Author: Mati
Submitted by:
Mati Date: 2011-08-09 23:19
Comments:
(8) Ratings:
1.
Posted by Mati 2011-08-09 23:23
A tutaj małe co nieco dla żądnych kampanii reklamowej. ;)
2.
Posted by Apos 2011-08-10 15:28
Gdzieś był link z próbkami wszystkich utworów, to muza pierwsza klasa.
4.
Posted by alioth320 2011-08-10 20:59
hohoh kampanai reklamowa ruszyla ,,z kopyta,, udostepnili jakies 2 pliki dzwiekowe phiiiii rownei dobrze mogliby udostepnic screena
5.
Posted by Mati 2011-08-12 15:02
Zarówno ten wywiad jak i te 2 utwory nie są częścią zapowiadanej na sierpień kampanii.
Odnoszę wrażenie, że dla niektórych co by nie dali to i tak będzie źle i niedobrze
6.
Posted by Apos 2011-08-12 18:44
Mati, to nic nowego, że Polacy tylko narzekają. A kampania reklamowa już ruszyła. Na kilku zagranicznych stronach można zauważyć reklamy RO2. Widać też skotku, RO2 w TOP10 na steamowej liście Top Sellers.
7.
Posted by Sapiens 2011-08-12 20:52
Nie wiem po co był ten przytyk do Polaków, nie narzekamy bardziej niż przedstawiciele innych nacji.
Serwis Gamespot przeprowadził rozmowę z kompozytorem muzyki do Red Orchestry 2. Sam Hulick, twórca muzyki do takich gier jak Mass Effect i Mass Effect 2 opowiada o pracy nad ostatnim projektem jakim była Red Orchestra: Heroes of Stalingrad.
Jak była różnica w tworzeniu muzyki do Red Orchestry 2 po pracy nad Mass Effectem? Zmieniłeś swoje podejście?
Tak, to było coś zupełnie innego. Każda gra wymusza inne podejście. Różnią się nie tylko stylami muzycznymi, ale też wzajemnie oddziałującymi na siebie elementami, które są w każdej grze inne. Praca nad tworzeniem muzyki do Red Orchestry 2 zmusiła mnie do zanurzenia się w klasyczne dzieła Rachmaninowa, Czajkowskiego, Chóru Armii Czerwonej, Beethovena, Wagnera oraz innych, aby uzyskać właściwe brzemienie. Mass Effect miał swoje muzyczne odniesienia, ale to była drobnostka w porównaniu z wyzwaniem jakim była Red Orchestra 2 (...)
Z całego wywiadu można się dowiedzieć więcej informacji o Samie. Na jakim instrumencie chciałby umieć grać, jak trafił do branży gier oraz jak widzi przyszłość tworzenia muzyki do gier.
Tutaj całość rozmowy oraz dwa, wcześniej nie prezentowane utwory:
Not One Step Back oraz
Pursuit of Pavlov.