Author: IgraSov
Submitted by:
IgraSov Date: 2011-08-29 12:26
Comments:
(8) Ratings:
1.
Posted by ShariK PL 2011-08-29 12:51
Troszkę nowego mięska dojdzie. A poza tym trzeba kupić
2.
Posted by Haratacz 2011-08-29 13:35
Niech przyjdą, szybko zweryfikują swojego skilla na froncie
3.
Posted by Major Konig 2011-08-29 14:07
Szybciej sie wbije na lepszą rangę ,także dobrze że nagłaśniają ,bo amatorzy seri CoD będą mieć piekło.
4.
Posted by Heniu 2011-08-29 15:11
Oj nie nastawialbym sie tak hura-optymistycznie na klepanie "amatorow serii CoD".
Ogarniecie zasad RO- ze trzeba uwazac, wyskakiwanie na pale sie konczy zgonem itp. zajmuje srednio inteligentnemu czlowiekowi kilka godzin grania.
Bardziej bym sie obawial o milosnikow RO1. RO2 jest zdecydowanie szybsze i pojedynki 1v1 sa bardziej zalezne od refleksu i aima.
Juz teraz na etapie wczesnej bety okazuje sie, ze freeplayowcy ktorzy uwazaja sie za wymiataczy bo zawsze wysoko w tabelce na serwie TWB 64- obecnie sa demolowani totalnie i zostaje im nabijanie punktow za przejmowanie flag...
Wiec wstrzymalbym sie z osadami nt. kto komu zrobi pieklo do paru miesiecy po premierze.
Ludzie ktorym sie wydaje ze z racji dlugiego stazu w RO1 startuja z poziomu boga w RO2- moga doznac bolesnej korekty pogladow...
5.
Posted by ZabojcaStalina 2011-08-29 17:00
a wie ktoś czy nowa RO będzie obsługiwała PhysX?
6.
Posted by Plazma 2011-08-29 22:21
@ZabojcaStalina
Cały silnik UT3 jest o niego oparty ;)
7.
Posted by ciocia|Ola 2011-08-30 00:10
w sumie Heniu w RO2 zaliczyłeś lekkie baty - tak rozumuje z Twojej wypowiedzi - i tak sobie myśle czy refleks i aim ma swój udział w pojedynku 1 vs 1 czy posiadany sprzęt na biurku
8.
Posted by duumek 2011-08-31 15:32
Kiedy ma wyjść ten numer?
W najnowszym numerze
Komputer Świat GRY EXTRA znajdziemy artykuł poświęcony nowej Red Orchestrze.
W numerze znaleźć się ma informacja na temat polskiej wersji językowej, o nadchodzącym dodatku do gry,
dwa plakaty oraz instrukcja i pełna wersja pierwszej RO.
Quote
Większość wojennych strzelanin dostępnych na rynku to przygotowane z hollywoodzkim rozmachem, emocjonujące produkcje nastawione na wartką akcję,
efekty specjalne i zapadające w pamięci sceny. Choć gra się w nie wspaniale, ze względu na umowność i brak taktycznego posmaku nie są w stanie w pełni
zadowolić miłośników militariów i realistycznego ujęcia wojennej tematyki. To właśnie z myślą o nich powstaje Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu,
kontynuacja cenionej sieciowej strzelaniny, która przenosi najsłynniejszą zmechanizowaną bitwę II wojny światowej na ekrany komputerów z niesłychaną
dbałością o szczegóły, realistyczne odwzorowanie uzbrojenia i pojazdów oraz koordynację działań biorących udział w starciu oddziałów.
W obszernym materiale przyglądamy się możliwościom oferowanym przez grę, sprawdzamy jakie zmiany wprowadzono względem pierwszej części i jak przebiega
rozgrywka - tak w trybie wieloosobowym, jak i kampanii dla pojedynczego gracza. Bacznie przyglądamy się też oprawie audiowizualnej i sprawdzamy,
czy twórcom udało się zachować odpowiednie proporcje między brutalnym realizmem, a satysfakcją płynącą z zabawy.
PS. Dzięki trawka :)