Author:
Submitted by:
Apos Date: 2011-06-30 20:18
Comments:
(57) Ratings:
1.
Posted by Apos 2011-06-30 20:39
Zaraz się zacznie o podwójny magazynek do MP-40 oraz to :P
2.
Posted by Hornet 2011-06-30 20:42
Mosin wygląda świetnie!
3.
Posted by Ein-Volk 2011-06-30 20:57
Podoba mi się flaga wewnątrz, która widocznie załopotała na wietrze.
4.
Posted by golden_eye PL 2011-07-01 00:12
@Apos
Bagnet na Stg44?! Toż to skandal! :P
Jeszcze może do snajperki dadzą?
5.
Posted by csMKJP 2011-07-01 12:36
Posiadacze karabinków STG 44, mieli standardowe bagnety S 84/98/34 fotka
6.
Posted by Radzisław 2011-07-01 13:39
golden_eye PL Stg44 w tamtym okresie nie było,to co przedstawia fota to inny prototypowy karabin.Twoja prowokacja i zbijanie się z ludzi.Których zainteresowania bazują na sprzęcie II wojennym są nie na miejscu.To samo Apos.Nie wiem po co to robicie.Zachowujecie się jak "lewary".
Każdy ma prawo ocenić to co zostało podane.Wy z góry chcecie,już pewne rzeczy wyprzedzić.Po co??Jara was to???Tylko aby przypadkiem,ktoś nie skrytykował.A ja wam powiem że fala krytyki poleci dopiero po wydaniu Ro2.Jeśli coś naobiecują a tego nie będzie.Teraz można się przyczepić do małych szczegółów.Które mi nie przeszkadzają.Przełknąłem już nutkę fantazji z prototypem.Bo reszta wygląda świetnie.Jednak proszę was o jedno.Tak jak wielu innych graczy bez wiedzy na temat sprzetu itd.Dla których w grze,mogą nawet latać po niebie różowe słonie.Dajcie sobie spokój ze zbijaniem się z zajawkowiczów.Bo wychodzicie w tym temacie jak prostaki i chamy.Jeśli ktoś poczuł się obrażony to zapewne ten który taki jest.Pozdrawiam prawdziwych fanów Ro I bez ciśnień.
7.
Posted by kazmirzk 2011-07-01 14:29
@ csMKJP tak, aczkolwiek zarowno na screenie z gry, jak i na fotografii, ktora podales nie znajduje sie STG 44 a MKb 42 (H) (i w tym miejscu nawet pomimo prosb Radzia pozrzedze sobie znowu, ze ten prototyp nie powinien pojawic sie w HoS)
8.
Posted by Haratacz 2011-07-01 15:04
ładny teciak
9.
Posted by Apos 2011-07-01 15:27
@Kazmirzk opcje serwerowe -> ustawienia -> odznaczasz Mkb 42 (H). Problem z głowy.
10.
Posted by Odi^PrOfAnUm 2011-07-01 22:39
Lol 3 screeny z bronia której w ogóle tam nie było ? Zaczynam się bać o tą grę STG wprowadzono w 44r na stan Wehrmachtu a wcześniej to była ciekawostka.
11.
Posted by Sapiens 2011-07-02 00:08
Czekamy na FG 42 i Gewehr 43 :/
12.
Posted by ShariK PL 2011-07-02 09:09
Ale narzekacie z powodu mkb42
13.
Posted by Haratacz 2011-07-02 11:05
Sharik bo to gra chwaląca się realizmem a prawda taka że coraz mnie ma się czym chwalić
14.
Posted by ShariK PL 2011-07-02 11:21
Ale spojrzcie z innej strony, ze to 1-sza gra w ktorej taka bron wystapi. Wiec jest nowosc.
15.
Posted by Nikitycz 2011-07-02 12:09
Dla mnie jest zajebiście,wreszcie gra w której żołnierze nie wyglądają jak od linijki ale też nie przesadzili z fantazją,miodzio. Aczkolwiek to wapno/farbę mogli by nieco bardziej obszarpać na tym Teciaku. Ale z tym MP40/II...Fajnie! Jak ktoś chce mieć 100% realizmu to na rekonstrukcje.
16.
Posted by Radzisław 2011-07-02 12:15
Kosztem innych broni,które na 100% występowały pod Stalingradem.Które też nowością mogłyby być.Twórcy chwalą się tym prototypem,prawie we wszystkich słit fociach.Zaczyna mnie to drażnić.Wręcz przeraża.Bo wydaje mi się, że próbują przyciągnąć do tej gry graczy.Od których ja zazwyczaj uciekam na serwerach!!!
