Wiadomości :: Carpathian Crosses :: Carpathian Crosses za dwa tygodnie
Author: Mati
Submitted by: Mati   Date: 2008-03-29 11:07
Comments: (19)   Ratings:
 
1.   Posted by Daazzz   2008-03-29 11:20  

"Rumuńskie komendy głosowe były nagrywane w profesjonalnym studiu z udziałem rodowitych Romów"

Romowie- albo Cyganie (nazwa własna w języku romskim Roma) - nieterytorialny naród lub grupa etniczna pochodzenia indyjskiego

Mati komentarze beda nagrywane z udziale rodowitych Rumunów a nie Romów.

2.   Posted by _KaszpiR_   2008-03-29 11:30  

whooa sporo nowego, szczegolnie te Destroyable Meshes (to ja wyprodukowalem na ircu to zuper dlugie i meczace zdanie dla Maciego ;)
moze bedzie tak ze wreszcie bedzie mozna rozjezdzac ploty na mapach albo rozwalac niektore sciany....

i cos czuje ze CC bedzie mialo ponad 1 gigabajt.

3.   Posted by Mati   2008-03-29 12:23  

Dzięki Daazzz

4.   Posted by ShariK PL   2008-03-29 13:26  

Może też będzie można rozjedżać drzewa, bo w RO drzewo dla człgu to poważna przeszkoda

5.   Posted by Skar   2008-03-29 13:31  

Czuje że ten dodatek mnie odciagnie od RO

ciekawią mnie te granaty przeciw pancerne

6.   Posted by cichy.   2008-03-29 14:48  

taki miły prezent na urodziny dostanę, miło

7.   Posted by Hiacenty   2008-03-29 14:56  

ooo nie moge sie doczekać xDDD

8.   Posted by Furman   2008-03-29 15:23  

żeby jeszcze pare czołgów dodali

9.   Posted by kuniu   2008-03-29 19:14  

co to znaczy, że dodatek będzie kompatybilny z RO? Bo coś nie do końca zrozumiałem o co Matiemu chodziło...

10.   Posted by Mati   2008-03-29 19:20  

To znaczy, że będą widoczne servery CC wśród serverów RO. Po prostu nie potrzeba będzie się bawić tak jak to było z MN.

11.   Posted by kuniu   2008-03-29 19:45  

dzięki, fantastyczna sprawa

12.   Posted by kazmirzk   2008-03-29 20:10  

a ja nie wiem czy taka fantastyczna sprawa z tymi serwerami.. jest tak wiele map ze po nazwie sporej czesci obecnie istniejacych customow, zwlaszcza tych na ktorych sie jak dotad nie gralo, nie bedzie mozna rozpoznac na pierwszy rzut oka czy to mapka od RO czy CC.. Pewnie bedzie pisac w "naglowku" CC, ale wg mnie to i tak nie ulatwi za bardzo wyszukiwania.. W MN podoba mi sie rozwiazanie odlaczenia tego moda od RO.. Wszystkie serwery sa przejrzyscie ulozone.. a co do samego CC to jesli nie bedzie zabugowane to wroze mu o wiele wiekszy sukces niz MN.. juz sie doczekac nie moge..

13.   Posted by coval^^   2008-03-31 08:13  

a mapki sa spore nie wiem jak najnowsze bo dopóki miałem czas na beta testy to chyba 5 grałem i 3 z nich były naprawde duże ;) nie pamietam nazw
a imo mogliby jeszcze wprowadzic to co jest w CSie ze jka broń ma duża moc to że mozna ściany, drzwi itp przestrzelic ;)

14.   Posted by Furman   2008-03-31 14:50  

^^^ włacha to by było dobre

15.   Posted by ShariK PL   2008-03-31 17:10  

RO i wszystkie mody powinny wyglądać jak gra Soldiers:Ludzie honoru. Powinna być możliwość niszczenia wszystkiego, np domów, ścian,drzew itp, Zniszczone wraki człgów powinne zostać na miejscu, a ciała zabitych nie znikały. Zyskało by to na realizmie a tu niccc

16.   Posted by cichy.   2008-03-31 18:55  

to zrób taki mod na silniku unreala

17.   Posted by kuniu   2008-03-31 20:09  

te zostające na stałe ciała zabitych mogłyby doprowadzać do absurdalnych patologii, na przykład zatkały by wszystkie wejścia do centrum dowodzenia na Danzigu i byłby wałek nie wspominając o korytarzach w apartamentach na Zhitomirze...

18.   Posted by 303_Sid   2008-04-01 10:18  

Komp który udźwignie CRISIS'a nie udźwignął by RO..

