Jak to było kiedyś...
Wiadomości :: Red Orchestra   2010-02-24 by Apos   (2)

W oczekiwaniu na nowe "RO", myślę że warto sobie przypomnieć jak to wszystko się zaczęło. I nie mam tu na myśli premiery Ostfronta, ale czasy gdy Tripwire Interactive nie było jeszcze studiem, a grupką modderów, fanów Drugiej Wojny Światowej.

Jeden z trailerów Red Orchestra 3.1







Trochę historii:
10 września 2003, wtedy to światło dzienne ujrzała modyfikacja do gry Unreal Tournament 2003 - Red Orchestra 1.0.
16 maja 2004, zostaje wydana wersja 2.0 na silniki Unreal Tournament 2004
30 październik 2004, opublikowano listę zmian oraz nowości wersji 3.0
skrócona lista:
Level Design

- stunning scale recreations of actual World War II Eastern Front settings
- historically accurate combat scenarios
- rich, detailed environmental effects including rain, fog, and snow
- rich level design Foley

Player Models

- over 54 stunning very high-detail player models uniform combination
- hundreds of original rich, realistic and subtle player animations
- player facial animation system
- high detail 'to the button & thread authentic uniforms
- detailed player equipment and insignia
- original unique Unit and character feature
- very high detail player models with authentic uniforms and equipment
- detailed facial animations
- subtle secondary animation and 3rd person weapon animation

Weapons & Munitions

- massive arsenal of weapons and munitions
- the richest & most detailed to the screw weapon models in FPS gaming
- the most detailed and realistic scale ironsights system in FPS realism
- scale player/weapon vection effects
- state of the art scale FPP scope optics system
- massive armory of over 20 weapons & 12 munitions
- end to end scale weapon design
- high resolution projectile code ballistics
- HD scale model based ironsights system (the best you'll find anywhere)
- bayonet attachment
- bashing & stabbing close quarter melee combat
- realistic machine gun deployment & support system
- weapon heating and barrel change system
- highly detailed scale weapon specific features
- scale weapon performance
- detailed scale weapon attachment features for bayonets
- butting & pistol whipping, and bayonet stabbing
- detailed reloading, and weapon handing control and animation
- machine gun barrel changing
- subtle, easy and intuitive weapon handing interface
- stunning weapon sample sounds

Combat Vehicles

- scale combat vehicle system with high resolution physics
- multiple action station combat vehicles
- rich vehicle Foley system
- scale animated tracks, guns, hatches, cupolas, turrets etc.
- multiple munition types, along with true ballistics
- precision location specific damage system
- precision vehicle operator hit system

Player Interface Design

- light-weight HUD design with subtle, intuitive analog interface elements
- scale intuitive weapon handling interface and control system
- elegant and intuitive player movement interface

Sound Design

- hundreds of original sounds sampled from real weapons and vehicles
- scale surface calculated environmental reverberaton
- rich Foley system
- all original voice acting in English, German, and Russian

Game Play

- rich voice bind system in English, German, and Russian
- original multi-player tactical mission objective based game design
- rich player specialty system

Technology

- precision player LSD (Location Specific Damage) system for players
- precision vehicle LSD system
- Rag doll physics for chillingly realistic death animations
- hundreds of original textures high resolution textures
- HRPC&񗡒 high resolution projectile code ballistics system


24 stycznia 2005, Red Orchestra zdobywa pierwszą nagrodę w konkursie na najlepszy mod Make Something Unreal. Studio Epic wręcza założycielom Tripwire czek na 1mln $ oraz licencję na stworzenie komercyjnej gry na ich silniku Enreal Engine 2.x.
Maj 2005, Tripwire już oficjalnie. Początek rekrutacji nowych członków załogi.
14 Marzec 2006, Red Orchestra: Ostfront wydana na platformie Steam, 3 miesiące później dostępna w Polsce.

Red Orchestra pomimo sędziwego już wieku trzyma się dobrze. Wiele rozwiązań zastosowanych w Ostfroncie nie zostało jeszcze przez żadne inne studio przegonione. Do dziś nie ma gry multiplayer FPS, w której możemy uczestniczyć jednocześnie w pojedynkach pancernych oraz piechotnych, a wszystko to na najwyższym poziomie realizmu i z wykorzystaniem zaawansowanej detekcji uszkodzeń pojazdów.
Warto też wspomnieć o modach, które nie zawsze docenione wniosły dużo do RO i pozwoliły cieszyć się grą znacznie dłużej - tutaj mam na myśli m.in. Darkest Hour, Carpathian Crosses, Mare Nostrum.

