku najpierw Posluchaj siebie a pozniej komentuj bo nie mam juz slow i rece opadaja :D

NiKuTa

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #138 on: 01 June 2007, 06:15:28 »
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

daj5zl

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #139 on: 03 June 2007, 17:04:20 »
Nadchodza dobre wiesci. FKS zmienia swoj serwer z AB na serwer calkowicie poswiecony walkom czolgowym z AB, nie bedzie juz jakis glupich map CA. Natomiast po tym jak wyjdzie mod Darkest Hour, ten serwer ktory teraz jest z AB (FKS#4), zamienia go na Darkest Hour. A serwer FKS#3 ktory aktualnie jest serwerem czolgowym bez AB, bedzie teraz z AB.

Czarny_[FH]_pl.

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #140 on: 04 June 2007, 11:24:43 »
No to super.Jednak cos ruszylo w swiecie RO:D

krv[PL]

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #141 on: 05 June 2007, 21:12:02 »
Quote
NiKuTa :
Siedzisz w tygrysie kiedy na serwie jest stosunek sił prawie 2:1 a ilość osób grających jest około 12-14. reszta na serwerze dobija sie na strone niemiecką. nie może wejść bo jest za duza dysproporcja. Ja (sic!) na tych mapach nie wchodzę w tygrysa dopóty nie ma full na serwerze i nie jest więcej niemców!


to glupie jest... nie chce sie tutaj wpakowywac jako adwokat kogokolwiek tym bardziej ze zadnego z was nie znam... a sytuacje tylko z opisow!! ale jezeli istnieje ryzyko bana to powinna gdzies byc napisana ze za cos takiego mozna go otrzymac (np:informacje serwa)

J@hoo

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #142 on: 06 June 2007, 07:59:04 »
[quoteMoj komentaz jest taki:
Totalny brak wyobrazni :/ , i dlatego dostałeś bana, ale to ty z nim będziesz zyć  ][/quote]
LoL
Czarny współczuję.  NiKuTa, chyba przesadzasz z tym banem. Po to są czołgi aby ich używać !!! Po to są miny przeciwczołgowe żeby ich używać !!!, po to sa pancerfaust aby ich używać, po to jest dostęne VIOP żeby wydawać rozkazy, bądź mówić o danej sytuacji na mapie. I komu tu brakuje wyobraźni?

Powiem szczerze, jeśli bym otrzymał za coś takiego BANA i w dodatku przeczytałbym tak laicki komentarz uwierz że w RO nie miałbyś czego szukać na mapakch na których bym grał. Z konsekwencją z respa byś nie wyszedł, a każda sytuacja umożliwiająca teamkila czy też kila byłaby wykorzystana do maksimum.
Wydaje mi się że masz 16 lat (nie chcę obrażac osób w tym wieku), nie rozumiesz zasad gry, nie potrafisz dowodzić, nie masz siły przebicia (może nawet w sytacjach rodzinnych) i właśnie to jest powodem, że posiadając możliwość bycia PLAYERADMINEM wykorzystujesz to perfidnie.
Szkoda, że nie potrafisz być dobrym ADMINEM, jak również brakuje Ci doświadczenia w zarządzaniu zasobami które posiadasz.
Grałem juz na niejednym serwerze w grę RO, jak również i inne gry grywam np. AA, MoHa, CoD, ale takiego chamstwa jak w RO nie zaznałem nigdzie indziej. Rozumiem, że RO raczkuje jeszcze pod względem gry, natomiast grają w nią ludzie, którzy napewno już mieli do czynienia z innymi serwerami i nie tylko w RO. Zatem zastanów się nad decyzją typu BAN, bo przez takich ludzi jak Ty, gra staje się bezsensowna, a RO w konsekwencji nie zdąży rozkwitnąć, ponieważ ludzie nie będą chcieli grywać w RO a co gorsza na NASZYCH POLSKICH SERWERACH.
Pozdrawiam Was obu.
Myślę że się dogadacie.

Bathin

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #143 on: 08 June 2007, 07:27:56 »
Jako że od niedawna zacząłem być częstym gościem "Astera" to siłą rzeczy jestem zmuszony grać w nie za bardzo lubiane mapy pancerne i mam kilka spostrzeżeń.
Widzę że nadal nie poprawiono bugów z niewidocznymi wieżami czołgów i km-ów w wozach pancernych i dalej są ślepe strzały.
Zauważyłem jeszcze coś takiego: Grałem na mapie, nie pamiętam nazwy (tam gdzie jest farma, wiocha i hill), nie ładnie ustawiłem się Panz. IV na przeciw spawna ruskich i gdy tylko jakiś typek wsiadał do IS-a czy T-34 strzelałem, za każdym razem już po pierwszym strzale ruski czołg wylatywał w powietrze, oczywiście jest to niemożliwe jak rusek stoi normalnie na polu bitwy.
Druga akcja, nowa mapa Mannikila czy jakoś tam, ustawiłem się swoim StuG-iem przed jedną z tych barykad do wysadzenia, tą w takim małym wąwoziku na przeciw pagórka za którym ruskie czołgi mają respa i gdy tylko ledwo zamajaczył mi na górce KV to strzał, oczywiście rusek już po pierwszym strzale szedł się kochać. Natłukłem wtedy tyle ruskiego sprzętu jak nigdy, musiałem już strzelać odłamkowymi bo przeciwpancerne się skończyły i gdy zostały mi już tylko dwa (!) pociski, jeden rusek mnie "saczelem" załatwił. Oczywiście takie akcje w polu były niemożliwe, zanim dojechałem do lasku już mnie jakiś KV trafiał.
Czyżby tanki na respie czy ledwo po wyjechaniu z respa miały słabszy pancerz:dontgetit

