Author: Mati
Submitted by:
Mati Date: 2008-03-01 21:10
Comments:
(12) Ratings:
1.
Posted by plonek 2008-03-02 10:44
gra na 16 bitach nie jest zbyt pomocna, bo mimo widzenia przez niektóre textury(sciany czy jak kto woli ) strzelanie na dalsze odległości jest utrudnione, bo niby widac gościa że gdzies tam w oddali biega, ale gdy do niego strzelimy okazuje sie ze jest za ścianą(albo za jakąs inną przeszkodą przez którą pociski nie mają prawa przelecieć) :P
lepsze zamiast tego mutatora byloby cos w stylu punkbuster-a...
3.
Posted by Nowy 2008-03-02 18:07
z reszta temat jest zly powinno byc na 16 czitach... jakas literowka tam sie Tobia Mati wdarła :P
4.
Posted by Trójgraniec 2008-03-03 02:08
To na pewno o głębie kolorów czu o Z-Buffera chodzi? Tak czy inaczej ja i mój Radek skończyliśmy chyba karierę na roladzie
5.
Posted by Skar 2008-03-03 09:58
o tam... Trojgraniec nie łam sie
6.
Posted by Sadek76_pl 2008-03-03 16:15
Nareście spełniły się moje oczekiwania koniec strzelania przez dymy itp.
7.
Posted by Equalibrum 2008-03-03 17:44
Nie wiem jak Ty Sadek ale ja tam mimo iz gram na 32 bitach i max ustawieniach i tak widze troche ciemniejsza/jasniejsza plame ktora wbiega w dym i czesto udaje sie taka plame ustrzelic (oczywiscie musze stac w miare blisko dymu bo z daleka to nie ma mowy zeby cos zobaczyc) , ale jesli mowiac "strzelania przez dymy itp." miales na mysli cos innego, to jeszcze sie w sumie nie spotkalem z niczym takim, no moze poza fuksami ludzi z MG ale to wiadomo ze sie puszcza co jakis czas serie przez dym na slepo bo a noz widelec cos akurat przebiegnie.
8.
Posted by Trójgraniec 2008-03-03 20:04
Nie Sadek - nic z tego, nadal bedziesz dostawał przez dym po łbie - podrąz temat to sie dowiesz jak działa babol - widac gostkow przez sciane dopiero jak są daleko od Ciebie (tak ok 100 m moze mniej) i to tez nie zawsze. Więc jeśli myślisz ze dostawałes bo ktos wykorzystywał "16 bit" to Cię zmartwię - po prostu był lepszy/szybszy/miał czuja
9.
Posted by plonek 2008-03-03 20:27
niestety ale to prawda Sadus, dalej bedziesz dostawal heady przez dymy :P
10.
Posted by Sadek76_pl 2008-03-04 08:23
Może napiszcie jakiś doktorat na ten temat albo zróbcie stronę dla nowicjuszy bo nie chcecie rozumieć co mam na myśli widać co nie którzy są mądrzejsi od ludzi którzy zrobili ten mutator posty jak zwykle u was na anty.
11.
Posted by Equalibrum 2008-03-04 17:06
nigdy w zyciu ja tylko powiedzialem ze i tak jak sie dobrze przypatrzec to z niewielkiej odleglosci widac ciemniejsza plame biegnaca przez dym wiec to problemu nie wyeliminuje. Doktoratu nie napisze ale chyba moge sie podzielic moimi spostrzezeniami?
12.
Posted by plonek 2008-03-04 17:43
hmmm doktorat? czemu nie ;]
a tak na serio nie jestem na anty tylko chce powiedziec ze ten mutator prawie nic nie zmieni, bo gra na 16 bitach nie likwiduje dymu i nie daje tez zadnych nadprzyrodzonych mocy :P
Wczoraj został wydany mutator dla administratorów serwerów, który uniemożliwia granie graczom w głębi kolorów 16 bitowej. Ograniczyć to ma wykorzystanie błędów i niedociągnięć w silniku gry na 16 bitach - np widzenie przez niektóre tekstury. Trzeba mieć nadzwyczaj starą kartę graficzną aby rzeczywiście gry działały w 16 bitach lepiej, ponieważ od Geforce 3 wszystkie procesory nVidii oraz od kart 7500 ATI są optymalizowane tak aby obraz działał na lepiej na 32 bitach.
Powstał on ze względu na liczne prośby szczególnie od strony grających klanów w różnego rodzaju ladderach i turniejach, i jest kierowany do adminów serwerów przeznaczonych do rozgrywek klanowych. Gracz grający na 16 bitach zostanie wykopany z serwera, a jego imię i SteamId zostaje zapisane w logach. Jest to produkt całkowicie niezależny od twórców gry czy jej dystrybutorów.
Do ściągnięcia
stąd. Instrukcja w środku.