Wiadomości :: RO 2: Heroes of Stalingrad :: RO2 ponownie w PCGamerze oraz nowe video
Author:
Submitted by: Apos   Date: 2011-03-15 00:21
Comments: (13)   Ratings:
 
1.   Posted by Shock   2011-03-15 01:06  

Dopiero teraz spostrzegłem, że po zlikwidowaniu wroga jest podana też odległość z jakiej to uczyniliśmy.

2.   Posted by Sapiens   2011-03-15 01:23  

Italiano zapowiedzio! Bella! :P

3.   Posted by Sapiens   2011-03-15 01:26  

Shocku, to się bardzo przyda przy nabijaniu "odległościowych" acziwów!

4.   Posted by Haratacz   2011-03-15 08:48  

czyli że.......poznamy niemiaszka po tym jak trzyma giwerę podczas biegu a to równa się mniej tk z dużych odległości

5.   Posted by ShariK PL   2011-03-15 16:44  

A pamiętam że kilka miesięcy temu nie było żadnej mowy o singlu.

6.   Posted by Haratacz   2011-03-15 17:35  

No i dobre, tylko żeby gra zbytnio nie poszła w komercje, coda już mamy... Na wielki plus dochodzi jej poziom trudności, nie ma apteczek, jeden celny strzał i "purple heart" a tego codowcy i mohowcy i inni ceesowcy nie lubią ; )

7.   Posted by Shock   2011-03-16 10:14  

Też się trochę obawiam, szczególnie jeżeli chodzi a achiwy. Ale z drugiej strony mamy wbudowane coś na kształt AAO Tracker'a i myślę, że przez to ludzie będą bardziej uważać na to co robią w grze. Druga sprawa to zdobywanie doświadczenia - nie wiem jak to będzie rozwiązane ale jeżeli tylko w ten sposób, jak to było powiedziane, iż przybędą blizny itp.; to ok.

W sumie o multi się nie martwię, bo nie poprawia się tego co się sprawdzało przez kilka lat. Zmiany kosmetyczno-techniczne - jestem za.

Trochę zaczyna mnie denerwować grafika przejmowania itp.; (wskaźniki) i wyskakujące na 2/3 ekranu napisy. Trochę martwi mnie też wirtualne przywoływanie obiektów do zdobycia, Mam nadzieję, że tak jak w RO w RO2 takie rzeczy będzie można powyłączać, bo osobiście w RO mam wyłączone wszystkie możliwe wspomagacze.

Co do singla to w sumie nalezą się Tripware brawa, bo kampania SP trwająca 6-8 godzin to w obecnych czasach luksus jeżeli chodzi o gry FPS. A przecież RO to symulacja zmagań wojennych w multi i niech tak zostanie, a kampania SP niech będzie miłym dodatkiem.

Mam tylko nadzieję, że firma nie pójdzie w masówkę ale w jakość. Bo wole pieprzenie Sapiensa, że nie ma achiwów niż tony nastolatków, które przesiądą się na RO2 z COD'a itp.

8.   Posted by Haratacz   2011-03-16 11:12  

Sapiensa jakoś przeżyjemy

9.   Posted by Apos   2011-03-16 14:48  

@Shock24 wersja demonstracyjna na targach była ustawiona na tryb "relaxed realism" ze wszystkimi możliwymi pomocami. Będzie też tryb "classic" bez HUD'a. Swoją drogą wszystkie elementy interface'u nie są finalnymi i zostaną zmienione przed wersją finalną.

10.   Posted by BartBear_[PL]   2011-03-16 16:24  

@Shock - też wolę, jak pewnie i zacna reszta Mumblowiczów. A tak na kanał dostać kilku nowych "majorów" i "generałów" po 11 lat to można się szybciej zestarzeć niż ustawa przewiduje ;p

11.   Posted by Shock   2011-03-16 19:09  

Wiem Bart, takich oficerów też miałem w realu i szybko wyłysiałem ;]

12.   Posted by SnikerS   2011-03-24 02:16  

Niestety żałośnie to wygląda, tak jak można była się spodziewać komercja oczywiście górą. Miliony niepotrzebnych efektów, dupereli, wirutalnych HUDów, wirutalnych wskaźnikczków, no i oczywiście obowiązkowy futurystyczny kompasik, pokazujący nam niestworzone rzeczy. Ech... Pozostaje mieć nadzieję, że gra po włączeniu tego trybu " 'classic' bez HUD'a" będzie mimo wszystko w miarę grywalna, no i że przede wszystkim zachowa swój klimat i realizm poprzedniczki.

13.   Posted by Nikitycz   2011-03-24 11:25  

No jak dla mnie jest po prostu zbyt pięknie, więc tego samego klimatu czuć nie będziemy, przynajmniej ja...

Heroes Of Stalingrad przypadł do gustu zachodniemu gigantowi PCGamer i opublikował kolejny news na temat tej gry. W artykule dowiemy się m.in. o czymś co wszyscy dobrze znamy, przegrzewającej się lufie od MG oraz o zupełnie nowej animacji żołnierzy - zgodnie z historią niemcy będą biegać (sprint) trzymając broń jedną ręką, a ich odwieczni wrogowie dwoma.
TWI odsłania również karty dotyczące kampani single player. Kampania dla każdej strony ma trwać około 6-8 godzin, co daje nam aż do 16 godzin dla trybu SP! Warte podziwu, szczególnie że w dzisiejszych grach FPS przygoda dla jednego gracza kończy się już po 4-6 godzinach.

Artykuł jest dostępny pod tym linkiem

Nowy materiał video opublikował włoski serwis multiplayer.it