Author:
Submitted by:
Apos Date: 2011-03-15 00:21
Comments:
(13) Ratings:
1.
Posted by Shock 2011-03-15 01:06
Dopiero teraz spostrzegłem, że po zlikwidowaniu wroga jest podana też odległość z jakiej to uczyniliśmy.
2.
Posted by Sapiens 2011-03-15 01:23
Italiano zapowiedzio! Bella! :P
3.
Posted by Sapiens 2011-03-15 01:26
Shocku, to się bardzo przyda przy nabijaniu "odległościowych" acziwów!
4.
Posted by Haratacz 2011-03-15 08:48
czyli że.......poznamy niemiaszka po tym jak trzyma giwerę podczas biegu a to równa się mniej tk z dużych odległości
5.
Posted by ShariK PL 2011-03-15 16:44
A pamiętam że kilka miesięcy temu nie było żadnej mowy o singlu.
6.
Posted by Haratacz 2011-03-15 17:35
No i dobre, tylko żeby gra zbytnio nie poszła w komercje, coda już mamy... Na wielki plus dochodzi jej poziom trudności, nie ma apteczek, jeden celny strzał i "purple heart" a tego codowcy i mohowcy i inni ceesowcy nie lubią ; )
7.
Posted by Shock 2011-03-16 10:14
Też się trochę obawiam, szczególnie jeżeli chodzi a achiwy. Ale z drugiej strony mamy wbudowane coś na kształt AAO Tracker'a i myślę, że przez to ludzie będą bardziej uważać na to co robią w grze. Druga sprawa to zdobywanie doświadczenia - nie wiem jak to będzie rozwiązane ale jeżeli tylko w ten sposób, jak to było powiedziane, iż przybędą blizny itp.; to ok.
W sumie o multi się nie martwię, bo nie poprawia się tego co się sprawdzało przez kilka lat. Zmiany kosmetyczno-techniczne - jestem za.
Trochę zaczyna mnie denerwować grafika przejmowania itp.; (wskaźniki) i wyskakujące na 2/3 ekranu napisy. Trochę martwi mnie też wirtualne przywoływanie obiektów do zdobycia, Mam nadzieję, że tak jak w RO w RO2 takie rzeczy będzie można powyłączać, bo osobiście w RO mam wyłączone wszystkie możliwe wspomagacze.
Co do singla to w sumie nalezą się Tripware brawa, bo kampania SP trwająca 6-8 godzin to w obecnych czasach luksus jeżeli chodzi o gry FPS. A przecież RO to symulacja zmagań wojennych w multi i niech tak zostanie, a kampania SP niech będzie miłym dodatkiem.
Mam tylko nadzieję, że firma nie pójdzie w masówkę ale w jakość. Bo wole pieprzenie Sapiensa, że nie ma achiwów niż tony nastolatków, które przesiądą się na RO2 z COD'a itp.
8.
Posted by Haratacz 2011-03-16 11:12
Sapiensa jakoś przeżyjemy
9.
Posted by Apos 2011-03-16 14:48
@Shock24 wersja demonstracyjna na targach była ustawiona na tryb "relaxed realism" ze wszystkimi możliwymi pomocami. Będzie też tryb "classic" bez HUD'a. Swoją drogą wszystkie elementy interface'u nie są finalnymi i zostaną zmienione przed wersją finalną.
10.
Posted by BartBear_[PL] 2011-03-16 16:24
@Shock - też wolę, jak pewnie i zacna reszta Mumblowiczów. A tak na kanał dostać kilku nowych "majorów" i "generałów" po 11 lat to można się szybciej zestarzeć niż ustawa przewiduje ;p
11.
Posted by Shock 2011-03-16 19:09
Wiem Bart, takich oficerów też miałem w realu i szybko wyłysiałem ;]
12.
Posted by SnikerS 2011-03-24 02:16
Niestety żałośnie to wygląda, tak jak można była się spodziewać komercja oczywiście górą. Miliony niepotrzebnych efektów, dupereli, wirutalnych HUDów, wirutalnych wskaźnikczków, no i oczywiście obowiązkowy futurystyczny kompasik, pokazujący nam niestworzone rzeczy. Ech... Pozostaje mieć nadzieję, że gra po włączeniu tego trybu " 'classic' bez HUD'a" będzie mimo wszystko w miarę grywalna, no i że przede wszystkim zachowa swój klimat i realizm poprzedniczki.
13.
Posted by Nikitycz 2011-03-24 11:25
No jak dla mnie jest po prostu zbyt pięknie, więc tego samego klimatu czuć nie będziemy, przynajmniej ja...
Heroes Of Stalingrad przypadł do gustu zachodniemu gigantowi
PCGamer i opublikował kolejny news na temat tej gry. W artykule dowiemy się m.in. o czymś co wszyscy dobrze znamy, przegrzewającej się lufie od MG oraz o zupełnie nowej animacji żołnierzy - zgodnie z historią niemcy będą biegać (sprint) trzymając broń jedną ręką, a ich odwieczni wrogowie dwoma.
TWI odsłania również karty dotyczące kampani single player. Kampania dla każdej strony ma trwać około 6-8 godzin, co daje nam aż do 16 godzin dla trybu SP! Warte podziwu, szczególnie że w dzisiejszych grach FPS przygoda dla jednego gracza kończy się już po 4-6 godzinach.
Artykuł jest dostępny pod
tym linkiem
Nowy materiał video opublikował włoski serwis multiplayer.it