Wiadomości :: RO 2: Heroes of Stalingrad :: RO2 Beta: Patch wydany!
Author:
Submitted by: Apos   Date: 2011-09-09 11:54
Comments: (6)   Ratings:
 
1.   Posted by ZabojcaStalina   2011-09-09 14:05  

a ogarnia Ktoś temat rozwoju postaci, odblokowywania broni itp i mógłby przybliżyć? - bo gdzieś czytałem, że skopiowali wiele rozwiązań z Battlefielda, a że nigdy w to nie grałem to nie wiem czego się spodziewać

bo tak mnie tydzień przed premierą ciekawi czy po np pół roku na serwerach nie będzie samych ubersoldatów z recoli -20, stamina +30, live +50 i do tego sturmgewehr z granatnikiem i optyką

2.   Posted by kryszek   2011-09-09 14:15  

Zabojca Stalina odblokowywanie bajerow typu bagnet polega na strzelaniu z danej broni i awansowaniu, np zeby zdobyc peirwszy lvl riflem musisz ubic z niego 7 osob, a bagnet oblokowywuje sie dopiero na 25 bodajze. A awansowanie w klasach postaci polega na tym,ze im wyzszy lvl tym szybciej przeładowuje, itp, ogółem całkiem fajnie zrobione


A teraz tak gwoli scisłości, gra jest abrdzo fajna, ale uważam za kpine tyle problemów i róznych tego typu baboli na 5 czy 4 dni przed premierą.No i ta wydajność u mnie wciąż nie halo, aczkolwiek prawdopodobnie przez stary komputer, zobacze jak bedzie po zmianie.

3.   Posted by Apos   2011-09-09 14:29  

Leveling działa tak jak opisał kryszek - grając długo riflemanem odblokowywujemy np. bagnet do naszej broni, wygląd postaci się zmienia oraz efekt suppressive fire nie jest dla niej aż tak straszny. Jest to oczywiście opcja ponieważ będą serwer rankingowe i nierankingowe.

Bugi eliminują regularnie i skutecznie - uważam, że tydzień, dwa lub miesiąc i uporają się z większością.

ps. gdyby ktoś dostawał komunikat o punkbusterze - ręczny upgrade ze strony pb powinien pomóc.

4.   Posted by Skucha   2011-09-09 14:34  

Super widze, ze chlopaki daja rade i nie zostawia nas samych na pastwe losu ;p No nic zycze milego grania i widzimy sie w niedziele na serwerach ;p "weekend has landed, time to blow your mind"

5.   Posted by adalek   2011-09-09 18:02  

troche sie zgadzam z Kryszkiem - faktycznie jesli gra ma byc live w ciagu tygodnia to slabo to widze, baboli jest faktycznie od metra. chyba powinni przelozyc premiere, miesiac nikogo nie zbawi, a tak bedzie poruta.

6.   Posted by se.bool   2011-09-09 20:06  

Opóźnienie premiery nie jest im na rękę w końcu pod koniec października wychodzi BF3 który bądź co bądź odebrałby im część klientów...

W siedzibie firmy Tripwire na pewno nie mogą narzekać na nudę. Ekipa dniami i nocami walczy z problemami bety aby w dniu premiery wydać jak dobracowany produkt. Co nowego?

Zmieniono mapcykl ujawniająć 4 ostatnie mapy dostępne w grze: Commissar's House, Station, Spartanovka, Pavlov's House.
Poprawiono osiągi oraz crashe gry.
System detekcji pocisków został naprawiony.
Punkbuster oraz opcje z nim związane dostępne już w grze

Po więcej zapraszam do dalszej części news'a.


-New maps (Commissar's House, Station, Spartanovka, Pavlov's House)
-Client Performance Optimizations
-Client and Server crash fixes
-Improvements to hit detection
-Punkbuster Anti-Cheat can now be used by servers and is on by default
-Added enable PunkBuster setting and PunkBuster disabled warning in Server Browser
-Removed the ability to swap teams from the class select menu. Instead, there is now a button to open the team select menu. This will reduce some confusing 'Role is taken' messages.
-Adjustments to weapon unlocks for each class. Veteran marksman now unlock semi auto sniper rifles, veteran anti-tank now unlock satchels, and more.
-RO1 players will now get automatic bayonet upgrades for the Kar98 and Mosin rifle without needing to level these weapons first.
-Mid-game map voting will now immediately change maps if enough players vote.
-Fixed some reloading issues for weapons with stripper clips (G41, Kar98, etc)
-Fixed problems with enemy spotted from inside a tank
-Fixed occasionally seeing your dead self with no head or arms
-Fixed an exploit with cover allowing super speedy firing for rifles
-Fixed getting stuck inside geometry in some places when mantling
-Fixed glitchy camera view when rotating into a wall while prone
-Fixed an issue with map boundaries during Firefight sudden death
-Several spawning bugs squashed
-Fixed some issues with player progression
-Added sorting by column to the Server Browser
-Fixed server crashing due to Steamworks not being properly cleaned up
-Fixed server crashing when using PunkBuster UCON system
-Fixed Ranked vs. Unranked issues. It really works this time. Really Really
-Fixed some Spawning and Role Selection issues
-Fixed VOIP notifications not appearing and often crossing Public/Team channels
Video Settings menu refinement
-Added ability to cancel changes
-Exposed Ultra texture quality settings to only machines that have enough memory
-New Occlusion Culling Graphical Setting - higher setting will have less object "pop-in" but be slow (original default in previous beta), normal setting will run better but have a bit more object "pop-in" (New default). Will provide significantly better frame rates on normal setting.
-The maximum video setting a system will be assigned on startup is high.
-Added MaxAnisotropy of 16 to Ultra texture settings
-Added 'stat perfdump' console command to get better information about poor performance people are seeing.
-Memory Optimization for 32 bit machines.
-Fixed exploit of glowing characters on low shadow settings
-Ping now shows in the scoreboard
-Fixed binoculars not working properly when a non-standard ironsights FOV was set on rifles
-Modified network relevancy checking to reduce characters popping in
-Added the ability to enable and disable VAC for servers on the commandline (overrides what is in the ini files). To enable VAC add the switch -VACSECURED to your commandline. To disable VAC add -NOVAC to your commandline.
-Added the ability to override the automatically calculated Steam query port. Use SteamPort=<OverridePortNumbe> on your commandline. Note: Has not been heavily tested, use at your own risk
-Fixed an issue with AI swapping positions while a player was dead and waiting to take over positions in a tank. This made it appear that some positions were "coming back to life"
-Fixed some vehicle AI bugs
-Fixed not being able to kill the hull MGer or tank gunner in the Panzer IV if they were a human player
-Created an intelligent system to grab bullet from partial clips before moving on to whole clips. This prevents you from ending up with all of your clips having just a few rounds missing.
-Fixed getting bullet whizzed by guys that are not even facing you (I.e. shooting away from you). Also fixed double replication of some hit impacts/bullet whizzes.
-Refined speedhack detection to have less false positives