NiKuTa

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #144 on: 08 June 2007, 23:27:23 »
Quote
J@hoo :
Quote

Moj komentaz jest taki:
Totalny brak wyobrazni :/ , i dlatego dostałeś bana, ale to ty z nim będziesz zyć  ]

LoL
Czarny współczuję.  NiKuTa, chyba przesadzasz z tym banem. Po to są czołgi aby ich używać !!! Po to są miny przeciwczołgowe żeby ich używać !!!, po to sa pancerfaust aby ich używać, po to jest dostęne VIOP żeby wydawać rozkazy, bądź mówić o danej sytuacji na mapie. I komu tu brakuje wyobraźni?

Powiem szczerze, jeśli bym otrzymał za coś takiego BANA i w dodatku przeczytałbym tak laicki komentarz uwierz że w RO nie miałbyś czego szukać na mapakch na których bym grał. Z konsekwencją z respa byś nie wyszedł, a każda sytuacja umożliwiająca teamkila czy też kila byłaby wykorzystana do maksimum.
Wydaje mi się że masz 16 lat (nie chcę obrażac osób w tym wieku), nie rozumiesz zasad gry, nie potrafisz dowodzić, nie masz siły przebicia (może nawet w sytacjach rodzinnych) i właśnie to jest powodem, że posiadając możliwość bycia PLAYERADMINEM wykorzystujesz to perfidnie.
Szkoda, że nie potrafisz być dobrym ADMINEM, jak również brakuje Ci doświadczenia w zarządzaniu zasobami które posiadasz.
Grałem juz na niejednym serwerze w grę RO, jak również i inne gry grywam np. AA, MoHa, CoD, ale takiego chamstwa jak w RO nie zaznałem nigdzie indziej. Rozumiem, że RO raczkuje jeszcze pod względem gry, natomiast grają w nią ludzie, którzy napewno już mieli do czynienia z innymi serwerami i nie tylko w RO. Zatem zastanów się nad decyzją typu BAN, bo przez takich ludzi jak Ty, gra staje się bezsensowna, a RO w konsekwencji nie zdąży rozkwitnąć, ponieważ ludzie nie będą chcieli grywać w RO a co gorsza na NASZYCH POLSKICH SERWERACH.
Pozdrawiam Was obu.
Myślę że się dogadacie.


Powiem w skrócie. Rozwaliłem mnie :D. Kto powiedział ze to ja mu sprzedałem bana. Ja tam nie mam zadnych praw na tym serwerze, ale widziałem co tam sie wydazyło. Czytać umim :P. BYło mowa o nie braniu tego i tego czołgu itp, ale ktos nie słuchał pana admina. Jak wiecie admin ma prawo do wszystkiego :), to on ustala zasadny na serwerz i to, co on powie jest świętością dla graczy. Niestosowanie sie do tego co powie admin grozi pewnymi konsekwencjami :D, których jeden pan sie nie mógł doczekać :D. Oczywiście dla mnie temat jest zamknięty bo to nie dział dla tej dysputy

Quote
Jako że od niedawna zacząłem być częstym gościem "Astera" to siłą rzeczy jestem zmuszony grać w nie za bardzo lubiane mapy pancerne i mam kilka spostrzeżeń.
Widzę że nadal nie poprawiono bugów z niewidocznymi wieżami czołgów i km-ów w wozach pancernych i dalej są ślepe strzały.
Zauważyłem jeszcze coś takiego: Grałem na mapie, nie pamiętam nazwy (tam gdzie jest farma, wiocha i hill), nie ładnie ustawiłem się Panz. IV na przeciw spawna ruskich i gdy tylko jakiś typek wsiadał do IS-a czy T-34 strzelałem, za każdym razem już po pierwszym strzale ruski czołg wylatywał w powietrze, oczywiście jest to niemożliwe jak rusek stoi normalnie na polu bitwy.
Druga akcja, nowa mapa Mannikila czy jakoś tam, ustawiłem się swoim StuG-iem przed jedną z tych barykad do wysadzenia, tą w takim małym wąwoziku na przeciw pagórka za którym ruskie czołgi mają respa i gdy tylko ledwo zamajaczył mi na górce KV to strzał, oczywiście rusek już po pierwszym strzale szedł się kochać. Natłukłem wtedy tyle ruskiego sprzętu jak nigdy, musiałem już strzelać odłamkowymi bo przeciwpancerne się skończyły i gdy zostały mi już tylko dwa (!) pociski, jeden rusek mnie "saczelem" załatwił. Oczywiście takie akcje w polu były niemożliwe, zanim dojechałem do lasku już mnie jakiś KV trafiał.
Czyżby tanki na respie czy ledwo po wyjechaniu z respa miały słabszy pancerz


Ty mówisz o modzie czy o samej grze ?? To jest dział poswiecony modowi, ale niestety rozpoczęła sie dziwna dysputa na inny temat, który juz jest dla mnie zamknięta.

daj5zl

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #145 on: 09 June 2007, 07:42:15 »
Tak wogole to czemu AB zostal wylaczony na aster?

