Dlatego zanim,rzucicie się na Ro2.Polecam sprawdzić Forgotten hope2.Starego BF2 kupicie za grosze.A dwa mody jakie prezentują się do tej gry są świetne.Co najlepsze w dalszym ciągu są rozwijane.Ocena redaktora,może dawać dużo do myślenia.Apos bierz go!!!!!!A tak na poważnie,ja też mam mieszane uczucia.Już od dawna...
No WTF?! Chociaż te ikonki przy "raportach" mogli zostawić z RO:OF...I chodzą jakby mieli pełne gacie...Że nie wspomnę że Ragdoll jest zdupczony...A ten Nagant to co to ma na końcu lufy,tłumik?
Nikitycz, trzeba brać poprawkę, ponieważ zaprezentowana gra to wczesna wersja trybu firefight. W finalnej wersji gry całość, zarówno ikony pojawiające się na ekranie poprzez HUD, a na animacjach skończywszy mogą wyglądać inaczej. To co wydaje mi się sztuczne (popieram zdanie autora artykułu) to strzelanie zza winkla. Na dzień dzisiejszy wolę zwykłe wychylanie, które znamy z RO:OST. Może się to zmienić kiedy odpalę RO2. No zobaczymy, generalnie jestem pozytywnie nastawiony i nie ma we mnie tyle pokładów pesymizmu z powodu takich, a nie innych zaimplementowanych broni w grze. Nie przywiązuję do tego tak ogromnej uwagi, gra to gra - ma bawić. Nie ma co spinać pośladów z powodu Mkb 42. Poza tym uważam, że każdy znajdzie coś dla siebie - będzie sporo trybów gry oraz rozbudowane możliwości ustawień serwera.
Mnie lepiej by bawiło.Jeśli zamiast Mkb,byłoby więcej historycznej broni.Której nie będzie.Może jak coś zmodują.Może...Do reszty nic nie mam.Bo Ro to Ro.
Mnie osobiście tylko nie pasuje ten mobilny respawn, ale to w praktyce nie problem ponieważ można go wyłączyć w opcjach. Będzie 6 w pełni konfigurowalnychtrybów gry, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Po filmiku coraz mniej entuzjastycznie podchodzę do dwójki. Zgadzam się w połowie z Aposem, tyle tylko że jak chce się uszczęśliwić dwa obozy graczy (COD/RO) i zaimplementować w grze elementy z dwóch typów rozgrywek to zazwyczaj wychodzi pasztet. O ilość serwerów się nie boję bo będzie ich masa, obawiam się tylko, że serwerów typu countdown będzie jak na lekarstwo.
PS. Lubie COD, MW i pokrewne ale dla czystej arcadowej zabawy, dlatego nie gram w te gry po sieci tylko w RO czy ARMA.
Pamięta może ktoś taki tytuł jak Operation Flashpoint: Cold War Crisis / Resistance (+ mnóstwo addonów, modów) z 2001 roku ? http://www.youtube.com/watch?v=ujS4wJ0RUcY
To było coś, może już dzisiaj nie gniecie grafiką ale jak na tamte czasy, każdy chciał to mieć. Pamiętam jeszcze mojego trupa celerona i karte graficzną 64 mb. Wkurzałem się, bo mi zacinało przy większej ilości AI i nie tylko. Zbierało się kasiwo na lepszy sprzęt i tłukło się. Mnóstwo spędzonego czasu na coopach, edytorze, CTFach, miniBF (takie różne tryby były) itp. W 2009 roku, zrobili długo oczekiwany sequel. Oczywiście kilka lat wcześniej zachwycali nas różnymi cudami graficznymi i niespodziankami. Tutaj macie trailer http://www.youtube.com/watch?v=mv9XUsG8zy0. Może pięknie, kinowo wygląda, zapraszam do gameplaya : http://www.youtube.com/watch?v=QiUNZKaEEmU. Niestety, poszli w styl tych nowych Codów, battlefieldów itp. Wpierniczyli kompasik (pokazuje przeciwnika), głupie AI, opatrywanie ciężkich ran ("COD apteczka"), płatny DLC i inne gówna. Dobrze, że załatwiłem sobie pirata i nie wdupczyłem kasy w błoto. Godnym następnikiem OFP1 jest Arma 1 & 2. Mam nadzieję że RO2 będzie dobrą kontynuacją Ostfronta
@P0LAK0 ArmA 1 nie była. ArmA 2 jest tym czym ArmA 1 powinna być na początku. Jedynka odstraszała niedopracowaniem oraz brakiem optymalizacji (aczkolwiek community pokochało tą grę). Dwójka to już cud, miód i orzeszki. Masa addonów, modów oraz rewelacyjne community. Osoby poszukujące bezwzględnego realizmu powinny sięgnąć po tą grę własnie. Najlepszym przykładem są footage z gameplaya które wyglądają jak relacje z Afganistanu czy innego konfliktu zbrojnego.
RO2 będzie dobrą grą. Na pewno gracze bardziej docenią HoS'a niż konsolowe półprodukty jakimi są Battlefield, Call of Duty czy MoH.
Apos, zdaję sobie sprawę, że polskie recenzje wypadają inaczej przy tych zagranicznych, ale nius jest ze względu na wideo. Recenzja to mały dodatek.
Jeśli chodzi o ruchome respy to ja nie mam złych odczuć, ale to pewnie ze względu na przegraniu wielu godzin w HD2, gdzie tam tak się właśnie grało. Co prawda tam panowała zupełnie inna charakterystyka gry, bardziej arcadowa niż w RO (generalnie mało gier wygląda mniej arcadowo od RO ), ale ja takie rozwiązanie dobrze wspominam; wprowadzało to czynnik losowości, nie wiadomo było gdzie przeciwnik się zrespi i trzeba było obstawiać wszystkie możliwości. Mi to odpowiadało.
Ten budynek z filmiku to coś mi zajechał Command Center(?) z Danzinga...ale fakt faktem...mnie też zaczyna mierzić powszechne parcie na zadowolenie wszystkich...wolałbym żeby RO pozostało grą niszową niż jakimś CoD-o podobnym klonem.
Ta mapa to Danzig przerobiaony na "stalingradzkie" klimaty bo twórcy powiedzaieli, że jest to jedna z najpopularniejszych map RO1 więc przeniosą ją do dwójki.
Prague`n`Play dobiegł końca, a co za tym idzie pojawiają się recencje oraz widea. Jednym z nich jest film nagrany przez dziennikarza serwisu Gamecorner.pl. Wideo niestety nie posiada dźwięku.
Ten sam człowiek napisał tekst o RO2, które zobaczył będąc w Czechach. Artykuł o nieco sceptycznym wydźwięku do przeczytania tutaj.