|
Author:
Submitted by: _KaszpiR_ Date: 2007-05-03 11:51
Comments: (13) Ratings:
1.
Posted by Guz 2007-05-03 14:34
Male sprostowanko: Orita to nie zaden półautomatyczny karabin maszynowy tylko zwykly pistolet maszynowy
2.
Posted by trawiator 2007-05-03 16:18
poprawiłem literówki oraz przeniosłem [ more ] ciut niżej aby news zajmował ciut więcej miejsca.
3.
Posted by Raiden 2007-05-03 16:54
Może od tego cacuszka przybędzie troche ludu do RO ;P
4.
Posted by _KaszpiR_ 2007-05-03 17:51
thx Guz za sprostowanie, ale tlumaczylem wg angielskiego, tam widnial jako smg
5.
Posted by Guz 2007-05-03 17:57
smg czyli submachine gun a nie semi
6.
Posted by _KaszpiR_ 2007-05-03 22:52
hmm, dalbym glowe ze widzialem semi ;D
7.
Posted by Guz 2007-05-04 00:18
"(...)Since we're on the topic of weapons, we are also pleased to bring you the Romanian built Orita sub machine gun." Dajesz glowe
8.
Posted by _KaszpiR_ 2007-05-04 11:48
CIACH !
poprawlem newsa, dzieki za czujnosc i sprostowanie
9.
Posted by Alex 2007-05-04 18:43
Rumuni?? Komu oni są potrzebni? Przecież ten dodatek nie wniesie nic ciekawego, nie poprawi też atrakcyjności gry. Rozczulają się nad hełmami, czapkami, "własnymi twarzami" itp. bzdetami. Tak jakby ta gra polegała na przygladaniu się szczegółom ubiorów. Jedynym ciekawym dodatkiem mogą być nowe mapy + broń. Panowie z Tripwire powinni lepiej popracować nad bugami w grze i silnikiem UT, dodać nowe rodzaje broni, może nowe mapy ze zmienionymi zadaniami (niekoniecznie polegającymi na przejmowaniu punktów). Podejrzewam, że nieporównywalnie ciekawszym dodatkiem byłaby wojna fińsko-rosyjska czy wojna partyzancka w byłej Jugosławi. Obie miały zupełnie inny charakter od tej w którą gramy obecnie. Dodatki które nam zafundują są pójściem na łatwiznę. Bo nie jest wielkim problemem dodanie do gry kilku nowych tekstur, kilku nowych rodzajów broni oraz 2 map. Przynajmniej nikt nie powie, że firma wydała grę i o niej zapomniała. :/
10.
Posted by Guz 2007-05-04 19:00
Tzn tak bedzie to mod ale z cala pewnoscia bedzie kilka ciekawych smaczkow, np mozliwosc prowadzenia ognia z rozstawialnych mozdzierzy nowa bron i pojazzdy tez beda ciekawe. Co tematyki modzika, no coz wazne ze komus chce sie go wogole robic. Osobiscie sam bym zagral w jakis modek osadzony w wojny zimowej majac pamieci takiego moda do BF42 ale watpie by ktos to zrealizowal
11.
Posted by Raiden 2007-05-04 19:33
Znacznie ciekawsze byłoby zrobienie modu w którym staną przeciwko sobie Niemcy i Amerykanie albo Polacy i Niemcy :P
13.
Posted by Raiden 2007-05-04 21:13
No cóż... szkoda, że nie ma też z polakami ale dzięki daj5zl.
Pewnie widzieliście newsa na http://redorchestragame.com/ o Carpathian Crosses. Teraz trochę tekstu w naszym języku.
Trochę minęło od czasu ostatniego newsa na stronie (oficjalniej projektu). Nie oznacza to, że nic ciekawego się nie dzieje - wręcz przeciwnie. Ekipa nie próżnowała i miło jest nam ogłosić ukończenie modeli żołnierzy Rumunii. Mamy kilka wariantów uniformów - letnie, zimowe, czołgistów jak i piechoty górskiej. Pewnie się zastanawiacie jak je będziecie rozpoznawać w grze podczas walki. Nic prostszego :P starczy spojrzeć na insygnia na kołnierzykach oraz ramionach żołnierskich. Każdy wariant ubioru posiada oddzielne odznaczenia wskazujące na stopień i oddział danej jednostki. Widoczne jest to na zrzutach ekranu poniżej. Dodatkowo dorzucimy sporo modyfikacji głowy jak czapki, hełmy itd - w zależności od warunków otoczenia gry.
