W becie dostępna jest tylko jedna opcja językowa: wroga słyszysz po niemiecku/rosyjsku gdy "swoich" po angielsku. W wersji full będzie można wybrać dowolną wersję językową.
Bardzo ładne walki piechoty. Ciekawe animacje śmierci. Dobrze, że będzie ta opcja zmiany języków. Za to walki pancerne muszą poprawić!!!!!! T34/76 M41- przyjęła Pz4 G na boczny pancerz wierzy:/ z max 500m. Chyba, że czołgi teraz nie tylko wybuchają ale i tracą załogę i możliwości bojowe ( czyli że ta "Tetka" była już teoretycznie martwa jak ją męczył) Może ktoś rozwinąć ten wątek? (ktoś kto ma styczność z betą).
Ten pocisk mógł wybić załogę albo rozwalić część komponentów. Musicie zapomnieć o wybuchowych hitbox'ach z RO:O. Teraz jest to bardziej zaawansowane. Zaraz dodam newsa z nowym video czołgowym.
Strasznie to wszystko dynamiczne... Zdecydowanie nie podoba mi się możliwość podnoszenia dodatkowych giwer (w pewnym momencie gość miał 2 PMy, 2 boczne, i 2 rodzaje granatów...).
Czy każdy piechur ma broń boczną czy tylko mi się wydaje?
Da się wyłączyć te żarówiaste, "klimatyczne" nicki nad graczami, żeby było tak jak w prequelu?
Za to fajne animacje i dźwięki, szkoda że nie pokazali MG, bo na trailerze wydawał się fajniejszy niż w RO.
Załamałem się tym HUD-em, radarkiem pokazującym swoich, napisami nad głowami "swoich".
Zabawa w realizm polegała m.in. na tym, żeby ropoznać swojego od wroga;
czy bedzie jakiś tryb hard-core bez tego żałosnego HUD-a i napisów identyfikujących swoich?
Wszystko fajnie ale czy nikt nie widzi problemu z hitboxami w pistoletach maszynowych ? Bo przypomina to BC2 - pół magazynka na gościa gdzie w RO:Ost wystarczył jeden. Za to w karabinach czy pistoletach jest ok. Radzę się przyjrzeć.
Poza tym zwykły piechur nie ma bagnetu, bo musi go "odblokować" ale zamiast tego ma pistolet - gdzie tu sens ?
@rdy2go - możesz wyłączyć to w opcjach. Zależy to też od serwera. Będą oponował nad tym żeby na naszych był hardcor, czyli bez niczego.
Dzięki Shock, bo szokuje mnie ta COD-owość nowego RO2, jednak zgięli kark przed masową publiką.
Może obecny "Realism mode" to przesada (bo nawet nie widać, że się kogoś zabiło), ale to wygląda jak tfu... MOH albo tfu... COD2.
Wszystkie materiały pochodzą z trybu relaxed-realism, więc bez obawy o pomocnicze elementy gry. Jeżeli się nie podoba wyszukujecie serwer realism i gracie na takich samych zasadach jak w RO:O bez HuD'a. To samo z unclokami - wchodzimy na serwer nierankingowy i są dostępne wszystkie bronie od samego początku. Miałem te same obawy co wy przed spróbowaniem gry. Po godzince czuć klimat starego RO, warto czekać na tytuł .
Mogę tylko potwierdzić słowa Aposa. Nie jest tak jak w serii CoD gdzie co rok gracze dostają odświeżonego kotleta Gra ze względu na nowy silnik różni się od RO OF, jednak zdecydowanie trzyma poziom i klimat swojej poprzedniczki. Wszelkie nowości których się bałem - spawn na SL, system coverowania i tryb " z jednym życiem" bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły ( Apos na pewno pamiięta, że dopóki nie zagrałem strasznie narzekałem na te "nowości") Wiadomo, że wszystkich zadowolić się nie da ale jestem przekonany, że większości z Was gra bardzo przypadnie do gustu.
A Danzig to teraz Apartments i gra się w to genialnie! Gameplay, ze względu na możliwość penetracji pociskami przez ściany jest chyba jeszcze lepszy niż w OF.
Uh, jak widzę w w Tankach dalej będziemy polegać na jakim HUD owym liczniku prędkości zamiast na normalnych zegarach wewnątrz tanka?
Serwis VooDoo Extreme udostępnił nagrany w lipcu, niespełna 20-minutowy materiał wideo w jakości HD. Biorąc pod uwagę fakt, że TWI cały czas pracuje nad usuwaniem bugów wykrywanych w becie, build, na którym był nagrywany gameplay jest nieaktualny. Wieczorem można się spodziewać kolejnego nagrania.