Author:
Submitted by:
_KaszpiR_ Date: 2007-05-11 20:12
Comments:
(24) Ratings:
1.
Posted by daj5zl 2007-05-11 20:54
Najlepsze jest to ze do Darkest Hour bedzie dodany caly kod z Armored Beasts. Juz nie moge sie doczekac bitwy pancernej na ziemiach normandi !!
2.
Posted by pyra.pl 2007-05-11 20:59
Taa, zwłaszcza że to też Ost Front
3.
Posted by Czarny_[FH]_pl. 2007-05-11 21:07
oo to tego nie wiedzialem ze AB bedzie w tym modzie)Spoko tabela zniszczen niemieckich czolgow bedzie przeciez ta sama no fakt bedzie trzeba dodac JagPantherke))))))))
4.
Posted by Czarny_[FH]_pl. 2007-05-11 21:09
Narescie woda i fale na miare gier 2007)
5.
Posted by daj5zl 2007-05-11 21:10
jesli chodzi o przod jagdpantere to byla taka sama co gorny kadlub pantery wiec duzo nie trzeba zmieniac :P bok i tyl tez byl podobny
6.
Posted by Czarny_[FH]_pl. 2007-05-11 21:29
Zgadza sie co do pancerza ale odpada wieza czyli latwiej jeszcze ale chodzi mi o dzialo JagPanterki-88mm))))))))))
7.
Posted by Czarny_[FH]_pl. 2007-05-11 21:31
Kurde mam nadzieje ze dadza w modzie po stronie aliantow czolgi takie jak Sherman -76mm / niszczyciela czolgow m-10 oraz Jacksona-36 i z jego wypasiona 90mm.Co do shermana to widzialem bedzie w wersji angielskiej tylko
8.
Posted by _KaszpiR_ 2007-05-11 22:14
#2 dla amerykancow europa to wschod ;D
#4 nie ciesz sie, to animowana tekstura - w grze wyglada o wiele gorzej, niestety. To nie pixel ani vertex shader, przynajmniej na takie nie wyglada.
Goral dodal flash video.
9.
Posted by Alex 2007-05-12 06:48
Hmm. Omaha , była taka mapka w DODzie-fajna rzeźnia. Wreszcie jakiś dodatek z sensem, choć normandia to nie ostfront; ale na takie "szczegóły" można przymknąć oko. Tylko jedno mnie nurtuje: ilu graczy ze "starego" RO przejdzie na serwery z tym modem, a ilu zostanie.
10.
Posted by Moody 2007-05-12 07:33
ciekawie sie zapowiada wie ktos moze co to za muzyka w tle?
11.
Posted by Raiden 2007-05-12 08:55
Eee nic ciekawego... jak na razie wygląda jak zwykły RO, tylko że zamiast ruskich to są amerykańce...
12.
Posted by _KaszpiR_ 2007-05-12 09:07
#10 wedlug klatki z oryginału z czasu 5:34
Hans Zimmer "Main Theme", Pearl Harbour Original Sound Track
Hans Zimmer "Ronin", Last Samurai Original Sound Track
Hans Zimmer "Kyrie For The Magdalene", The Da Vinci Code Original Sound Track
13.
Posted by cichy. 2007-05-12 09:21
Muzyka w tle iście filmowa! Jak dłużej patrze na ten trailer to sobie myślę, że Era Red Orchestry dopiero się zaczyna. Dzięki temu i innym tego typu modom gra ściągnie do gry wielu graczy a to przełoży się na popularność i możliwie, że jakość bo przecież kasa leci ;D
14.
Posted by krv[PL] 2007-05-12 10:11
nie spoko popykal bym chociaz... omacha w dodzie byla jakas taka mniejsza... tutaj to istny kosmos zeby mialo to jaki kolwiek sens to mysle ze serv na 64 playerow tylko lub wiecej ew.
16.
Posted by krv[PL] 2007-05-12 11:46
vamipr nie wydaje mi sie w RO gra bardzo duzo ludzi ktorzy tylko graja (nie czytaja newsow/nie odzwywaja sie na forum/nie interesuja sie sama gra) poprostu siadaja i odpalaja gre!! nie sadze aby sie dowiedzieli a potem chcialo im sie sciagac jakiegos moda instalowac i wpogule sie z tym pieprzyc(tak mi sie wydaje)
17.
