Author:
Submitted by:
trawiator Date: 2007-06-08 23:00
Comments:
(12) Ratings:
1.
Posted by YankeSmgn 2007-06-08 23:45
Cool.
Właśnie miałem się pytać co zmienili po tej małej aktualce ;)
2.
Posted by Raiden 2007-06-09 08:59
Niewielka ale zawsze coś A teraz moje stare pytanie, na które nikt nie umie odpowiedzieć: Gdzie są do Scheisse te spawnpointy?!
3.
Posted by wujek|T3N54MC024W523 2007-06-09 17:04
niech w koncu zmienia te czerstwe, automatyczne i niedopowstrzymania zawiasy w drzwiach! potrafia na postaciach rag-dolle robic ale juz otwieranie drzwi - czynnosc jakze podstawowa i nie mniej ważna zarówno w życiu jak i na wojnie, w walce w miescie - tak bezmyslnie te skrypty zbeszczescili, że żal... wyszlo juz kilka poprawek... a drzwi nadal jak byly tak dalej, gdyby oczywiscie nie kolejny bug - brak prostego uwzglednienia uderzen, wywieranych cisnien - miazdzylyby soldakow na marmelade a z niemcow robily mielonke na bratwursty - mamy rok 2007, chwycmy sie za raczki i pomodlmy o nowe drzwi dla Red Orchestry!
4.
Posted by wujek|T3N54MC024W523 2007-06-09 17:06
dodam tylko ze czasem po przejsciu przez drzwi postac sie zacina i nie idzie nic zrobic:P
tragedy
5.
Posted by DemoniX 2007-06-09 18:54
a ja bym chciał zeby nie kazdy żołnierz nosił amunicje dla MG....
6.
Posted by milord 2007-06-11 06:18
co do żołnierzy noszących ammo dla mg to przecież noszą każdy może dać Ci amunicję wciskając G (ze standardowych ustawień)
7.
Posted by Yab_PL 2007-06-11 08:19
oj tam, wujek przesadzasz. Fakt, idealnie nie jest i mozna by bylo cos z tym zrobic przy okazji. Ale przy odrobinie wprawy mozna opanowac te drzwi
8.
Posted by DemoniX 2007-06-11 17:09
Milord przeczytaj to 10 razy.... chodziło mi o to że NIE chce by każdy żołnierz nosił ammo dla mg,
9.
Posted by BartBear_[PL] 2007-06-11 19:06
A którego obarczysz tym "brzemieniem" DemoniX?? ;)
Z reguły amunicyjny biegał przy boku z jakimś PMem albo nawet zwykłym pistolecikiem...Kto z graczy żądnych wrażeń podjąłby się takiej misji (tym bardziej że byłby łatwym łupem a dodatkowo taktycznie istotnym dla przeciwnika)?
Ale z drugiej strony to w takim razie jeżeli miałaby powstać taka klasa to z korzyścią dla wszystkich...powinien mieć pulę granatów i amunicji do innej niż MG broni strzeleckiej....no i oczywiście lepszą kondycję od innych klas a nie zasapać się po 150 metrach ;)
10.
Posted by DemoniX 2007-06-11 21:00
Właśnie o to mi chodziło jakże często wyczerpuje mi sie amunicja do pepeszy na kaukazie nawet od mosina nie wystarcza czasami, tylko w takim razie trzeba by usunąc kilka stanowisk zaopatrzeniowych (skrzynki itp) i ustawic je tylko przy jednym spawpoincie, lub waznym połozeniu strategicznym ;)
11.
Posted by milord 2007-06-12 05:38
ok sry źle przeczytałem zwracam honor
pozdro
12.
Posted by _KaszpiR_ 2007-06-12 18:00
#9 ja dosc czesto biegam i pomagam mg odganaijac od niego chcacych go ubic z flanki, albo czasme wyskauje na wabia
natomiast pomysl aby stworzyc klase co by targala ammo jest ciekawy, ale koniecznie jesli jest na mapie koles z mg ;D
Krótko i treściwie. Dzisiaj została wydana mała niezapowiedziana aktualizacja do Czerwonej Orkiestry, która poprawia kilka błędów związanych z zabójstwami osób z drużyny gracza. Standardowo aby patch się ściągnął należy ponownie uruchomić klienta Steam.
Zmiany:
- Gracze którzy nie wybrali jeszcze drużyny nie będą pokazywani jako Sowieci na tablicy wyników. Teraz są na liście jako obserwatorzy.
Poprawki:
- Jeśli gracz wezwał artylerie na swoją drużynę po czym przeszedł do przeciwnej drużyny zabicia z artylerii nie były brane jako zabójstwa swoich. Teraz jeśli gracz zmieni drużynę (lub opuści serwer) artyleria zostanie natychmiast odwołana.
- Jeśli gracz ustawił koordynaty gdzie ma spaść artyleria i zmienił klasę mógł nadal wezwać nalot. Teraz jest to niemożliwe.
- Napis "Coordinates Not Selected Yet" nie jest już wyświetlany graczowi nie mogącemu ustawić artylerii gdy próbował użyć radia.
- Wezwanie artylerii na swoją drużynę i opuszczenie serwera natychmiast odwołuje artylerię. (patrz punkt pierwszy)
- Ustalenie współrzędnych artylerii na obszar który nie jest jeszcze oznaczony "NoArtyZone" i wezwanie jej później nie jest możliwe.
- Gdy strefa "NoArtyZone" aktywuje się a wcześniej wezwano na nią artylerię, artyleria zostanie natychmiast odwołana.
- Naprawiono poważny błąd gdy gracz rzucił granat, zmienił drużynę i zabił z granatu swojego nie zostawało to uznane za zabójstwo swojego. Teraz jeśli gracz rzuci granat bądź 'paczuszkę' (satchel) i zmieni drużynę wybuch nie będzie zabierał obrażeń.
- Naprawiono błąd gdzie gracz mógł zobaczyć przez 'zaciemnienie' gdy miał włączoną tablice wyników.