W siedzibie firmy Tripwire na pewno nie mogą narzekać na nudę. Ekipa dniami i nocami walczy z problemami bety aby w dniu premiery wydać jak dobracowany produkt. Co nowego?
Zmieniono mapcykl ujawniająć 4 ostatnie mapy dostępne w grze: Commissar's House, Station, Spartanovka, Pavlov's House.
Poprawiono osiągi oraz crashe gry.
System detekcji pocisków został naprawiony.
Punkbuster oraz opcje z nim związane dostępne już w grze
Oficjalna liga gry Red Orchestra wystartowała w nowej odsłonie. ROLadder.net zaprasza drużyny do zapisów oraz pierwszych bitew.
RO:Ladder jest najbardziej aktywną społecznością klanową gry Red Orchestra od roku 2004 i domem dla setek tysięcy graczy z całego świata. Dzisiaj, wraz z wydaniem nowej gry oraz możliwościami technologicznymi, naturalnym krokiem było stworzenie witryny nie tylko przyjemnej dla oka, ale nowoczesnej i funkcjonalnej.
RO:Ladder to nie tylko strona, a dedykowany team supportu oraz koderów, który we współpracy z Tripwire Interactive będzie dbał o rozwój gry i jej zabezpieczeń.
Liga hostuje również dwa serwery gry Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad
RO:Ladder EU: 32 Slots, Location Frankfurt DE 85.195.93.58:7787
RO:Ladder NA: 32 Slots, Location McLean, VA 209.40.103.111:7787
Ekipa RO:Ladder pozdrawia oraz zaprasza do wspólnej gry!
Wiadomo, że zmiany które mają zajść na tej stronie są nieuniknione i zbliżają się wielkimi krokami, chociaż parafrazując... "Wiem że nie wszystko dzieje się tak szybko jakbyśmy chcieli, ale jesteśmy na dobrej drodze".
Rozwijając tą myśl informujemy, że niestety na skutek braku wystarczających "środków i sił" nie uda nam się uruchomić STRONY na datę premiery RO2 (chodzi zarówno o wizualizacje jak i funkcjonalności typu nowe Mapowisko czy podglądy serwerów itp. Termin realny to koniec miesiąca, tak więc nie jest aż tak najgorzej).
Na dzień premiery gotowe będzie nowe Forum na silniku SMF 2.0 i w związku z uruchomieniem tej usługi musimy zgodzić się na pewien dyskomfort związany z synchronizacją danych, konfiguracją, testami itp. co oznacza, że od piątku (9.09.2011) do niedzieli (11.09.2011) nasze Forum będzie ustawione jedynie w tryb odczytu, bądź nawet czasowo wyłączone, a po tym terminie następuje oczekiwana premiera.
Co się nie zmienia? Oczywiście nasz ciągły support dla RO:Ost i dla tych z Was którzy wytrwali z nami ten ciężki okres gdy RO stała się "niemodna i przestarzała" w przeciwieństwie do tych którzy sobie poszli a teraz wracają jak synowie marnotrawni zapewne z roszczeniami "weteranów". Dla nas Wy nasi drodzy stali Forumowicze/Gracze jesteście ważniejsi - Wy pokazaliście nam wsparcie to i my dalej będziemy Was wspierać organizując bez żadnych zakłóceń nasze cotygodniowe FightNighty w Ro i jej mody dopóki będą zainteresowani.
Przy okazji mały miks ostatnich "fajtnajtowych" walk poniżej:
Osoby które zakupiły Pre-Order w wersji Standardowej, a chciałyby mieć dostęp do Bety, mają teraz możliwość (za drobną dopłatą) ulepszenia do wersji Digital Deluxe. Cała operacja jest prosta oraz szybka - wystarczy wybrać odpowiednią opcję ze sklepu steamstore.
Do gry zostaną również dołączone bonusy przewidziane dla właścicieli edycji Deluxe:
Aktualizacji wersji Beta DDE powinniśmy spodziewać się już dzisiaj. Jak podaje Tripwire główne zmiany to nowy mapcykl: Gumrak, Grain Elevator, Barracks, Red October Factory oraz bugfixy.
Barracks
Grain elevator
Red October Factory
Beta update changelog:
- Turned on Speedhack detection and added a system to allow server admins to decide what to do with a player when they are detected using a speedhack (kick, session ban, or permanent ban).
- Fixed PreStartDuration not working properly which caused the round to start prematurely after a map change.
