Konkurs prowadzony przez tworcow gry...
Author: asn
Submitted by:
asn Date: 2006-10-20 17:54
Comments:
(6) Ratings:
1.
Posted by _KaszpiR_ 2006-10-21 00:26
troche sie wsciekniesz z powodu w jaki zredagowalem tekst
2.
Posted by asn 2006-10-21 08:58
nie i dzieki za obrazek
3.
Posted by viatrova 2006-10-21 12:44
ten tutorial chyba nie dziala jak ktos ma inny to niech zapoda
4.
Posted by asn 2006-10-21 15:30
faktycznie linki nie dzialaja... postaram sie znalezc cos lepszego
5.
Posted by viatrova 2006-10-22 13:57
- i tak se nie porobie na razie bo sdk mi siadl - mam biala plame zamiast okienek i nawet reinstalacja nie pomaga.
A tak wogole to respect dla ludzi ktorzy potrafia zrobic w tym cos wiecej niz kilka polaczonych pomieszczen ;) Na necie poradnikow krok po kroku b.malo lub napisane dla ludzi ktorzy mieli juz z podobnymi programami do czynienia stad w moim wypadku mapperem raczej nie zostane.
6.
Posted by asn 2006-10-29 15:34
program jest "dosc" ciezki w obsludze :P ale mozna tam cos zrobic mam nadzieje ze ktos z polski zrobi jakas dobra mapke
Na oficjalnej stronie
Red Orchestry ukazał się news informujący o rozpoczęciu się Konkursu na najlepszą mapę custom o nazwie:
&Bold Games Custom Map Making Competition"
i jest organizowane przez Tripwire Interactive.
Konkurs składa się z dwóch faz:
&Blitzkrieg& - pierwsza faza - obejmuje mapy, które zostały już stworzone i te, które są na ukończeniu, kończy się 27 Października o 12.00 i dotyczy wszystkich rodzajów map (infantry, combined arms, tanks). Nagrodą są wysokiej klasy karty graficzne i nie tylko.
"
Deep Battle" - druga faza konkursu - będzie trwać do 15 Grudnia, więc będziecie mieli czas na stworzenie nowej mapy lub dopracowanie już zaczętej. Nagroda to wysokiej klasy komputer, więc chyba warto wziąć udział :). Ten konkurs, tak jak "Blitzkrieg", dotyczy wszystkich rodzajów map.
Jak stworzyć swoja mapę?
Wystarczy ścignąć Red Orchestra SDK ze Steama i poświęcić trochę wolnego czasu.
Zestaw tutoriali po angielsku dla UT - w RO są tylko inne nazwy obiektów takich jak mapy, tekstury, obiekty, dźwięki (
przyp _KaszpiR_)
Zasady konkursu tutaj.
Więcej informacji o nagrodach znajdziecie tutaj.