17.
Posted by Nikitycz 2011-07-02 12:59
Owszem,MP 28,38,41, byłoby fajniejsze... Ale ten MP40/II też fajny,czeski Mauser też byłby na miejscu...z tym Mkb.42 to chyba na chama chcą zrobić coś "Über" MG 42 też byłoby wskazane,szczególnie ze sama produkcja zaczęła się w 41...
18.
Posted by Odi^PrOfAnUm 2011-07-02 13:49
No jasne, ze tak; mogliby tez rownie dobrze wsadzic tygrysy, nowego focke wulfa, pantere etc. Przeciez to jest absurd. To ze jakas bron sie pojawila na froncie nie znaczy ze weszla na wyposazenie armii; bo stg moze i byl ale na wyposazenie wszedl dopiero w 44r - a tylko bron uzywana w duzych ilosciach ma jakies uzasadnienie. No ale tworcy poszli w coda i wyjebali jaja na historyczny aspekt rozgrywk - historycznymi broniamii; podejrzewam , ze im blizej premiery tym wiecej takich smaczkow - zupelnie z dupy; w kontekscie realiow historycznych bedziemy widziec wiecej.
19.
Posted by kazmirzk 2011-07-02 14:24
Odi to nie jest StG 44 tylko MKb 42 (H), ktory jednak tez nie powinien sie pojawic w Stalingradzie. Owszem, istnialo juz kilka egzemplarzy prototypowych, aczkolwiek poraz pierwszy broni tej uzyto pod Cholmem (bodajze 25 sztuk). Dopiero po zakonczeniu kotła stalingradzkiego wyprodukowano nastepne 500 sztuk MKb (H)
20.
Posted by kazmirzk 2011-07-02 14:29
@Apos idac twym tokiem myslenia niech dodadza RPG7 i AK101 z opcjonalnymi addons'ami rodem z CoDa i BF'a. Jacys fanatycznie opetani realizmem admini, ktorzy zupelnie nie wiedziec czemu, nie beda chcieli ekwipunku rodem z rambo poprostu wylacza go sobie w ustawieniach. A na wiekszosci serwerow gra niech przypomina gwiezdne wojny..
21.
Posted by Haratacz 2011-07-02 14:47
Ciekawe jak będzie wyglądał system zniszczeń w czołgach. Żadnych info na razie nie ma
22.
Posted by Hiacenty 2011-07-02 14:57
Boszze stękają bo jakaś bron będzie której nie powinno być No to panowie widocznie nie pogracie sobie, czekajcie na Ro 3
23.
Posted by Sojuz_PL 2011-07-02 15:16
RO3 A moze zrobia strzelanke osadzona w czasach nieodleglej przyszlosci, przynajmnej nie bedzie marudzenia ze jakiejs broni nie powinno byc.... chyba
24.
Posted by Apos 2011-07-02 15:46
Panowie jak się nie podoba to nie grajcie. Możecie czekać kolejne 20 lat na grę "ultra-realisic" przeznaczoną dla bardzo wąskiej społeczności graczy PC albo ruszyć po rozum do głowy i po wyjsciu RO2 wyłaczyć to co Wam nie pasuje w opcjach...
25.
Posted by Haratacz 2011-07-02 15:58
Pojawią się na pewno serwery full-real i każdy znajdzie coś dla siebie
26.
Posted by Odi^PrOfAnUm 2011-07-02 18:35
No ale po co robić broń która nigdy nie weszła na etat do armii i nigdy jej nie było, oficjalnie - przynajmniej nie w 42r ? Wyjaśnijcie mi tylko to.
Kazik a to mbk to nie jest pierwowzór stg?
27.
Posted by Odi^PrOfAnUm 2011-07-02 18:43
Apos ja nie oczekuję gry ultra realistic bo realistycznośc kazdej gry kończy się na każdorazowym odradzaniu gracza. Po prostu nie rozumiem sensu wsadzania broni, pojazdów których nie było. Najważniejsze by nie było takich cudacznych rzeczy jak brytyjskie transportery w ruskiej armii, na każdej mapie jako środek transportu piechoty sd.kfz zamiast ciężarówek, radio w ruskich okopach które łączy z niemiecką artylerią na basovce - moje ulubione debilne rozwiązanie w ro, super mocne ptrd, panzerfausty leżace po ruskich szopach, masa bugów na mapach i bugów wykorzystywanych przez innych i to świadomie i tego typu kwiatki.
