Niestety widać, że się ekipa Mare Nostrum nie postarała - na ich stronie domowej widać napis hacked by jakies hiszpańskie dziady.
Nie wiem po co, rozumiem zrobić psikusa aby dać śmieszną fotkę i podać autorom strony opis jak się to udało, ale wygląda na to ze kompletnie uziemili serwis.
Coś się ruszyło w kwestii polskich żołnierzy w Red Orchestrze. Co prawda nie w podstawce bo to całkiem inny rozdział wojny, ale w dodatku Mare Nostrum. Jest w planach dodanie do tegoż moda polskiej nacji. Jak na razie poszukiwane są osoby o dobrej dykcji w celu nagrania komend. Może ktoś się nada?
Panowie odpowiedzialni za Darkest Hour nie próżnują. Następny patch w drodze. Według zapowiedzi, po kolejnym patchu, który ma się ukazać za kilka tygodni zostanie wcielona jedna z ciekawszych funkcji zapowiadana jeszcze przed premierą modu. Mowa o możliwości skakania na spadochronie w wybrane miejsce. Trwają prace... A tymczasem porcja screenów.
Nowa wersja Darkest Hour: Normandy 44 została wydana. Po wydaniu nowej wersji nastąpiła zmiana numeru wersji. Od teraz przyjdzie nam grać w Darkest Hour: Normandy 44 Beta 1.1.
W skład nowej bety wchodzą 3 nowe mapy. A są nimi:
- Saint Fromond
- Le Fosse
- Merville Manor
Mapy te to najnowsze bety i okazać się może, że posiadają błędy, ponieważ w testowaniu ich nie brało udziału zbyt wielu testerów.
Po długim czasie braku jakichkolwiek sensownych wiadomości na temat Mare Nostrum znów coś jest. Tym razem na temat przyszłej Open Bety z numerkiem 1.3. Prace nad tą wersją modu zbliżają się do końca.
Po wydaniu bety 1.3 do Mare Nostrum zawita włoski klimat. Podczas tej długiej ciszy trwały prace przy nowym modelu włoskiego żołnierza oraz kilku broniach. Dodatkowo pojawią się bronie z drugiej strony barykady.
Co nowego w Mare Nostrum?
- Nowa wersja Open Bety opatrzona numerem 1.3
- Moschetto Automatico Beretta (MAB 38A)
- Carcano M91
- Armata 2-funtowa
- 2-calowy moździerz
- Enfield No.2 MkI*
- Mapa Sidi Baranni
Pod koniec obecnego tygodnia dowódcy armii rozpoczną wydawanie mundurów oraz broni dla poborowych. Pozostaje pytanie kiedy rozpoczną się bitwy - dużo zależy od Custom Cup oraz przebiegu zapisów. Z moich informacji wiadomo, że każdemu z klanów uczestniczących w ostatniej fazie CC zależy na jak najszybszym doprowadzeniu ligi do finału i startu Barbarossy. Możliwe, że nastąpi to już w przyszłym tygodniu.
Informuję również, iż pomimo równego podziału między klanami na dwie walczące strony może nastąpić dysproporcja liczebna w dniu startu. Jeżeli dojdzie do takiej sytuacji, to przed właściwym startem kampanii odbędzie się wyrównanie składów armii. Nikt nie chciałby, by np. stronie Allies przez całą kampanię brakowało żołnierzy, a Axis mieliby takowych w nadmiarze.
Kilka osób kapnęło się, że serwis nie działał dzisiaj, albo innym nadal nie działa.
Związane jest to ze zmianą serwera na którym hostujemy serwis oraz kilka jemu bliźniaczych - jak dods.steampowered.pl, insurgency.pl, hlds.pl. Wiąże się to ze zmiana adresów serwerów - trochę minie zanim nazwy będą odpowiadać aktualnym ustawieniom.
Chciałbym zaznaczyć, że w związku z tym zmieni się także prędkość serwisu - maszyna ma więcej zasobów ale z powodu ilości odwiedzin musieliśmy ustawić limity transferu na użytkowników - dzięki temu pliki będą się np ściągać maksymalnie z prędkością niecałe 200 KB/s (1.5MBit). Dotyczy to głównie mapowiska oraz filmików, które w sposób skuteczny potrafią zarąbać transfer na serwerze uniemożliwiając niektórym odwiedzanie innych serwisów.
Dodatkowo został przeniesiony serwis TeamSpeak 2 - znajduje się na adresie red.orchestra.pl:8767 wraz ze starymi ustawieniami praw dostępu i hasłami - wystarczy tylko zmienić adres hosta serwera - hasła i prawa są takie same i są przeniesione ze starego serwera.
Dla osób zainteresowanych wypróbowaniem nowego komunikatora głosowego zapraszamy na serwer Mumble pod adresem hlds.pl:64738, oferującym znacznie szybsze i wyraźniejsze doznania rozmów głosowych niż Teamspeak albo Ventrilo razem wzięte!
Wszelkie niedociągnięcia zgłaszać mnie, trawiatorowi albo Goralowi na priv na forum albo na ircu, na kanale #RedOrchestra.pl - patrz link w belce menu na górze.
Twórcy pierwszego wydanego modu do Red Orchestry postanowili się przebudzić z zimowego snu. Na pierwszy rzut idzie strona internetowa. Mimo wszystko to właśnie tą kwestie biorą na początek... Chcą przerobić własną stronę aby była bardziej elegancka i funkcjonalna. Mają w zamiarach zrobienie portalu, który by dotyczył wszystkich odsłon ich dzieł. Zamiary zamiarami, ale potrzeba rąk do roboty. Właśnie dlatego poszukują ludzi z umiejętnościami w (x)HTMLu, XMLu i w CSSie, a także jakiegoś grafika.
Gdy uporają się ze stroną biorą się dalej do pracy. Myślą o nowej odsłonie wersji Defence Alliance. Od wydania ostatniej łaty ich dodatku do Red Orchestry minęło trochę czasu. Przypomnijmy, patch 1.6 miał swoję premierę w listopadnie 2006 roku. To trochę dawno...
Od tego czasu zostały wydane 3 mody, które i tak podzieliły małą już scenę Red Orchestry. Jak będzie z DA2 nie wiadomo. Choć mimo wszystko wydaje się, że klimaty rodem z UT nie są mile widziane na światku Red Orchestry.
[*] 2011-05-02
Osama bin Laden : 0
vs
Navy SEALs : 1 RO:Ladder 2010-12-14
team enclave : 6
vs
{RL} Russian Legion : 2 RO:Ladder 2010-12-09
Full Metal Jacket : 0
vs
team enclave : 8 RO:Ladder 2010-12-05
team enclave : 8
vs
Legion->(x.x) : 0 RO:Ladder 2010-11-29
3rd Shock Army : 2
vs
team enclave : 6
Minutes...
Murphy's Laws of Combat: Never draw fire: it irritates everyone around you.