co mi się rzuciło w oczy:
- zajebisty zoom przy celowaniu - nie wiem lornetkę ma w oczach czy jak? (zoom taki jak w DH jest jeszcze do przyjęcia, ale tu to przegięcie)
- każdy strzelec z dziewiątką lata?
- czerwoni są w stanie wygrać Danzing na 64 osoby zanim wystrzelają wszystkie rezerwy czarnym?
a poza tym wuchta fajnych rzeczy
no i gościowi elegancko chodzi na GTXie 260
Zoomem masz przybliżenie, powiększenie (jak w celowniku optycznym), a tutaj masz FOV fix, czyli widok taki jak z oczy w RL. Tutaj masz przykład: http://i55.tinypic.com/sv0u1x.jpg - zielone jest tym co widzisz w rzeczywistości, a reszta to co w grze. Poza tym obiekty oddalone od gracza są 2.15 raza mniejsze niż te które widziałbym w rzeczywistości. Wszystkie porządne symulatory stosują FOV fix'a (patrz Arma 2).
Tak z ciekawości- grał ktoś może na GTX 460 + Phenom II X4 955 ? Siedzę biedny z tańszym preorderem, nie mam jak sprawdzić płynności.. Do zobaczenia na froncie wschodnim!
QuoteGrain Elevator - the iconic battle site in the south of Stalingrad featuring long range infantry fighting outdoors and room to room close quarters combat inside
Red October Factory - night-time fighting in the factory ruins on an epic scale with infantry and tanks fighting side by side
Barracks - a mix of close-quarter and medium-range combat, sure to be a fan favorite
"Siedzę biedny z tańszym preorderem, nie mam jak sprawdzić płynności.. "
Mozna w sklepie steam doplacic roznice i dokupic DDE.
W momencie gdy Red Orchestra 2 osiągneła status DDE beta, na youtube możemy znaleźć coraz więcej filmów z gameplay'a. Poniżej przedstawiam jeden z nich.