Recenzje map :: Berezina
Author: _KaszpiR_
Submitted by: _KaszpiR_   Date: 2007-01-20 14:47
Comments: (3)   Ratings:
 
1.   Posted by RHK111   2007-01-23 18:00  

Mapa po prostu niesamowita dla zwolennikow wojny "kombinowanej" (piechota+pojazdy). Gram na niej od mometu gdy pojawila sie na serverach i nigdy mi sie nie nudzila zarowno ze strony niemcow jak rosjan. Zarowno w obronie jak i ataku oba zespoly potrzebuja duzej wspolpracy i znajomosci mapy. Prawdopodobnie po drugim konkursie Tripwire (ogloszenie wynikow 31 stycznia) na mapie tej pojawia sie "czynne" dziala AT po stronie rosjan (mozna je juz ogladac na filmie). Mapa ta przejdzie napewno do legendy map RO jako ze jej tworca jest jednym z lepszych "Maperow" COD bodajze. Na mapie sa wyrazne 3 glowne linie frontu, ktore trzeba calkowicie zajac aby spawn przeniosl sie blizej lini frontu.

2.   Posted by Piechor.   2007-01-24 09:33  

Ppieram mapa niesamowita, wylacznie dla teamow ktore dobrze ze soba wspolpracuja i sa ograne. Maiale w nia przyjemnosc grac paro krotnie jednak na serverach zagranicznycj i wiadomo jak wychodzi czasem gra teamow rozno jezycznych. Niemniej najlepsza mapa mieszana w jaka mozna pograc. Polecam

3.   Posted by matchaus   2007-02-02 07:08  

Mapa istotnie jest świetnie zrobiona, do tego przemyślana i nad wyraz nowatorska!
Powinna być drogowskazem i wskazówką dla każdego "mapera" - zasłużona 10-ka!


Berezina - galeria

Berezina.
Wstęp :)
Przełączyłem na tę mapę poprzez webadmina na serwerze, i trochę się zaniepokoiłem, że serwer tak długo nie odpowiada -myślę, zis albo crash.... cholera. Już miałem pisać do Gorala albo Ogora aby sprawdzili serwer, gdy nagle widze, że serwer widać na HLSW. Uff.

Przyszedł czas się podłączyć do mapy, po zassaniu długo czekałem aż się załaduje (zrobiłem sobie herbatę :P).
No wreszcie się załadowało, widzę menu wyboru klasy, pomyślałem: zobaczmy podgląd mapy.

Hmm, wygląda na dużą, no to polatajmy sobie na obserwatorze.
Patrze, noo już tu i tam widać koniec mapy, no ok, polećmy na tamten kawałek mapy i zróbmy zrzut ekranu.....

Zanim doleciałem minęła chwila i nagle widzę, że odsłania się drugi fragment mapy. WTF? Patrzę na mapę, i widzę że przeleciałem jakieś pół cm na mapie. W tym momencie Góral już wlazł na serwer, a ja w tym momencie napisałem do niego:

- WOOOOW, ta mapa jest zajebiście duża....

O mapie:
Mapa olbrzymia, miesza ze sobą czołgi i piechotę - jedno bez drugiego po prostu nie ma szans na mapie.
Wędrujące linie frontu - jak Niemcy zdobędą punkty to nie można ich odbić, a kto się znajduje za frontem okazuje się przebywać na polu minowym - dzięki temu gra się robi dość gorąca jak walczymy o kontrolę. Podstawowa zasada - nie zostawać w tyle z postępującymi wojskami wroga!

Nie najsilniejsze czołgi oraz zmodyfikowanie pracy mniejszych pojazdów po stronie rosyjskiej powoduje, że mapa jest bardzo wyważona. Wielkie przestrzenie są rajem dla snajpera, który może zdejmować kluczowe jednostki na mapie z duuużej odległości. Jedyna rada nie wspinać się na drzewka z czołgu bo upadek kończy się śmiercią :D

Masa krzaczków, pagórków, drzewek zwiększa realizm ostrzału czołgów, a różnego rodzaju rowy i okopy uświadamiają, jak łatwo czołg może zaklinować się na przeszkodzie kiedy kierowca nie ma wyobraźni ;P (tak, mam na myśli ten obrazek z galerii jak wjechałem czołgiem na kładkę nad okopem, wyjście z czołgu kończy się złamaniem nóg.

Mimo, że mapa jest olbrzymia to zachęcam do obejrzenia jej - z dużą ilością graczy można się przekonać jak może RO wyglądać jako gra wojenna.
Dodatkowo, 60 minut na rundę na początku może przerażać, ale przestrzeń na mapie powoduje, że ten czas jest w pełni uzasadniony.