Mi osobiście aż tak to nie przeszkadza - historii się raczej dowiaduję z książek a nie z głupich gier no ale fajnie by było grać w miarę historycznym uzbrojeniem.
28.
Posted by Nikitycz 2011-07-02 19:31
Zawsze będzie źle,ale jak na surówkę to zajebiście się prezentuje,co do Sdk.fz...Była tego masa,i uwierz mi że na większości zdjęć z epoki wojska poruszające się na linii frontu itp, to zazwyczaj Sdk.fz-ety
29.
Posted by Hiacenty 2011-07-02 23:56
Odi nie pierdol prosze cie kochanie
32.
Posted by Nikitycz 2011-07-03 11:49
Panzer Lehr Owszem,ale można by się tez doczepić ze nie ma Kubelwagena i innych pierdół, codo Js2...Skoro go tam wcisnęli to zamiast 4 w obiegu mogli by dać...czy ja wiem jakieś normalne KW i skoro idą na tych ciekawostkach to równie dobrze mogli by wcisnąc...czy ja wiem...Jakieś lekkie tanki jak T26,T60 i te inne bajery tandetne co się cudem ustały
33.
Posted by Nikitycz 2011-07-03 11:50
I Teciaki zdobyczne u ludu aryjskiego, Jak na Black Day July...To by było coś
34.
Posted by Radzisław 2011-07-03 12:46
A baw się baw we mnie Odi.Ja jestem z tobą w 100% I nie tylko że jestem z Podkarpacia .Mnie do Ro własnie przyciągnęły.Te rzeczy,których w innych grach o tej tematyce nie było.Teraz ubolewam że twórcy idą w upartego i szykują nam jakiś fantastyczno-naukowy bubel.Mogąc zaoferować masę innego sprzętu.Choćby klasę strzelca z wyrzutnią granatów na karabinie(Granatnik nasatkowy).O innej broni maszynowej nie wspomnę.Ci ludzie co myślą,że Niemcy mieli tylko kilka pukawek na krzyż.Są śmieszni.Wiedza ich zamyka sie na kilku rodzajach broni,którą widzieli w grach!Przecież właśnie w okresie od 41-42 w niemieckiej armii,używano najwięcej sprzętu różnego rodzaju.Z podbitych państw.Dlatego dziwi mnie to,że twórcy szukali na siłę.Czegoś co zastąpi dzieciom neo,stg44.Bo można biegać i kosić.No cóż,ich wybór.Według mnie można byłoby zrobić coś więcej i zgodnie z realiami.Pozdrawiam
35.
Posted by Sapiens 2011-07-03 13:11
Ja jestem spokojny. W RO:HoS może pojawić się KW, już widzę tę zapłakane miny fanów fryczyzny, bo mają tylko "trójki" i "czwórki" z krótkimi. Zapowiada się przyjemna rzeź prusaków!
36.
Posted by Nikitycz 2011-07-03 13:37
A idź pan z tym złomem, to nawet dobrych filtrów powietrza nie miało, po za tym "nasi" Pionierzy załatwią to pudło bez problemu
37.
Posted by Odi^PrOfAnUm 2011-07-03 14:01
No jasne; jak Guderian meldował przed Barbarossa, ze Ruscy mają około 23tys czołgów to go wysmiano; a ogromną wiekszość stanowiły właśnie t26, t 28, t60, bt7, około 1800 t34, kw w róznych odmianach. Tez ciekawym tworem był t43 - skoro mowa o Stalingradzie to tego typu zabawki ruscy mieli na stanie - a to dość ważny czołg jest. Mogliby też wsadzić trochę amerykańskich lee, grandów, później shermanów czy brytyjskich Matild albo Crommweli - w ramach pomocy, która przypływała sobie do Murmańska - a nie było to wcale mało - rzędu kilku tysięcy, choć dokładnych danych nie pamiętam.
Niemcom też mogliby zaserwować odmiany pzkpfw II, III, IV przejętych po Czechosłowacji i Francji wozy bojowe dodatkowo Mardery, Stugi, Bizony, niszczyciele czołgów na podwoziu PZ I. Jeśli twórcy uwzględniliby operację deblokady Stalingradu przez 57 k panc Hotha to też można wsadzić tygrysy - Niemcy uzyli w tej operacji jednego batalionu - trochę naciągane ale nie bez uzasadnienia. Byłoby ciekawie - choć wiadomo, ze kompletnie nierealne, pewnie zrobienie takiego modelu jest duzo bardziej czasochłonne niż stworzenie broni, której kompletnie nie było Dlatego zrobią pewnie odpicowane III i IV i t34 a o innych czołgach to pewnie zapomną.
