Author:
Submitted by:
Apos Date: 2011-05-03 19:12
Comments:
(9) Ratings:
1.
Posted by Shock 2011-05-03 20:42
W końcu.
2.
Posted by Haratacz 2011-05-04 08:39
Ciekawi mnie jeszcze taka jedna rzecz dotycząca strzelania z armat(i nie tylko). Czy przy ewentualnym trafieniu najpierw usłyszymy uderzenie w pancerz a dopiero potem huk wystrzału. Przecież prędkość lotu pocisku nierzadko była dwukrotnie większa niż prędkość dźwięku
3.
Posted by Shock 2011-05-04 10:39
Siedząc przy dziale tego nie usłyszysz, bo wystrzał zagłuszy.
4.
Posted by IgraSov 2011-05-04 11:58
Wrzuciłbym wam kilka screenów z gry, lecz niestety w tej fazie beta-testów skrinów nie wolno nam robić...
5.
Posted by dawid1 2011-05-04 12:38
chociaż jednego weś pokaż
6.
Posted by Apos 2011-05-04 19:38
@Haratacz mówisz o voice over distance. Z tego co wiem coś takiego "ma być" w RO2. Zgodnie z teorią powinno być: huk wystrzału własnego działa, pocisk przebywa dystans do celu (~500-900m/s - zależnie od działa/pocisku), następuje trafienie, dźwięk wraca do strzelca z opóźnieniem (~340m/s). Tak to działa np. w ArmA 2 i po samym dźwięku można ocenić czy się traciło w cel i w jakiej był odległości.
8.
Posted by ShariK PL 2011-05-05 13:36
Igrasov daj kamienia (screena).
9.
Posted by IgraSov 2011-05-05 22:28
Nie mogę
Na
Twitterze pojawiły się następująca wpisy:
50 people need to check their emails for NDA's. And those 50 already should know who they are. oraz
For F&F beta, you have to have been with us for the long haul :) These are long time external testers. Potwierdza to informacje o rozpoczęciu
pierwszej fazy beta testów (Friends and Family) Heroes w której bierze udział tylko grupa
zaufanych testerów firmy Tripwire z wieloletnim doświadczeniem.
Dla gracza informacja ta oznacza, że RO2 wkroczyła w kolejne stadium, a większość pracy została już zakończona. Gra zmierza coraz większymi krokami do
premiery, a ta w/g informacji oficjalnego wydawcy
1C Company wypada w
Sierpniu 2011. Aczkolwiek należy pamiętać, że poprzednia informacja od 1C okazała się niepoprawna i wiele się jeszcze może zmienić. W międzyczasie uświadczymy jeszcze "dwóch faz" bety: dla graczy klanowych oraz osób związanych z rozwojem produktów Tripwire (RO, Killing Floor, The Ball, Dwarfs!) i na samym końcu klucz dostanie 250-300 tysięcy szczęśliwców. Zapowiada się naprawdę gorące lato!
Wiadomość pochodzi od PR firmy Tripwire.