Czarny_[FH]_pl. :
Panowie czapki z glow: w koncu realistyczna optyka Tigera po latach oczekiwan na symulator czolgu z drugiej wojny swiatowej i ten T34/85 wspaniale trafiony z 88 !!!
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=109974
Wybacz sceptycyzm, ale co jest w niej takiego realistycznego poza tym że znaki celownicze są (zdaje się) ruchome wreszcie ? Trudno powiedzieć, bo ciągle na jeden dystans jest ustawiony... ale takiego opadu na 600m to Tygrys raczej nie miał... Nie kojarze też tego krzyża na środku, w każdym razie z dostepnych mi rysunków, bo zdjęcia działającego celownika jeszcze nie widziałem (ma ktoś ?).
Ten ma co najmniej złą wielkość (czemu nie wykorzystuje całego ekranu ? albo trudno będzie dostrzec cel i zoom będzie nieprawidłowy - chyba że na 21 calowym ekranie, albo pole widzenia będzie zawężone w stosunku do oryginału. Jest źle wyskalowany (tzn wielkość elementów celowniczych i dystansów między nimi jest nieprawidłowa... I kształt prawdopowobnie też...).
Wszyscy się zachwycają Tiger vs T-34 i ja też chciałbym żeby to była dobra gra (w końcu jak się ma już działającą grę to dodanie następnych czołgów to już tylko kwestia modeli/tekstur/animacji i troche parametrów. Fajny teren działania, mam nadzieje że duży (chociaż losowo generowane mapy jak w CM to chyba marzenie...).
Ale nie przeczytałem do tej pory (co prawda nie szukałem ostatnio) nic na temat jak modelowane ma być w tej grze (na jakim poziomie) opancerzenie, balistyka, uszkodzenia i tak dalej czyli najważniejsze w końcu sprawy ? Bo "ładnych" jeżdzących czołgów to jest sporo w róznych innych grach, ale z realizmem kulawo albo beznadziejnie... RO też się chwaliła jaka to nie jest realistyczna jak nędzna jest prawda widać w grze, ale tak naprawde dopiero jak popatrzeć w kod... mam nadzieje że skoro tę grę robią pasjonaci walki pancernej, to zadbają o realizm na poziomie, prawdziwy a nie tylko reklamowany... Dla mnie minimum na grę pisaną w końcu w 21 wieku to poziom realizmu z Combat Mission BB, tak na początek... to naprawde jest dużo łatwiejsze niż napisanie całej reszty gry, może 10% calości nakładu pracy by zabrało. A najlepiej lepszy, tym bardziej że są tylko dwa modele czołgów więc mogą być dokładniej wymodelowane.
Znane są jakieś szczegóły na temat engine ?