Ciekawe czy będzie jakiś motyw z wezwaniem nalotów przez Niemców albo ostrzału artylerii albo nebelwerferów, a u ruskich ciężkiej artylerii na wschodnim brzegu i kasi
38.
Posted by Odi^PrOfAnUm 2011-07-03 14:03
No wiadomo, ze niemcy mieli bardzo dużo odmian broni ręcznej, choć podstawą był zwykły karabin; wszelkie automaty były przeznaczone dla oddziałów, które są wyspecjalizowane do walki na bliską odległość; saperzy, bataliony szturmowe. Zwykła piechota ganiała z kijami i mowy być nie mogło o jakiś STG, MP( używali dowódcya albo tak jak napisałem wyżej )czy w ogóle gewehrach 41 - totalny absurd jak i to mbk no i g43 czy innych z dupy wziętych broniach . - raz. ze karabin w warunkach bojowych gdzie jest brud syf U ruskich to samo - z tym, ze czasem tej broni w ogóle nie było . Fajnie też jakby się pojawiła artleria, którą można podsuwac - paki, zis 76,2 mm i moździerze. Duzo by ta gra zyskała inności w porównaniu do innych tytułów z gatunku; cody i bfy. A widać, że twórcy równają do poziomu.
Generalnie na taki pluton sytuacja się powinna przedstawiać nastepujaco; Dowódca z mp, 30 karabinów, mg i ewentualnie obsługa moździerza czy inne rarytasy. No ale kto by chciał grać tylko kijem?
39.
Posted by Odi^PrOfAnUm 2011-07-03 14:03
No chybą że mapa nazywa się: szturm na lazura albo na ten silos zbożowy gdzie koncentracja sił na km2 po stronie Niemców to jakiś cały korpus armijny - czyli 3,4 dywizje piechoty + dywizja pancerna co przy pełnych stanach daje ponad 70 tysięcy wojska ( dywizja piechoty niemiecka liczyła około 10 tys żołnierzy + tabory, kuchnie polowe, park amunicyjny czy w ogóle zaplecze co daje około 13tys ludzi - jeszcze w 42 i 43. W 44 zmieniła się struktura sił w pułku, liczności batalionów i dotychczasowe pułki w sile 4-5 batalionów zostały mocno zredukowane - doktryna kampfgruppe etc Dywizja pancerna to podobnie z tym, ze 2 pułki piechoty, pułk artylerii i pułk czołgów - czyli 15- 16 tys ludzi. Z tym, ze pod koniec, czyli ten finalny atak na dzień przed ruską ofensywą ( 10 albo 11 listopad o ile pamiętam to dywizja miały średnio 30% stanu etatowego ). Paradoksalnie wychodzi na to, że im dłużej bitwa trwała to tym więcej sprzetu możnaby wsadzić na mape - jak pisałem wyżej
przy takiej koncentracji sił na małym obszarze ale tez trzeba brac pod uwage straty.
40.
Posted by Odi^PrOfAnUm 2011-07-03 14:04
Generalnie uzasadnienie mają wszelkie bronie na stanie armii wehrmachtu - można tez dodac bronie włoskie, rumuńskie, węgierskie - tez ich bitwa obejmowała bo te wojska ubezpieczały skrzydła 6a i 4 a panc. Na pewno ma to wieksze uzasadnienie niż z dupy wzięte mbk. Ciekawi mnie tez jaki zakres czasowy i terytorialny ma obejmować gra; sam Stalingrad czy też wszystko to, co się działo wokół.
Generalnie wiadomo, ze i tak wszystko to, co tu piszemy to jest tylko nasze pobozne życzenie - twórcy i tak mają w dupie czego my chcemy. Przecież Ro2 to jest jawna odpowiedź na CoDy i BFy i odebranie części grajków. A czym tu odbierać publikę jak nie cudacznymi broniami oczojebną grafiką i tego typu zagraniami. Podejrzewam, że zostanie bardzo mało elementów ze starego ro. No ale to tylko gra; ja w nią pewnie popykam a wiedzy historycznej z tego tytułu nie wyniose bo i tak już jestem zajebity i jedyne czegoś konstruktywnego to się można dowiedzieć z książeczke. Współczuje jedynie tym, którzy swoją wiedze opierają na tym co zobacż na ekranie komputera - bo to są zwykli debile.
41.
Posted by Odi^PrOfAnUm 2011-07-03 14:04
Hah musiałem mojego posta na 4 podzielić bo nie wlazł cały. Dobrze mieć wakacje to lekko można spamować
42.