19.   Posted by Furman   2008-04-01 14:08  

taki starty cial na zapycahjących kroytarze na życie granatami można by było rozwalić;p

Carpathian Crosses będzie miał swoją premierę Open Bety 11 kwietnia. Na wykończeniu są prace, które mają na celu wyeliminowanie drobnych błędów. Premiera za 2 tygodnie, ale aby wszystko można było odpalić na czas, administratorzy serwerów mogą zgłaszać się do ludzi z CC na forum albo drogą e-mailową po potrzebne pliki do odpalenia serwera z dodatkiem. Ciekawą sprawą jest to, że po zainstalowaniu moda na serwerze będzie można przełączać w webadmince serwer z RO na CC i na odwrót.

Co znajdzie się w pierwszej Open Becie poniżej:

Modele żołnierzy:
- Sowiecka piechota "Black Sea Naval"
- Sowiecka piechota w kurtkach
- Sowiecka piechota na Amoebie w kilku wariantach (stardadowy/urban, odsłonięty i nie odsłonięty)
- Rumuńskie wojska w umundurowaniu letnim
- Rumuńskie wojska w umundurowaniu zimowym
- Rumuńskie wojska w płaszczach
- Rumuńskie dywizje górskie
- Rumuńscy czołgiści

Bronie:
- Pistolet Steyr-Hahn 1912
- Karabin M95 Steyr-Mannlicher
- Karabinek M95 Steyr-Mannlicher
- MP28 SMG
- Orita SMG
- ZB-30 LMG
- Granaty przeciwpancerne RPG-40
- Granaty przeciwpancerne Geballte ladung
- Moździerz M39 50mm
- I być może jeszcze kilka gdy zdążą na czas

Pojazdy:
- Lekki czołg Renault R35
- Lekki czołg T-26

Mapy:
- Dofinovka (piechota)
- Nalchik (piechota)
- Chisinau (czołgi)
- Ardon (piechota i czołgi)
- Maikop (piechota)

Właściwości:
- Dodatek będzie kompatybilny z RO, będzie można grać standardy i customy po mapach CC bez żadnej ingerencji ze strony gracza (servery będą widoczne na liście serverów RO)
- Rumuńskie komendy głosowe były nagrywane w profesjonalnym studiu z udziałem rodowitych Rumunów
- Nowe menu wyboru strony
- Nowe klasy dla obu stron (Obserwator artyleryjski, obsługa moździerza)
- Moździerzy będzie wiele i używane będą na wielu mapach
- Nowe menu w grze dla obserwatorów w celu pomocy nakierowania obsługi moździerza na cel i dodatkowe komendy głosowe
- Nowe metody tworzenia obiektów, które dają większe pole do zabawy dla twórców map poprzez dodanie dodatkowych wydarzeń jakie można podpiąć pod zadanie uszkodzenia w zależności od typu uszkodzenia - np. inaczej się rozpadnie obiekt po trafieniu pociskiem czołgu a inaczej po rozwaleniu go pojazdem poprzez najechanie czy tez strzelanie z pistoletu albo wybuch granatu.
- Animacje wchodzenia po drabinie i wspinania się (gracz nie będzie mógł wtedy używać broni)
- Przecinacz zasiek
- Określone ustawienia punktów dla żołnierzy w zależności od mapy i klasy
- Szansa na wypadek rumuńskich żołnierzy (szkło - ukłucie?)
- Lekki karabin maszynowy ZB daje możliwość strzelania z biodra, z przycelowania oraz oparcia (rozstawione nóżki). Będzie można również walnąć nim z kolby.
- Będą uruchomione typy celów (nie zostały one jeszcze naniesione na mapy)

Zmiany dotyczące czołgów:
- Została usunięta animacja trzęsącego się MG
- Grubość pancerza będzie inna w każdej strefie czołgu
- Załoga czołgu będzie narażona na śmierć ze strony penetracji pocisku
- Czołgi nie będą płonąć od ogólnych uszkodzeń (teraz jest tak, że czołg płonie dopiero wtedy gdy ledwo zipie)
- Pociski skierowane w silnik mogą spowodować pożar
- Możliwość wyłączenia silnika
- Obrót wieżyczki spowoduje spowolnienie czołgu gdy ten ma wyłączony silnik
- Ogień z silnika może przenieść się do innych części czołgu
- Wyłączenie silnika zmniejszy ryzyko rozpowszechnienia się ognia
- Działo może być zniszczone gdy pocisk zostanie dobrze wycelowany (w nie oczywiście)
- Uszkodzone zbiorniki mogą spowodować szkody w "mózgu pojazdu" (do użycia dla mapperów)

Możliwe, że się gdzieś pomyliłem. Poprawcie mnie w komentarzach jakby co.