Bathin

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #146 on: 09 June 2007, 09:32:29 »
Nikuta, ja napisałem jak najbardziej w temacie, natomiast Ty pier... pół strony bez sensu.

NiKuTa

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #147 on: 09 June 2007, 11:36:12 »
Z teco co ty piszesz to mówisz o bugach gry a nie moda. Poza tym co przemawia za tym ze mówisz  o czystej grze to, to ze w czystej grze mozesz zniszczyć z HE wrogi czołgi . W modzie HE zostały trochę obcięte ze swojej przebijalności i nie zniszzcysz z HE KV. oczywiście mówię o Stug vs KV

Takie rzeczy jak znikajace wierze, slepe strzały itp nie mają nic wpsolnego z modem. To sa błędy gry. Czy ty wiesz co mod AB poprawia i zmienia, po co został on zrobiony ? Wiec nie gadaj ze ja coś pierdole przez poł strony, bo po pierwsze nie ja to zacząłem ten temat, a po drógie w  następnej części posta napisałem rzeczy odnośne moda AB czyli jakie zmiany powinny być wprowadzone przez moda lub dla moda w mapach. Jak powinna wyglądać gra z modem. A przecież ten topic jest o modzie pancernym

Quote from: Tak wogole to czemu AB zostal wylaczony na aster?


Bo jest za trudny dla ludzi. Wcześniej stawałeś czołgiem na wzgórzu pod katem 45 stopni i byłeś panem. Niszczyłeś wszystko a sam byleś mało wrażliwy na ogień. teraz musisz kombinować aby cos zniszczyć gdyz wyjazd bezpośredni na wrogi czołg często kończy sie twoja explozją, lub stanie na wzniesieniu pod kontem 45 stopni nic juz nie daje  :D

daj5zl

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #148 on: 09 June 2007, 12:08:40 »
Quote
NiKuTa :
Bo jest za trudny dla ludzi. Wcześniej stawałeś czołgiem na wzgórzu pod katem 45 stopni i byłeś panem.


Wlasnie! Wielu graczy nie wie o tym magicznym ustawieniu pod katem i przez to nawet nie wiedza jak temu skutecznie przeciwdzialac. Często strzelają w czolg ustawiony pod katem gdzie sa same rykoszety i mysla ze jeszcze pare strzalow i zaraz przebije pancerz. A tutaj, kazdy ma szanse cos zniszczyc, nie ma glupiego ustawiania pod kat ktore znaja tylko doswiadczeni gracze przez co inni caly czas gina. Ja bym powiedzial ze ten mod wlasnie ulatwia rozgrywke. Zreszta w realu ustawianie czolgu pod katem tez dawalo znacznie wieksze szanse na przezycie o ile czolg mial gruby pancerz przedni jak i boczny (np. tygrys), u pantery to nie dziala, ma znacznie slabszy bok, zreszta nawet nie musi sie ustawiac pod katem, jego przednia plyta juz jest pochylona wiec np. T34/85 go nie przebije. Wiec nie wiem jaki jest tego powod, walki w zwyklym RO sa zalosne, szkoda ze inni tego nie rozumieja ze w rzeczywistosci walka wyglada zupelnie inaczej. Niestety oni nie maja na czym opierac swoich faktow bo wczesniej nie bylo jeszcze zadnych dobrych i znanych symulatorow IIWŚ. Nie maja podstawowego pojecia na czym polega przebijanie pancerzy i zwykle RO wydaje im sie ok bo skoro reszta wyglada realistycznie (krecace sie koleczka, mozliwosc zmiany miejsca w czolgu itd.) to czemu system penetracji pancerzy mialby byc nie realistyczny. Zreszta dla mnie to mala strata, niech se graja dalej w te wymyslone walki pancerne i tak na szczescie jest dobry znany serwer z tym modem - FKS#4

trawiator

  • Guest
MOD pancerny
« Reply #149 on: 09 June 2007, 12:17:56 »
Quote
NiKuTa :
Quote
daj5zl :
Tak wogole to czemu AB zostal wylaczony na aster?

Bo jest za trudny dla ludzi.

Błagam, nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz zielonego pojęcia.

AB był wyłączony ponieważ niemiłosiernie konsumował czas procesora na mapach czołgowych i były hardcoreowe lagi. Po ostatniej aktualizacji (w której zoptymalizowali dość znacząco kod gry) nikt go nie włączył. Po poście "daj5zl" mod został włączony.