|
Zapowiedzi zmian w nowej aktualizacji
|
|
|
|
|
Informacje o nowym patchu do gry krążą już od jakiegoś czasu, a dzisiaj TripWire, wydawca gry, zamieścił oficjalne oświadczenie na stronie
redorchestragame.com ilustrujące nam jakie czekają nas zmiany.
Przedstawiamy tu najważniejsze zmiany w Red Orchestra: Ostfront 41-45 Spring Update, czyli wiosennym patchu:
* 10 najlepszych map z forum zostało dodanych do poprawki, Tripwire współpracowało z każdym z jej twórców w celu zapewnienia optymalizacji gry pod względem wydajności grafiki, detali oraz zbalansowania rozgrywki.
* Wreszcie można będzie odpalić serwery z ilością graczy przekraczającą 32, bo aż do 64, (ale praktycznie jak na razie najwyżej 54 - po prostu nie ma jeszcze takich silnych procesorów).
* Nowy pojazd stworzony przez osoby ze społeczności gry: rosyjski BT-7 z piechotą na pace z tyłu, oraz do tego działo przeciwczołgowe.
* Słowo Orchestra w nazwie gry posiada swoje pełne brzmienie - gra jest wyposażona w pełną ścieżkę dźwiękową, skomponowana przez Matthew Burns'a.
* Dodano kilka funkcji na życzenie rozgrywek klanowych, drabinkowych i ligowych, aby podnieść poziom współzawodnictwa.
Pełna zmiana jest jednak na forum tutaj, a ja powoli będę ją wkrótce tłumaczył i zamieszczał w tym newsie.
Pytanie nasuwa się samo - ile będzie ważył update? 200MB??? Nie mam pojęcia.
Read more...
|
|
|
|
|
|
Poszerzona galeria
|
|
|
|
|
Aby tchnąć trochę życia, postanowiłem zrobić kilka zrzutów ekranów z mapek, jakie już się trochę przeleżały w mapowisku.
Kilka z nich leży tam już długo, część jest w miarę nowa. Co ciekawe, trafiłem na kilka map, w które grałem jakieś pół roku temu w wersjach beta, a które z czasem zyskały naprawdę ładny wygląd, potęgujący klimat panujący podczas gry.
Oczywiście oprócz lepszego wyglądu mapki dość często miały zmienione niektóre elementy, tak więc zupełnie się na nich inaczej gra - kto pamięta starą mapę Zavod i przypomni sobie nową wersję, ten pewnie był w mocnym skoku ;P. Może aż takich zmian się nie doczekał Stalingrad Elevator, ale faktem jest, że zamiana gruzowiska na budynek fabryki z niedostępnym wnętrzem ma pewnie wpływ na odbiór mapy.
Po niektórych mapach widać, że są innym wariantem juz instniejącej lokacji - np Last battle bazuje na podobnym układzie jak Soviasky, Valley of Death jest przeróbką Sturgisov Farm.
Mam nadzieję, że w niedługim czasie dodam parę szerszych opisów map. A na razie zapraszam do galerii z map:
Festung Kurland - szturm wojsk rosyjskich na niemieckie pozycje podczas zimy, ciekawy pomysł, mapa dość wyciągnięta ale z jasnymi celami ataku
Herbst Offensive - jesienne kolory drzew sprawiają, że mapa nie jest obrzydliwie szara, dość mała ale nie oznacza, że wszystko widać
Last Battle oraz Last Battle II - toczymy bój w zniszczonej osadzie.
Mga - ciekawy pomysł, ale niestety w paru miejscach FPS zdycha :(
Nabruska II - ganiamy się w zniszczonym rejonie fabrycznym
Rakovice Outpost - oprócz śniegu i paru budynków mapa prezentuje się zupełnie inaczej, szkoda tylko, że nie ma większej zadymy śnieżnej
Spartakovka OST - znowu miasto, ale jakoś do mnie nie przemawia bieganie po wąskich korytarzach w budynkach (ciekawe jak w grze wypada, bo samo oglądanie i cykanie fotek nie przesądza o mapie)
Stadtangriff Armour - podejrzewam, że mapa może być bardzo grywalna dla fanów mapek w stylu 'zniszczone tereny fabryk', jednak samych bebechów fabryk jako takich nie ma - ganiamy się raczej na zewnątrz.
Stalingrad Elevator - mapa wymarzona dla osób lubiących cykać z mosina na odległość, przy tym naprawdę ładnie dopracowana graficznie
Tsarevitch - powiedziałbym, że taka odpowiedź na Konigsplatz, ale ze znacznie wiekszą ilością czołgów, zmniejszoną odległością do punktów, oraz gęstą zabudową z możliwością strzelania z pięter.
Valley Of Death - przeróbka Stusigrov Farm, całkiem ładna i ciekawa - duże odległości, pewnie przypadnie fanom czołgów do gustu, bo dość sporo sprzeu leży.
Vilnius - wersja beta zapowiada się bardzo ciekawie, jeszcze nie widzłąme tego rodzaju mapy, nie wiem czemu ale przypomina mi WolfenStein'a 3D - czekac jedynie na dokończenie części zamkowej.
Winter Manor 1941 - prosta mapa, ładnie oświetlona, podejrzewam, że całkiem fajna w małej ilości osób.
Mam nadzieję, że jak wskoczycie na taką mapkę to powrót na już trochę przewałkowane standardowe mapy będzie przyjemny ;P
|
|
|
|
|
|
Maparea:
|
|
|
|
|
Last added | | Last downloaded | | Most popular |
| | | | |
|
|
|
|
|
|
|
Wyniki z meczy
|
|
|
|
|
[*] 2011-05-02
Osama bin Laden : 0
vs
Navy SEALs : 1
RO:Ladder 2010-12-14
team enclave : 6
vs
{RL} Russian Legion : 2
RO:Ladder 2010-12-09
Full Metal Jacket : 0
vs
team enclave : 8
RO:Ladder 2010-12-05
team enclave : 8
vs
Legion->(x.x) : 0
RO:Ladder 2010-11-29
3rd Shock Army : 2
vs
team enclave : 6
|
|
|
|
|
|
Purchase this game!!!
|
|
|
|
|
Cenega - 12,45 PLN
Steam - €9,99
|
|
|
|
|
|
Links :
|
|
|
|
|
Our Button:
Toplist RO:
Other sites:
Servergame sponsor:
|
|
|
|
|
|
|