- Fixed getting stuck with a zoomed FOV when using grenades
- Added ability to turn off anti-aliasing
- Fixed floating meshes when a player dies
- Fixed destructibles not updating their shadows when destroyed
- Fixed DOF inside tanks
- The ranked server system is now operational
- Player progression stats are now saving and loading
- Unranked servers are now showing up as unranked in the browser
- Realism modes are hooked up and functional
- Killing a tank now gives extra points based on the number of players in the tank
- New map list: Gumrak, Grain Elevator, Barracks, Red October Factory
- Team balance changes. Commanders and top scoring players no longer get team swapped on death. The role select menu will not appear immediately to make it more obvious that you have died. Also, fixed a bug where an axis soldier could spawn on the allied team or vice versa.
- Fixed some HUD icons sticking around on the screen
- Fixed Countdown ending with time still on the clock
- Fixed automatically firing your weapon sometimes when respawning
- Fixed some issues with scoring in Firefight and prevented running out of reinforcements in this game type
- F10 will now cancel a pending server connection properly when stuck on a loading screen
- Fixed the Welcome Screen editor in webadmin making the welcome screen text invisible in game
W momencie gdy Red Orchestra 2 osiągneła status DDE beta, na youtube możemy znaleźć coraz więcej filmów z gameplay'a. Poniżej przedstawiam jeden z nich.
Nabywcy gry Red Orchestra 2, a dokładniej wersji Digital Deluxe, już jutro będą mogli zagrać w Betę. Gra zostanie dla nich odblokowana o bliżej nieokreślonej godzinie 30 Sierpnia 2011. Będzie ona zawierać mapy:
FF-Apartments
TE-Apartments
CD-Apartments
TE-FallenFighters
CD-FallenFighters
TE-Gumrak
CD-Gumrak
Ponadto zostały udostępnione wymagania dla serwerów dedykowanych oraz pliki do ściągnięcia przez HLDS. Serwer 32 osobowy będzie wymagać jednego rdzenia procesora 2.6 GHZ Core I7 lub podobnego. 64 slotowy serwer będzie potrzebował maszyny zaopatrzonej w ntel Xeon E3-1270 3.4 GHZ lub podobny.
Klany oraz community za zgodą Tripwire będą mogły hostować rankingowe serwery bez potrzeby zakupu od profesionalnych dostawców.
Dla oczekujących pudełkowego wydania Red Orchestra 2 w Polsce mamy złe (?) wiadomości. Premiera nastąpi kilka dni po Europejskiej - 16 Września. Cenega Poland potwierdziła przesunięcie premiery na ten termin. Treść mail'a pochodzącego z gram.pl.
W najnowszym numerze Komputer Świat GRY EXTRA znajdziemy artykuł poświęcony nowej Red Orchestrze.
W numerze znaleźć się ma informacja na temat polskiej wersji językowej, o nadchodzącym dodatku do gry,
dwa plakaty oraz instrukcja i pełna wersja pierwszej RO.
Quote
Większość wojennych strzelanin dostępnych na rynku to przygotowane z hollywoodzkim rozmachem, emocjonujące produkcje nastawione na wartką akcję,
efekty specjalne i zapadające w pamięci sceny. Choć gra się w nie wspaniale, ze względu na umowność i brak taktycznego posmaku nie są w stanie w pełni
zadowolić miłośników militariów i realistycznego ujęcia wojennej tematyki. To właśnie z myślą o nich powstaje Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu,
kontynuacja cenionej sieciowej strzelaniny, która przenosi najsłynniejszą zmechanizowaną bitwę II wojny światowej na ekrany komputerów z niesłychaną
dbałością o szczegóły, realistyczne odwzorowanie uzbrojenia i pojazdów oraz koordynację działań biorących udział w starciu oddziałów.
W obszernym materiale przyglądamy się możliwościom oferowanym przez grę, sprawdzamy jakie zmiany wprowadzono względem pierwszej części i jak przebiega
rozgrywka - tak w trybie wieloosobowym, jak i kampanii dla pojedynczego gracza. Bacznie przyglądamy się też oprawie audiowizualnej i sprawdzamy,
czy twórcom udało się zachować odpowiednie proporcje między brutalnym realizmem, a satysfakcją płynącą z zabawy.
[*] 2011-05-02
Osama bin Laden : 0
vs
Navy SEALs : 1 RO:Ladder 2010-12-14
team enclave : 6
vs
{RL} Russian Legion : 2 RO:Ladder 2010-12-09
Full Metal Jacket : 0
vs
team enclave : 8 RO:Ladder 2010-12-05
team enclave : 8
vs
Legion->(x.x) : 0 RO:Ladder 2010-11-29
3rd Shock Army : 2
vs
team enclave : 6
Minutes...
Murphy's Laws of Combat: Odd objects attract fire - never lurk behind one.