Recenzje map :: Kuzernki
Author: _KaszpiR_
Submitted by: _KaszpiR_   Date: 2007-01-24 22:12
Comments: (2)   Ratings:
 
1.   Posted by RHK111   2007-01-24 23:21  

Grajac pierwszy raz na tej mapie odebralem bardzo dobre "wibracje", ktore trwaja do dzisiaj. Zawsze gram na takich mapach przy pelnym serwie (ciezko wbic sie na takie mapy ze wzgledu na niewielka liczbe serwerow ktore maja Kuzerniki na liscie). Mapa "kombinowana" bardzo dobra ze wzgledu na to, ze niemcy posiadaja tylko 1 Stug´a, ktory jak wiadomo nie ma MG. Praca Stuga i transporterow Sd.Kfz.251 polega na oczyszceniu pierwszych zabudowan w wiosce gdzie kryja sie rosyjskie AT. Jezeli chodzi o PTRD to w dobrych rekach jest on w stanie zablokowac dostep do reszty wioski na dosc dlugi okres czasu. Po oczysczeniu pierwszej linii piechota powinna chronic Stuga z bliskiej odleglosci i oczyscic budynki centralne na drodze do wiezy, Stug wtedy moze na odleglosc wyczyscic wieze z wojsk rosyjskich (HE przez okno na wprost i w drzwi). Na tej mapie potrzebna jest oslona piechoty tak aby mogla dotrzec do pierwszych zabudowan, pozniej rola zmienia sie i piechota powinna chronic pojazdy pancerne. Polecam mapa w ladnym, snieznym klimacie.

2.   Posted by Piechor.   2007-01-25 07:45  

Dodał bym jeszcze to iz nie oceniona rola snajpera jest na tej mapie, gdyz on moze wyluskiwac obsluge AT.



Kuzernki - galeria

Nie za duża mapa, której celem jest zdobycie przez Niemców wieży w miasteczku z fabryką. Walka toczy się najpierw na terenach przed miasteczkiem, apotem koncentruje się w środku przy wieży. Do samej fabryki nie ma wstępu.

Siły na mapie są nierówne - Niemcy mają do dyspozycji 2 transportery, czołg i snajpera, a strona rosyjska za bardzo nie ma czym się rozbijać oprócz PTRD i 2 MG, jednak nie oznacza to, że nie mają szans.

O ile zdobycie pierwszego punktu przez siły niemieckie raczej nie przysparza trudności, o tyle już jest problem z wieżą. Kilkanaście dogodnych miejsc dla MG, kupa krzaków, zasieki i zapory czołgowe skutecznie ułatwiają Rosjanom obronę tego terenu. Jednakże dobrze położone dymy potrafią czynić cuda :)
Wojska niemieckie powinny uważać aby nie stracić snajpki - wtedy strona rosyjska potrafi kosić niemiłosiernie, gdyż większość czasu wojska niemieckie są na otwartym, nieosłoniętym terenie.


Nie wiem jak przy większej ilości osób, ale podczas gry 4on4 raczej nie było zbytniego rozłażenia się po mapie i np nie wiemy co jest w prawym bunkrze patrząc od spawna niemieckiego - po prostu przy tak małej ilości osób miejsce było zbyt oddalone aby było warte ataku czy obrony.

Bardzo ładnie wykonana, klimatyczne ruiny i umiejscowione przeszkody / osłony sprawią, że podczas gry można czerpać bardzo wiele satysfakcji, oczywiście raczej jak się wygrywa :D.

Szkoda tylko, że z wieży nie widać więcej terenu, mogłaby być bardziej morderczym punktem na mapie.