Wiadomo�ci :: Mutator dla graczy jad�cych na 16 bitach
Author: Mati
Submitted by: Mati   Date: 2008-03-01 21:10
Comments: (12)   Ratings:
 
1.   Posted by plonek   2008-03-02 10:44  

gra na 16 bitach nie jest zbyt pomocna, bo mimo widzenia przez niekt�re textury(sciany czy jak kto woli ) strzelanie na dalsze odleg�o�ci jest utrudnione, bo niby widac go�cia �e gdzies tam w oddali biega, ale gdy do niego strzelimy okazuje sie ze jest za �cian�(albo za jak�s inn� przeszkod� przez kt�r� pociski nie maj� prawa przelecie�) :P

lepsze zamiast tego mutatora byloby cos w stylu punkbuster-a...

2.   Posted by Nowy   2008-03-02 18:06  

po co PB xD bez niego jest.. ciekawiej

3.   Posted by Nowy   2008-03-02 18:07  

z reszta temat jest zly powinno byc na 16 czitach... jakas literowka tam sie Tobia Mati wdar�a :P

4.   Posted by Tr�jgraniec   2008-03-03 02:08  

To na pewno o g��bie kolor�w czu o Z-Buffera chodzi? Tak czy inaczej ja i m�j Radek sko�czyli�my chyba karier� na roladzie

5.   Posted by Skar   2008-03-03 09:58  

o tam... Trojgraniec nie �am sie

6.   Posted by Sadek76_pl   2008-03-03 16:15  

Nare�cie spe�ni�y si� moje oczekiwania koniec strzelania przez dymy itp.

7.   Posted by Equalibrum   2008-03-03 17:44  

Nie wiem jak Ty Sadek ale ja tam mimo iz gram na 32 bitach i max ustawieniach i tak widze troche ciemniejsza/jasniejsza plame ktora wbiega w dym i czesto udaje sie taka plame ustrzelic (oczywiscie musze stac w miare blisko dymu bo z daleka to nie ma mowy zeby cos zobaczyc) , ale jesli mowiac "strzelania przez dymy itp." miales na mysli cos innego, to jeszcze sie w sumie nie spotkalem z niczym takim, no moze poza fuksami ludzi z MG ale to wiadomo ze sie puszcza co jakis czas serie przez dym na slepo bo a noz widelec cos akurat przebiegnie.

8.   Posted by Tr�jgraniec   2008-03-03 20:04  

Nie Sadek - nic z tego, nadal bedziesz dostawa� przez dym po �bie - podr�z temat to sie dowiesz jak dzia�a babol - widac gostkow przez sciane dopiero jak s� daleko od Ciebie (tak ok 100 m moze mniej) i to tez nie zawsze. Wi�c je�li my�lisz ze dostawa�es bo ktos wykorzystywa� "16 bit" to Ci� zmartwi� - po prostu by� lepszy/szybszy/mia� czuja

9.   Posted by plonek   2008-03-03 20:27  

niestety ale to prawda Sadus, dalej bedziesz dostawal heady przez dymy :P

10.   Posted by Sadek76_pl   2008-03-04 08:23  

Mo�e napiszcie jaki� doktorat na ten temat albo zr�bcie stron� dla nowicjuszy bo nie chcecie rozumie� co mam na my�li wida� co nie kt�rzy s� m�drzejsi od ludzi kt�rzy zrobili ten mutator posty jak zwykle u was na anty.

11.   Posted by Equalibrum   2008-03-04 17:06  

nigdy w zyciu ja tylko powiedzialem ze i tak jak sie dobrze przypatrzec to z niewielkiej odleglosci widac ciemniejsza plame biegnaca przez dym wiec to problemu nie wyeliminuje. Doktoratu nie napisze ale chyba moge sie podzielic moimi spostrzezeniami?

12.   Posted by plonek   2008-03-04 17:43  

hmmm doktorat? czemu nie ;]

a tak na serio nie jestem na anty tylko chce powiedziec ze ten mutator prawie nic nie zmieni, bo gra na 16 bitach nie likwiduje dymu i nie daje tez zadnych nadprzyrodzonych mocy :P

Wczoraj zosta� wydany mutator dla administrator�w serwer�w, kt�ry uniemo�liwia granie graczom w g��bi kolor�w 16 bitowej. Ograniczy� to ma wykorzystanie b��d�w i niedoci�gni�� w silniku gry na 16 bitach - np widzenie przez niekt�re tekstury. Trzeba mie� nadzwyczaj star� kart� graficzn� aby rzeczywi�cie gry dzia�a�y w 16 bitach lepiej, poniewa� od Geforce 3 wszystkie procesory nVidii oraz od kart 7500 ATI s� optymalizowane tak aby obraz dzia�a� na lepiej na 32 bitach.

Powsta� on ze wzgl�du na liczne pro�by szczeg�lnie od strony graj�cych klan�w w r�nego rodzaju ladderach i turniejach, i jest kierowany do admin�w serwer�w przeznaczonych do rozgrywek klanowych. Gracz graj�cy na 16 bitach zostanie wykopany z serwera, a jego imi� i SteamId zostaje zapisane w logach. Jest to produkt ca�kowicie niezale�ny od tw�rc�w gry czy jej dystrybutor�w.

Do �ci�gni�cia st�d. Instrukcja w �rodku.