Galeria
Pierwsza nieautoryzowana przez twórców próba tworzenia map customowych do moda Mare Nostrum.
Opis za autorem:
Jednostka niemiecka której zapasy kurczą się w zastraszającym tempie usiłuje je zdobyć na wrogu (Australijczykach), atakując miasto na jego tyłach.
Do zdobycia 4 punkty kontrolne:
- system transzei
- plac targowy
- magazyn
- zbiornik wodny (Water Tower)
przy ostatnim punkcie atakujący mają do dyspozycji 2 ataki artyleryjskie (którymi autor chciał zasymulować ostrzał z moździerzy)
Zestawienie sił:
Obrońcy/Aussies
1x Squad leader
2x Bren Machine Guns
5x Assault
unlimited rifleman
Atakujący/Germans
1x Squad leader with smoke
2x MG34's
6x Assault
unlimited rifleman
Jak sam autor napisał, stworzył tę mapę dla "zatkania dziury" czyli dodania czegoś nowego do bardzo skromnej puli map i uważa że dosyć szybko się znudzi, niemniej jednak w planach ma dodanie armatki PAK i snajpera a także zmianę czasu i miejsca respawnów dla Niemców.
Zmiany w stosunku do bety nr 1:
- naprawiono kilka tekstur (ale nie wszystkie)
- dodano worki do transzei - obrońcy mogą teraz oprzeć KM'y
- poprawiono oświetlenie
- wyeliminowano kilka exploitów
- dodano meble do wnętrz
- dodano "pola minowe" przy niektórych obszarach aby wyeliminować "kamperstwo"
- dodano dodatkowe pozycje obronne w Oazie
- czas rozgrywki 25 min.