Posted by Odi^PrOfAnUm 2011-07-03 14:16
Odnośnie g41 i 2 giego posta - bo trochę nieczytelny mi wyszedł to zaczęli go produkowac no ale z racji wad wykryttych w trakcie użytkowanie został zastapiony i wycofany z produkcji. Czyli karabin jako ciekawostka. Troche jak z Lugerem tylko lugera produkowali od pierwszej wojny no i siłą rzeczy było go dużo na stanie.
Już bardziej uzasadnione jest ruskie svt.- powinien się w grze znaleźć.
43.
Posted by Sapiens 2011-07-03 14:38
P-08, to raczej jak nazwa wskazuje był produkowany, baa nawet przyjęty na wyposażenie armii przed pierwszą wojną. Mam tylko nadzieje że nie zrobią DLC dla płaczących fanów Wittmana i innych przeciążonych kotów z Sturerem Emilem :P
44.
Posted by Odi^PrOfAnUm 2011-07-03 14:45
Co to DLC? I ocb z tym Wittmanem? Z tego co ja kojarze to do 43r jeździł Stugiem w LAH. Dopiero jak z niej zrobiono dywizję pancerną to dostał Tygrysa. A co do surm taigera to nie mam pewności czy np pod Kurskiem już był używany. Na bank go nie było pod Stalingradem a i być nie mogło. No ale twórcom nie przeszkadza wsadzanie broni, których nie było, do gry więc może i jego tam zobaczymy
45.
Posted by Odi^PrOfAnUm 2011-07-03 14:48
No a Nashrom - "nosorożec" to nie jest Stuart Emil ? Bo akurat tu nie mam pewności.
46.
Posted by Sapiens 2011-07-03 15:02
Co to jest "surm taiger"? "Stuart" o rany "kopiuj" i "wklej" pomogą. Czy to boli tak bardzo wklepać szybko w googlach "Sturer Emil" zamiast pisać głupoty?
47.
Posted by Odi^PrOfAnUm 2011-07-03 15:35
O sturm tigera mi chodziło i działo na podwoziu stuga ( to 2 było w stalingradzie ). Sturer Emila nie kojarze zbytnio a rzeczy z wikipedii czy innych pierdół zbytnio mnie nie interesują.
48.
Posted by Nikitycz 2011-07-03 21:43
Z tego co wiem będą też mapy z podejścia pod Stalingrad...
49.
Posted by Shock 2011-07-03 22:44
Tylko ciekawe jaka operacja i jaki front. Ciekawe czy będą jednostki Hilfswillige
50.
Posted by Odi^PrOfAnUm 2011-07-04 00:11
Myślę, że cały 2 część operacji fal blau; od okrążenia 62 armii pod Kałaczem, czyli lipiec - sierpien 42 do lutego 43
51.
Posted by Shock 2011-07-04 05:22
Było by ciekawie dla niemców
54.
Posted by Odi^PrOfAnUm 2011-07-04 22:29
nie ale fajnie desperat ze sie udzielasz
56.
Posted by Partyzant 2011-07-07 15:46
Jakby zrobili grę idealnie realistyczną, a co za tym idzie ? - trudną, to by dzieci które są większą częścią odbiorców różnego rodzaju gier po prostu w nią nie grały. Producent tej gry tez chce zarobić.
w RO OST i tak nie gra wielu ludzi a tym bardziej małolatów przez co ja lubię ;) Pozdrawiam.
57.
Posted by Logan 2011-07-07 22:23
O ile się nie mylę, to RO zdobyła taką popularność właśnie dzięki swojej hardcorowości. Odchodząc od tych założeń, poprzez wprowadzanie prototypów, pukawek i sprzętu nie z tej ziemi, przyśpieszenie ładowania czterotaktówek czy co jeszcze, gra przestaje być RO, a zaczyna być BFem czy CoDem. Oczywiście, zaraz ktoś zarzuci, żem be, że fanatyk realizmu czy coś. Jasne, najlepiej w ogóle wyzbyć się krytyki i z entuzjazmem łykać wszystkie "nowości", które wprowadzą twórcy.
Czekam na zwiększenie HP i osłabienie wszystkich giwer, żeby przypadkiem jeden strzał nie zabijał. A no i, żeby Mausery miały po 20 naboi w MAGAZYNKU i możliwość podczepienia noktowizora, bo przecież prototypy też były.
Panowie, gra grą, ale czy to oznacza, że nie może być wierna realiom? BF nie musi. Ale RO raczej powinno...