HAHAHA!!! Sapiens! Będziesz musiał ładnych parę godzin gwałcić przeciwników na tępo (z kolby) zanim sobie ulżysz na ostro bagnetem, bo gostek powiedział że bagnety też będą "do odblokowania" hahaha
To może jeszcze celowniki laserowe, kolimatorki i tłumiki? I koniecznie, żeby bagnet pod MG podczepić się dało.
Ciekawe czy "ranga" jest równoznaczna ze stopniem. I jako taki pałkownik będziemy mieli dostęp do prototypu kałasza i RPG (wiadomo, im wyższy stopień w wojsku, tym lepszą broń dostaniesz, a to że prototypy były w '42, w Stalingradzie to pewne ). Hm...
Może jeszcze bagnet do tetetki i lugera niech dadzą? :P A najlepiej do granatów - zanim wybuchnie, to komuś może się w plecy wbić Jak modyfikować wszystko, to wszystko
Wybaczcie, że post pod postem, ale przypomniało mi się to tuż po wysłaniu tamtego: http://i.imgur.com/sqzV7.jpg - ciężko to nazwać "bagnetem", ale ostre jest!
Portal Gamereactor przeprowadził rozmowę z Ingmarem Spitem ze studia TWI przy okazji pokazu Red Orchestry w Czechach na pokazie Prague`n`Play. W wywiadzie jest mowa o wielu aspektach dotyczących nowej RO. Ingmar opowiada dlaczego Stalingrad, czemu w grze zawarty został tryb Single Player oraz o ulepszeniach względem wydanej pięć lat temu pierwszej Red Orchestry.
W rozmowie przewija się również temat broni oraz możliwości odblokowania podniesienia broni strony przeciwnej. Za punkty, które dostaniemy za zabicie wroga oraz przejęcie celu (a także zapewne wiele innych czynności) dostaniemy punkty, które wliczą się do naszej rangi. Im wyższa ranga, tym więcej możliwości będziemy mieli odblokowanych. Jak na przykład założenia optyki o różnych wartościach przybliżenia (2x, 4x, 6x), założenia zwykłego bagnetu czy odblokowania drugiej broni. Podczas wywiadu przewijają się nowe urywki z gry - widać na nich m.in. wychylanie się bez użycia systemu osłony.