New in forums :
2011-09-09 19:28 Linia frontu :: Serwery Red Orchestra :: RO2 ranked server: tea... (3)
2011-09-08 20:19 Ogólnie o grze (RO:HoS) :: Między nami żołnierzami :: Recoil: RO:O vs RO2 vs... (11)
2011-09-08 17:52 Różności :: Historia - Front wsch... :: Wieczny konkurs II (2054)
2011-09-07 15:06 Ogólnie o grze (RO:HoS) :: Między nami żołnierzami :: Wrażenia z betatestów ... (71)
2011-09-07 12:55 Polish Cup :: Klany :: Nowy polski klan .:*Bi... (15)
2011-09-06 23:23 Linia frontu :: Serwery Red Orchestra :: Zapraszam na serwer RO... (5)
2011-09-05 13:38 Żołnierze :: Ogłoszenia rekrutacyj... :: 1stCav eSport Club - R... (0)
2011-09-05 13:19 Ogólnie o grze (RO:HoS) :: Potrzebna pomoc techn... :: Niewidoczne serwery (p... (1)
2011-09-05 07:19 Ogólnie o grze (RO:OF) :: Potrzebna pomoc techn... :: Niewidoczne serwery (3)
2011-09-04 11:16 Ogólnie o grze (RO:OF) :: Między nami żołnierzami :: Ogólne wrażenia z gry (464)
2011-09-03 20:47 Ogólnie o grze (RO:OF) :: Potrzebna pomoc techn... :: Brak zakładki Internet. (0)
2011-09-03 20:27 Ogólnie o grze (RO:HoS) :: Między nami żołnierzami :: Polskie klany w RO HoS (26)
2011-09-03 19:07 Różności :: Hyde Park :: Fabularyzacja meczu kl... (3)
2011-09-03 16:21 Ogólnie o grze (RO:HoS) :: Potrzebna pomoc techn... :: Sprzęt (17)
Recent addition comments:
2011-09-09: "RO2 Beta: Patch wydany!" :: se.bool
2011-09-09: "Polscy gracze - łączcie się!" :: ufo_has_landed_!
2011-09-08: "Ogłoszenia duszpasterskie" :: Haratacz
2011-09-05: "Upgrade do wersji DDE" :: ufo_has_landed_!
2011-09-04: "Pierwszy update do RO2 dostępny dzisiaj" :: marcinz
2011-09-03: "RO 2 Beta - kolejny gameplay" :: Heniu
2011-08-31: "Komputer Świat GRY EXTRA" :: duumek
2011-08-30: "Wiadomości z frontu: Premiera, zapowiedzi oraz achievementy" :: prezestomek
2011-08-30: "Start bety DDE już jutro!" :: Heniu
2011-08-29: "Relacja z bety RO2, opowiada Wawer" :: Logan
2011-08-29: "Wyślij facjate do Rising Storm" :: Major Konig
2011-08-27: "Lipcowy gameplay w jakości HD" :: Nikitycz
2011-08-27: "Kolejne materiały" :: Shock
2011-08-25: "Artyleria, czołgi i anti-tank" :: ufo_has_landed_!
2011-08-25: "Trailer RO2 - 100% gry" :: ufo_has_landed_!
Recent addition pages :
RO 2: Heroes of Stalingrad :: RO2 Beta: Patch wydany! (2011-09-09)
Mecze, Turnieje oraz Ligi :: Polscy gracze - łączcie się! (2011-09-08)
RedOrchestra.Pl :: Ogłoszenia duszpasterskie (2011-09-07)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Upgrade do wersji DDE (2011-09-03)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Pierwszy update do RO2 dostępny d... (2011-09-03)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: RO 2 Beta - kolejny gameplay (2011-09-02)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Start bety DDE już jutro! (2011-08-29)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Wiadomości z frontu: Premiera, za... (2011-08-29)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Komputer Świat GRY EXTRA (2011-08-29)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Wyślij facjate do Rising Storm (2011-08-28)
Recent addition polls :

Jaką wersję RO2 kupisz ?
Wersję normalną na Steam w przedsprzedaży
Wersję Digital Deluxe Edition na Steam w przedsprzedaży
Wersję normalną Cenegi
Edycję kolekcjonerską Cenegi

View results   View all polls

Maparea:
Last added Last downloaded Most popular
  
Gallery :
Of week:


Random:
Wyniki z meczy
[*] 
2011-05-02
 Osama bin Laden : 0
vs
 Navy SEALs : 1


RO:Ladder 
2010-12-14
 team enclave : 6
vs
 {RL} Russian Legion : 2


RO:Ladder 
2010-12-09
 Full Metal Jacket : 0
vs
 team enclave : 8


RO:Ladder 
2010-12-05
 team enclave : 8
vs
 Legion->(x.x) : 0


RO:Ladder 
2010-11-29
 3rd Shock Army : 2
vs
 team enclave : 6

Minutes...
Murphy's Laws of Combat:
If your ambush is properly set, the enemy will go the other way.
Polls :

Jaką wersję RO2 kupisz ?
Wersję normalną na Steam w przedsprzedaży
Wersję Digital Deluxe Edition na Steam w przedsprzedaży
Wersję normalną Cenegi
Edycję kolekcjonerską Cenegi

View results   View all polls

Online :
0 member(s), 45 guest(s) :
Purchase this game!!!

Cenega - 12,45 PLN

Steam - €9,99
Links :
Our Button:
Red.Orchestra.pl
Toplist RO:
Red Orchestra Topsites
Other sites:
Red Orchestra - oficial game website
RO [HU]
RO [BR]
RO [DE]
RO [NL]
RO [SK]
RO [ES]
RO [RU]

Mare Nonstrum
Darkest Hour
Carpathian Crosses

Day of Defeat .pl
Counter-Strike.pl


Servergame sponsor:
aster.pl