Od czasu gdy zaczęliśmy pracę nad tym modem wiele czasu spędzany na weryfikowaniu danych aby być w zgodzie z zapiskami historycznymi. Dotyczy to takich szczegółów jak okulary, pojemniki na amunicję, kabury. Wszelkie podziękowania kierować w stronę andrei313'a i Polygon'a, odpowiedzialnych za wygląd przedmiotów.
Rumuński czołg jest juz gotowy do walki, pewnie zastanawiacie się z jakimi jednostkami będzie się ścierał. Jego głównym wyzwaniem będzie sowiecki czołg T-26, powszechnie stosowany w pierwszych dniach na froncie wschodnim (szczególnie podczas obrony Chisinau). Następnym będzie BT-5, poprzednik następnego czołgu znanego pod nazwą BT-7, który także zagości w naszym modzie. Sethodie wykonał wspaniałą robotę tworząc modele pojazdów.
.
Piechota nie będzie totalnie bezbronna, na wyposażeniu już są granaty przeciwczołgowe - odpowiednio rzucone są w stanie unieruchomić czołg poprzez zniszczenie gąsienicy, a przy bardziej precyzyjnych rzutach nawet uszkodzić pancerz. Dodatkowo dorzuciliśmy pistolet maszynowy Orita.
.
Wszelkie modele postaci, pojazdów i broni będziemy mogli wykorzystać na mapach. Aktualnie przedstawiamy wam dwie lokacje - pierwszą z nich jest
Nalchik - miasto w górach Kaukazu, najbardziej wysunięte na wschód ze wszystkich miast jakie będą w naszym modzie, w zimie 1942 było miejscem działań wojennych związanych z faktem, że stanowiło punkt bazowy do dalszych wypadów wojskowych w celu kontroli pól naftowych na wschodzie.
Drugim miastem jest Ustavo, znajdujące się niedaleko Odessy. Akcja się rozgrywa w małym odległym miasteczku, które było na drodze wojsk niemieckich dążących do kontroli portu w Odessie.
Więcej informacji w następnym sprawozdaniu z naszych prac - na szczęście nie będzie to dopiero za 2 miesiące.
Chcielibyśmy także wyszczególnić nasz konkurs na twarz! Sfotografuj swoją twarz najlepiej bez okularów i prześlij nam. Nie przejmuj się, że masz długie włosy czy zarost - jesteśmy sobie w stanie poradzić ze wszelkimi mankamentami :) Wybrane osoby będą mogły rozpoznać swoje twarze w grze :)
Dodatkowo nadal jesteśmy otwarci do współpracy z ludźmi, którzy zechcieliby razem z nami tworzyć ten mod. Poszukujemy osób na poniższych stanowiskach:
3D Artist
- dostateczna wiedza jednego z programów 3DSMax/Maya/XSI, - którykolwiek, ponieważ supportują dodatek ActorX dzięki któremu eksportujemy modele. 3DSMax preferowane :)
- Mile widziani graficy z doświadczeniem przy tworzeniu broni w innych grach, szczególnie historycznych.
- opcjonalnie, umiejętność tworzenia własnych tekstur.
Animator
- umiejętność tworzenia realistycznych ruchów ludzkich.
- dostateczna wiedza do opracowywania animacji w 3DSMax albo Maya.
Texture Artist
- Dobra znajomość Adobe Photoshop oraz spokrewnionych z nim produktów.
- Uwaga na detal, umiejętność tworzenia tekstur naturalnych.
Myślisz, że sobie poradzisz? A może chciałbyś podnieść swoje doświadczenie i kwalifikacje poprzez udział w projekcie do gry? A może chciałbyś zostać dostrzeżony przez większą publiczność z uwagi na swoja pracę? W takim razie może być zespołem wprost dla ciebie. Praca zespołowa jaka wykonujemy może być wykorzystana z sukcesem w twoim portfolio - zważ, że pracując na RedOrchestra, pracujesz na silniku UnrealEngine, który jest wykorzystywany w szerokiej masie innych gier. Więcej info na oficjalnej stronie http://www.carpathiancrosses.com/ w zakładce Contact.
|
|