Author: IgraSov
Submitted by:
IgraSov Date: 2011-03-03 20:14
Comments:
(15) Ratings:
1.
Posted by ShariK PL 2011-03-03 20:47
ładne te czołgi
2.
Posted by Haratacz 2011-03-03 20:48
fajna pierwsza skrzynka, szkoda że walki pancerne w DH są lekko mówiąc gówno warte...
3.
Posted by Nikitycz 2011-03-03 20:48
Są dobre-tylko dobrych map nie ma
4.
Posted by Haratacz 2011-03-03 20:49
ale nie lepiej byłoby takie pojazdy wrzucić na front wschodni? np jagdpanther, albo kongtiger
5.
Posted by Sapiens 2011-03-03 23:54
Sharik żaden z tych pojazdów nie jest czołgiem
"kongtiger" - Mega LOL
6.
Posted by Haratacz 2011-03-04 09:29
oj kurde, literówka.... "o" jest blisko "i" na klawiaturze QUWERTY, więc się nie czepiaj...
7.
Posted by Nikitycz 2011-03-04 13:24
I jeszcze Shermany & Stuarty byłyby geniuś na Ostfroncie
8.
Posted by Sapiens 2011-03-04 17:01
Tylko że ten czołg jak już musi być ta nazwa, to jest Konigstiger.
9.
Posted by ShariK PL 2011-03-04 17:18
Sapiens nie czep się
10.
Posted by wisnia 2011-03-04 22:10
w dh w czołgi nie da się grac .. wózki ładne ale niegrywalne. Np kątowanie czołgów nic nie daje a nawet pogarsza sprawę, tymczasem każdy frontowiec powie ci ze czołgi starano się zawsze katować - trudniejsza penetracja.
Ja przestałem w ten szajs grać kiedy z 1500 m sherman z krotką parówką rozwalił jednym strzałem mojego skątowanego tygrysa I a potem na dobitkę usłyszałem strzał z konigstigera przypominający pierdnięcie komara
Piechota jest dużo lepsza
11.
Posted by BartBear_[PL] 2011-03-08 16:50
Przepraszam, ale jaki tu jest hamulec wylotowy? ;]
12.
Posted by Sapiens 2011-03-08 21:08
Gołym okiem widać że Jagdpanzer go niema. A Hellcat..., dla zabawy polecam ci BartBear_[PL] byś osobiście policzył otwory
13.
Posted by Haratacz 2011-03-08 21:43
akcyjno-reakcyjny?
14.
Posted by BartBear_[PL] 2011-03-09 15:42
Ja tam nie z tych co każdemu otwory liczą ;]
W takim razie jaki jest tu oporopowrotnik, bo słyszałem że w późniejszych wersjach był wymieniany na inny model, tragedią by było gdyby autorom umknął ten fakt, strzelanie z takiej oszukanej maszynki to już wtedy nie to! ;>
15.
Posted by .:*BiA*:.Solty 2011-03-09 23:43
Modele i teksturowanie bardzo ładne. Ja uważam, że walki pancerne są bardzo dobrze zrobione, tak zwane" kątowanie" owszem było stosowane, ale dawało to wymierny skutek tylko na standardowych zasięgach na jakich walczyły czołgi 500-1500m. Jeśli Sherman M4A1(chyba tylko ten model w grze ma M3 75mm L/3 podjechał na odległość mniejszą niż 100m a zapewne tak się stało to wystarczyło, że strzelił ci Wiśnio w wierzę i bez problemowo ją spenetrował. Gdyż działo to miało 104mm przebijalności pod kątem 90 stopni. Jeśli jesteś przekonany, że przebił cię z większej odległości to najwyraźniej musiał to być M4A1(W)76 który miał działo 76mm mogące przebić Tygrysa na 500m. Strzelając w wierzę nie ma znaczenia wykontowanie co niestety jest niedopracowane w RO a tu jak najbardziej poprawnie zmodyfikowane.
Już nie mogę się doczekać tego M18 i strzelać w boczne pancerze nic niespodziewających się Panter.