Posted by daj5zl 2007-05-12 12:01
Bedzie wystarczajaco duzo osob. Z naszej strony sie dowie przynajmniej z 30 graczy. Z klanow takich jak FKS, LdG w ktorych jest przynajmniej razem z 50 graczy tez troche bedzie. Jeszcze cale oficjalne RO i wiele innych zagranicznych stron ktore odwiedza podobna liosc ludzi co nasza, do tego dochodza inne klany. Wiec mysle ze bedzie wystarczajaco duzo osob. Dla mnie i tak wystarczy jeden serwer zeby se pograc a jakis serwer co bedzie mial codziennie 32/32 na pewno bedzie.
18.
Posted by _KaszpiR_ 2007-05-12 12:19
#14
krv zobacz ze w filmie masz raptem 8 graczy, bidula ;D
jak machniesz 32 juz jest akcja, dorzucic 2 dymne i jest walka, fakt ze 64 graczy bylby wypas..
nie zapominaj ze wiekszosc gier z omaha beach byly typu quake2/hl1 gdzie mozna robic jakies jumpy tricki itd
tutaj, w ro jest ianczej - starczy sobie odpalic mapke beach landing na customie.
#15 realism nie polega wylacznie na grafice, sa gry co wygladaja brzydko a sa bardziej grywalne z powodu ilosci elementow na jakie sie gra sklada.
mnie osobiscie np source egine sie podoba, ale rucy modeli i fizyka ruchu graczy nie - za szykbo sie to dzieje, aczkolwiek silnik havoc odpowiedzialny za efekty odbicia sie obiektow jak w rzeczywiscosci jest oczywiscie fenomenalny.
#16 mody sa dobre aby nabrac dystansu i doswiadczenia w grze z tego samego silnika ale z innymi parametrami broni, terenu. czesto wyciaga sie z tego nowe taktyki, modyfikuje sie gre po powrocie do oryginalu.
19.
Posted by -=:Vampir:=- 2007-05-12 18:16
Faktem jest że 32 osoby to trochę za mało jeśli ta mapa jest taka "wieeelka", ale przynajmniej dużych lagów nie będzie.
Ciekawe jak to shermany będą się miały w grze do niemieckich czołgów oj cos tak czuje że będą je omijac szerokim łukiem, ale na omaha nie powinno byc niemieckich czołgów, a z tego co wiem tylko jeden czołg amerykański dopłyną do brzegu plaży, więc i tak może byc ciekawie A czy jest wiadomo coś o dacie udostępnienia tego moda?
20.
Posted by elzop 2007-05-14 12:44
Znowu Normandia! Kiedy ona się skończy w grach, były przecież bitwy o wiele większe i mające większe znaczenie dla tej wojny. Ech.. Ci Amerykanie.
21.
Posted by BartBear_[PL] 2007-05-14 13:48
Oczywiście że były inne równie ważne bitwy, ale większość z nich nie doczekała się "zobrazowania" a to w dodatku tak wizualnie "atrakcyjnego" jak ów desant np. Szeregowiec R. ;)
Tak więc każdy chciałby "przeżyć" choćby w grze to co widział na ekranie, a tam jakieś walki w lasach, kilkudziesięcio minutowy ostrzał artyleryjski umocnień wroga, czy żmudne "czyszczenie" wiosek opuszczanych w pośpiechu przez przeciwnika to takie nudne chyba dla graczy, chociaż dla prawdziwych uczestników emocjonujące na granicy zawału serca ;)
Marketing kolego, nic innego tylko marketing i komercja - to rządzi światem ;)
Po niedawnym oświadczeniu na temat
Carpathian Crossess, doczekaliśmy się oficjalnego komunikatu z innej ekipy tworzącej mod do RO. Właśnie mamy szansę obejrzenia nowego filmu zwaistującego mod o nazwie
Darkest Hour: Normandy.
Dodaliśmy filmik we Flash Video - low quality.. Dzieki temu osoby nie zainteresowane ssaniem oryginału mogą poznać przedstmak tego, co ich czeka.
Trwająca ponad 5 minut produkcja przedstawia sektor Dog Green Omacha Beach - ciekawostka film nie przedstawia nawet 50% całgo poziomu, czyli można się spodziewać znacznego terenu. Oczywiście trafiają się też fragmenty z inych mapek, ale głównie w celu przedstawenia dział
przeciwczołgowych i patru innych detali jak modele. Szloda tylko, że w filmie tak dużo a raczej tak długo trwających plansz z napisami.
Ważący
138 MB plik jest dostępny z oficjalnej strony Darkest Hour
tutaj albo z FileFront
http://files.filefront.com/Dog_Green_Trailer.rar/;7484534;/fileinfo.html
Na stronie oficjalniej jest sporo dodatkowych informacji - my przedstawiamy tylko kilka z nich.